Bebek

100 4 0
                                    

Perşembe öğleden sonra, Sukuna bütün gün garip bir şekilde halsizdi ve büyük bir rahatlamayla işten çıkıp eve doğru yola koyuldu. Eşini her zamankinden daha çok özlüyordu. Sukuna'ya biraz takıntılı denebilirdi ve bunu ilk kabul eden de o olurdu. Ne kadar uzun süredir birlikte olurlarsa olsunlar, Sukuna yüzünü onun boynunun kıvrımına gömmekten, bal ve sıcaklık kokusunu içine çekmekten ve o rahatlama dalgasının üzerine çökmesinden asla bıkmazdı.

Sukuna, kapıdan içeri adımını attığı anda onun tuhaf ruh halinin nedenini anladı. Dişlerinde büyüyen bir ağrıyla birlikte ağzında tükürük birikti.

Oh.

Eşinin kokusu dairelerinin tamamını sarmış, Sukuna'nın boğazını yakıyor, gözlerini yaşartmaya ramak kalmıştı. Bu bir sürpriz değildi. Tam tersine. O ve Megumi döngülerini iyi takip ediyorlardı ve Megumi'nin kızgınlığının yaklaşmakta olduğunu çok iyi biliyordu ama yine de biraz erkendi.

"Megumi?"

Cevap yok. Sukuna aceleyle ayakkabılarını çıkardı ve ceketini kapının yanındaki sandalyenin üzerine attı (Megumi'nin kurtulması için yalvardığı ama henüz başaramadığı bir alışkanlıktı bu).

"Sevgilim?" Sukuna yatak odasına doğru yürüdü. Kapı aralıktı ve koku oradan daha güçlü geliyordu. Beklediği gibi, eşini yatakta, battaniyeler, gömlekler, havlular, çarşaflar ve yastıklarla çevrili olarak buldu. Megumi Sukuna'nın kapüşonlarından birini giymiş, burnu yakasına kadar gömülmüş ve sırtını yatak başlığına yaslamıştı. Gözleri buğuluydu ama onun dışında toparlanmıştı.

"Hey," dedi Megumi. Sesi biraz hırıltılıydı. Sıcağın yakıcı harareti onu tamamen ele geçirmemişti ama her geçen dakika ona daha da yaklaşıyordu. Sukuna'nın gelişi bu süreci hızlandıracaktı.

"Beni arayabilirdin." Sukuna yatağın kenarına oturdu. Alfaya'ya uzanan omega, yüzünü Sukuna'nın avucuna sürterek iç çekti ve göğsünün derinliklerinden belli belirsiz bir mırıltı duyuldu.

"Ben iyiyim. Her halükârda yakında eve döneceğini biliyordum."

"Yemek yedin mi?" Sukuna başparmağını Megumi'nin sol gözünün altındaki deride gezdirdi. Uzun, koyu renk kirpiklerinin üzerinden geçti. Megumi yavaşça başını salladı ve mırıldandı. "Pekâlâ. Hızlı bir duş almamın sakıncası var mı?"

"Evet."

Sukuna Megumi'nin alnına bir öpücük kondurdu. Teni sıcaktı ve tadı tıpkı kokusu gibiydi. Lezzetliydi. Sukuna'nın kalbi şimdiden göğsünde daha sert atmaya başlamıştı ama Megumi için zinde olmak istiyordu. Ve buna ihtiyacı olacaktı, çünkü sıcak zihnini tamamen bulandırmaya başladığında Megumi'nin tekrar gitmesine izin vermesi için saatler geçmesi gerekecekti.

Saçlarını yıkamaya zahmet etmedi ama vücudunu soğuk suyla duruladı, kafasının içinde sırf omega'sı onu beklediği için özensiz davranmamayı tekrarladı. Dişlerini alt dudağına gömerken, sikini yıkamaya ve Megumi olmadan başlamanın cazibesine kapılmamaya ekstra özen gösterdi. Tüm enerjisini eşi için korunmalıydı.

Havluyu kalçalarına sararak yatak odasına doğru ilerledi. Megumi orada bacaklarını daha da açarak oturmuş ve bir elini iç çamaşırının içine daldırmıştı. Sukuna gülümsedi ve alfası bu manzara karşısında göğsünde bir sarsıntı yarattı.

"Bensiz mi başlıyorsun? Seni küçük fingirdek şey."

"Üzgünüm," diye nefes aldı Megumi. "Ben... Bu..."

"Sorun değil, sevgilim. Sadece takılıyorum." Sukuna dizini yatağa koydu. Megumi ona uzanmak istercesine hareket ettiğinde, elini havaya kaldırdı. "Elbette, devam et. Durmana gerek yok."

SukuFushi • [ one shots ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin