sinir sorunları • Changbin

11 1 0
                                    

Babamdan hoşlanmıyorum.
Hatta nefret ediyorum.
Sorunları olduğu için ona sinirli değilim, sonuçta herkesin sorunları olur. Ama o sorunların sinirini annemden çıkarması...
Ben küçükken bile böyleydi ilişkileri. Annemin babamı çok sevdiğini ve benim için onun sorunlarıyla başa çıktığını biliyorum.
Ne zaman başladı olaylar bilmiyorum ama fark ettiğimden beri boks dersleri alıyorum.
Babamın cidi şekilde sinir sorunları var. Sinirlenip anneme şiddet uygulamadığı zamanlar geçinebiliyorlar ama canını sıkacak en ufak olayda annemden çıkarır sinirini her zaman.
Artık yapamıyor ama, anneme dokunacak olursa doğduğuna pişman ederim onu.
Babam da bunun farkında.
Huzurlu olduğum tek anlar babam evde değilken oluyor.
Önceden okula giderken aklım evde kalırdı, bazen içimdeki korku o kadar katlanılmaz olurdu ki okuldan çıkıp eve, annemi kontrole giderdim.
Öğretmenler babamla konuşmuş bu konuyu, babam da biricik ailemizin ne kadar 'güzel' geçindiğini dışarı belli etmemek için iyi olduğumuza dair yalanlar söylemiş.

"Sakın bir daha okuldan çıkıp eve gelme.
Öğretmenler nedenini sorunca cevap veremiyorum."
Bunları dedikten sonra eve okul saatlerinde çok sık uğramamaya başladı, annemi arayıp sordum sürekli.
~
Bu sefer ise eve gelen düşük notlar babamın gözüne çarpmıştı.
Eğer işlerin başına geçeceksem bu notlar iyi değildi onun için. "Bana bak çocuk. Okumak istiyor musun? İstemiyor musun?" sorusu saçma gelmişti. Okumak istiyordum ama bana okulu zehir eden ve notlarımın düşmesini sağlayan şey olan babam yine bunun farkında değildi.

Ben liseye başlarken babam şehir dışında kalmaya başladı. Kalıcı olarak. Tatillerde eve gelir annemle özlem giderirdi.
O evdeyken evden dışarı çıkmaz, annemi yanımdan ayırmazdım.
Küçükken yeterince acı çekmiştik, hem annem hem ben.
Elimde bunu engelleyecek gücüm varken yapamazsam kahrolurdum. Babamı değiştirmek için uğraşsam bile yapamam, bazı insanlar parayla bile düzelemez.
Tam olarak bu yüzden annemi sonuna kadar korumalıyım ben.

 Tam olarak bu yüzden annemi sonuna kadar korumalıyım ben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐙🦭

reason is money • skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin