Okul çıkış saati. Yanımda Jisung sessizce ilerliyor, ya da konuşuyor ve ben duymuyorum çünkü önümdeki kişiye çok odaklandım.
Öyle ki etrafı düzgün göremiyorum. Onun yanında abisi biraz önünde de kız kardeşleri ilerliyor.
Minho'ya gülümseyerek bir şeyler anlatıyor. Bana gülümsemesi için her şeyi yaparım. Yanına gitmeli miyim?Hayır.
Ben gidersem o soğuk yüz ifadesini takınıp ben Minho'yla konuşurken beni izleyecek. Ona baktığımda gözlerini kaçıracak.
Şimdi ise yol boyunca gülümseyen yüzünü, gamzelerini, kısılan gözlerini ve kısık kıkırtısını dinleyebilirim.
“Hey, parka gitmiyor muyuz?”
Hayır. O zaman yolumu değiştirmem gerekir. Manzaramı kaybetmeye niyetli değilim. Cevap veremedim ama arkadaşıma, sadece sevdiğim çocuğu izlemeye devam ettim.~
Koridordan gelen sinirli sesler sinir etti beni. Tam kulaklıklarımı takıp karalama yapan Jisung'un omzuna yığılacaktım ki aşık olduğum o sesi bağırırken buldum. “Rezilsin!”
Ayaklanmam, koridora çıkıp onu görmem bir oldu. Minho, kız kardeşi karşılarında da Jeongin. Etrafta insan yok. Minho kız kardeşinin kolunu sıkı sıkı tutmuş Jeongin'e bir
şeyler anlatıyor ama ben dolan çekik gözlere odaklandım yine. Ve yine etrafımdaki tüm sesler kesildi. Jisung'un geldiğini hissettim ama kontrol etmeye fırsat bulamadan sinirle arkasını dönüp giden Jeongin'in arkasından adımladım. Tanrım ne yapıyorum ben?
Jeongin, kendini tuvalete atıp farkında olmadan kapıyı yüzüme kapattı. İçeri girdiğimde sinirden kumral saçlarını yolduğunu ve hıçkırdığını fark ettim. “Git. Seni bile görmek istemiyorum. Her zaman o kızın tarafında-“Beni görünce gözleri açıldı. Ellerini indirdi. Yüzü gerildi. Yavaşça yanına gittim, içimden de az sonra yapacağım hareketten sonra benden daha da soğumamasını diliyordum.
Elimi saçlarına çıkardım ve dağınık telleri düzelttim.
Ellerimi omuzuna koyup bir şeyler söylemek için ağızımı açacaktım ki tahmin etmediğim bir şey oldu.
Omuzları düştü, yüzü gevşedi ve gözyaşları yanaklarından akmaya devam etti. İç çeke çeke gözleri kapalı sessiz hıçkırıklarla öyle ağlıyordu ki içim acıdı, gözlerim doldu. Ellerim sırtına gitti ve sıkıca sarıldım küçük bedene. O ise aynı şekilde ağlıyordu. Saçları çok güzel kokuyor.🐙🦭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reason is money • skz
Novela Juvenilhepimizin sorunları vardı ve bu sorunlar parayla çözülecek şeyler değillerdi. Written by 🐙 Edited by 🦭