Normal bir gün, Megumi Yuji ile birlikte evlerine doğru yürüyor. Okul yeni bitti ve Megumi bitkin düştü. Çalışma salonunda Prens Yaga'ya bazı evrak işlerinde yardım etmeye karar verdi. Megumi sıkılmaktan nefret ediyor ve her zaman yapabileceği daha iyi bir şey varmış gibi hissediyor. İşte oradalar, her zamanki gibi eve yürüyen Megumi ve Yuji. Bekle... Megumi ve Yuji... Sukuna nerede peki-
"YUJİ !!" Sukuna tüm hızıyla onlara doğru koşarak geliyor.
"Hayda! Üzgünüm ikiz. Dersten sonra burada kalacağını unuttum." Yuji büyük ikiz kardeşine usulca gülümsüyor. Sukuna karşılık vermiyor.
"Seninle bir rahmi paylaşmak zorunda kaldığıma inanamıyorum." diye homurdanıyor.
"Pekala, siz ikiniz bununla baş etmek zorunda kalacaksınız. Acıktım, hadi gidip biraz ramen alalım." Tartışma kızışmadan önce Megumi araya giriyor.
"Ne yemek istersen bebeğim, onu 1000 katıyla satın alacağım." Ve Sukuna yeniden flört etmeye başlıyor.
Güzel ela gözleriyle göz temasını sürdürürken Megumi'nin elini alıp yavaşça öpüyor. Megumi iyice kızarır. Kalbi atıyor ve ayakları yavaş yavaş yerden ayrılıyormuş gibi hissediyor.
Megumi Fushiguro'nun büyük bir sırrı var. Onun büyük, öfkeli, kontrol edilemez bir aşkı var... Sukuna! Herkes biliyor. Kugisaki, Maki, Okkostu, Inumaki, Mai... Itadori ikizleri hariç herkes.
"Suku, tuhaf olmayı bırak. Megumi aç olduğunu söyledi o yüzden gidip yiyecek alalım." Yuji, kardeşinin romantik bir flört girişimi karşısında gözlerini devirir.
Sukuna Megumi'nin elini bırakmaması dışında tekrar yürümeye başlarlar. Küçük ikizler önden yürüyüp ikisini de Megumi'nin istediği yerel ramen restoranına götürürken yan yana duruyorlar. Yürürken ara sıra omuz çarpıntısı oluyor, bakışlarının çok uzun sürdüğünü ve arada bir birbirlerine attıkları utangaç gülümsemeleri fark ediyorlar.
____________________________________"Peki, Megumi" Yuji mutlu bir şekilde eriştelerini yudumluyor, "Şimdi gerçekten eğlenceli bir şey düşündüm!"
"Ah evet? Nedir?"
"Bizim eve gelmelisin! Çocukluğumuzdaki gibi hepimiz yatıya kalabiliriz diye düşünüyordum! Kulağa eğlenceli gelmiyor mu?"
Megumi'nin nefesi kesiliyor. Az önce yediği erişte yüzünden neredeyse boğulacaktı. *Yatılı kalmak? Ben ve Sukuna gece birlikte mi?* Bunun düşüncesi bile Megumi'nin tüylerini diken diken ediyor. Hayır demeli. Seksi, uzun boylu, ince kaslı Itadori ikiziyle yalnız kalmaya hayır.
"Ah... Yuji sanırım ben-"
"Bu harika bir fikir küçük kardeşim, her zamanki gibi aynı uyku düzenlemeleri?" Sukuna dişlek bir gülümsemeyle gülümsedi. Her tarafında kötülük yazılı olan biri. Ama kim umursar.
"Evet, evet."
"Megumi, sen de var mısın?" Sukuna soruyor.
"Eh..." Tam o sırada Sukuna elini Megumi'nin bacağına koyuyor ve gülümsüyor, "Evet varım. Babama mesaj atacağım."
"Evet! Hadi gidip daha sonra marketten atıştırmalıklar alalım!
"Elbette... atıştırmalıklar." Sukuna diyor ve Megumi'nin bacağından bir avuç tutuyor.
Megumi'nin içinde sıcaklık toplanmaya başlar. Sukuna'nın elleri Megumi'nin masanın altındaki ince, kıvrımlı vücudunun her yerini dolaşmaya başlıyor. Yuji, her erişteyi mutlu bir şekilde höpürdetmeye devam ederken bundan habersizdir. Megumi şimdiye kadar ona bir şeyler söyleyecekti ama o, pantolonunda yavaş yavaş ortaya çıkan sertleşmeyle mücadele etmekle meşgul.
____________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SukuFushi • [ one shots ]
Roman d'amourBişey açıklamaya gerek yok bacım bol bol smut ve SukuFushi var iyi okumalar ~