Kazınmış Bir İşaret

284 16 23
                                    

Tam savaşın ortasındayken, Sukuna bir anda Nobara'nın saldırısından kurtulup Megumi'ye doğru koşmaya başladı.

"Siktir- Fushiguro! Dikkat et!"

Sukuna aniden elini ona doğru uzatarak koşup eliyle onun ağzını kapattı.
Sırıtarak Megumi'nin ağzını sıktı. Megumi inlemeye başladı ve bir yandan Sukuna'nın elini kavramış kurtulmaya çalışıyordu.
Nobara savaş alanının ortasında onları izlerken bir anda öpüşme sesleri duydu.

"Ha?..."

Sukuna Megumi'yi elinin içinden çıkan ağzıyla öpüyor, diliyle ağzının içine dalıyordu.

Bir kaç saniye sonra Sukuna'nın eli Megumi'yi bıraktığında ikisi de salya doluydu.

Megumi öfkeli ve kızarmış bir şeklide Sukuna'ya baktı.
"Seni..."

Nobara karşısındakı manzaradan şok olmuş, aklında soru işaretleri dolanıyordu.
Fransız öpücüğü mü?! Savaşın ortasında??

Sukuna alaycı ve seksi bir tonda Megumi'ye bakıyordu.
"Senin şeyin mi kalktı yoksa?"

Megumi utancından öfkelendi.
"Yok artık be!"

Yazar notu:
Sukuna'nın derin fransız öpüşme stili flgşdşskskdksjhsbxh

~

Nobara Megumi'nin yatak odasına girer ve İtadori'nin hala orda oturduğunu görür.

"Ee? Ateşi düştü mü?"

"Hm... Sanırım"

Megumi'nin yatağına yaklaşınca ikisi de endişeli bir şekilde ona bakar.

"O zaman neden hala acı çekiyormuş gibi görünüyor?..."

Megumi hala ateş içinde yatağında uzanmış ve ağır ağır nefes alıyor, terliyordu.

"Bahse girerim ona gerektiği gibi bakmadığın içindir!" diye Nobara sözlenerek İtadori'nin kafasına sade yumruk atar.

"Ağh! Hayır baktım! Fushiguro'ya bakmak için, buraya kendime bir şilte bile hazırladım!" diye İtadori mızmızlanır ve yerdeki şilteyi gösterir.

Nobara tekrardan onunla alay eder ve sinirlenir.
"İyi! Aptallar hastalanmaz, böylece bu gece burada uyuyabilirsin."

"Zaten biraz ilaç aldı, bu yüzden yakında iyileşeceğinden eminim! Hadi ama Fushiguro o kadar da zayıf biri değil..."

Nobara odadan çıkarken ona tekrar hatırlatır.
"Ama yinede, Gojo-sensei dönmeden önce iyileştiğinden emin ol, anladın mı?"

"Tamam anladım!"

Nobara çıkmadan önce İtadori tekrar mızmızlanır.
"Bütün bunlar senin suçun değil miydi Kugisaki? Dün gece alışverişe gitmek için onu dışarı sürükleyen sendin... Hadi gidelim hadi gidelim mıy mıy mıy ve sonra Fushiguro hapşuruyordu işte... Öf..."

Nobara gittikten sonra, İtadori Megumi'ye yaklaştı ve onun halsiz, ateş içinde olan yüzüne bakıp iç çekti.

Megumi tujaf tuhaf nefes alıyor, fazla terliyordu.

İtadori onun üstünü iyice örterken kendi kendine düşündü.
"Ateşi hala yüksek mi?"

O anda, Megumi rüya görüyordu, ateş içinde kıvranıyordu.
Rüya mıydı, gerçek miydi, ayırt edemiyordu bile.
Rüyada kendini Sukuna'nın alanında bulmuştu.
Onun kucağına otururken.
Onun siki onun içindeyken.
Sukuna onu kucağında zıplatıyor, sinsice kıkırdıyordu.

SukuFushi • [ one shots ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin