Küçük Kuzgun

172 10 11
                                    

Megumi Fushiguro bir yıl önce hafızasını kaybetmiş ve geleceğe dair hafızasını koruyan Sukuna ile birlikte farkında olmadan geçmişe ışınlanmıştı.

Bu Sukuna için mükemmeldi. Genç Fushiguro'da her zaman gözü vardı. Zayıf vücudu, keskin gözleri ve sakin ruh hali. Özellikle de aleti içine girerken çekiştirmek istediği kabarık saçları.

Sukuna son bir yıldır Megumi'ye göz kulak oluyor, onu koruyor ve yavaş yavaş güvenini kazanıyordu. Ona kaligrafi öğretiyor, Megumi'yi kucağına oturtuyor, kılıç kullanmayı ve lanetli enerjisini nasıl daha iyi kontrol edebileceğini öğretiyordu.

Sukuna'nın öğrencilerinden çok azının Megumi'ye yaklaşmak bir yana onu görmesine bile izin verilmiyordu. Eğer küçük kuzgununa en ufak bir ilgi gösterirlerse kafalarını keserdi.

Tüm yıl boyunca aynı odada, daha doğrusu şiltede uyudular. Şu anda kış mevsimindeydiler ve Megumi'nin ince yukatası uyurken Sukuna'nın içine kıvrılmasına neden oluyordu. Eğer yeterince açık değilse, diğerinin onu ne kadar istediğini bilmiyordu.

Çocuk ok atarken Sukuna sık sık onu belinden tutuyor ve hedefi vurduğunda hafifçe sıkıyordu. Megumi'yi eliyle beslerdi, bu çocuğun hoşuna giden bir şeydi. Uzun yolculuklar sırasında onu sırtında taşırdı.

Sukuna, Megumi'nin kabus görüyormuş gibi buruşan güzel yüzünü izledi.

"...kuna." Bu onun ilgisini çekti. Çocuk ağır ağır nefes almaya ve kendini Sukuna'nın içine daha fazla itmeye başladı.

Sonra bunu hissetti.

Çocuk onu rüyasında görürken sertleşmişti. Ne kadar da sevimli. Bakmak için battaniyeyi üzerinden çekti. İç çamaşırından sızan zevk suyunu şimdiden görebiliyordu.

Zavallı küçük kuzgunu. Uykusunda acı çekiyordu ama Sukuna ne yapabilirdi ki?

"Megumi." Onu üstüne çektikten sonra kulağına fısıldadı.

Çocuğu hafifçe sarsarak uyandırdı. Çocuk 30 saniye boyunca kendinden geçmiş görünüyordu.

"Sukuna..." Bir şeyin farkına varmış gibi ağırlığını Sukuna'nın üzerine vererek mırıldandı.

Her ikisi de sertleşmişti.

"Megumi... oldukça iyi bir pozisyonda görünüyorsun." Küçük kuzgunun kulağına fısıldadı. Çocuk adamın derin sesi karşısında titredi.

"Lütfen..."

"Hmm... lütfen ne?" Sukuna sırıttı.

Megumi onu görmezden geldi ve sürtünme elde etmek için üzerine çıkmaya başladı. Sukuna güçlü kollarıyla onu çabucak durdurdu. Sukuna onu altına sıkıştırarak pozisyonlarını tamamen değiştirdi.

"Ne kadar kötü bir çocuksun sen. Benim küçük Megumi'm. Söyle bana, ne istiyorsun?"

"Bana yardım et..."

"Oh, bununla mı?" Sukuna, kumaşın üzerinden aletini okşayarak söyledi. Megumi güzel bir ses çıkardı ve bu Sukuna'yı arzuyla parlattı.

"Ha... evet." diye inledi.

"Güzel, gördün mü, tek yapman gereken buydu."

"Sukuna... çabuk."

"Ne istersen."

Sukuna çabucak giysilerini çıkardı ve Megumi'nin lekesiz tenini ortaya çıkardı.

"Vay, vay, kendinle mi oynuyordun?" Megumi'nin hafifçe açık deliğini parmaklayarak sordu.

"...evet, özür dilerim."

"Kimi düşünüyordun?" Sukuna belli bir karanlıkla söyledi.

"Sen... ben yazma alıştırması yaparken senin içime sokarken. Düşündüğüm şey buydu."

"Bu fanteziyi gerçeğe dönüştürebilirim. Çok mutlu olurum ama şimdilik seni altımda görmek istiyorum." Sukuna, Megumi'nin yüzünün zevkle buruşmasını izleyerek hızla üç parmağa ulaştı.

"Ah! Tam orası! Sukuna..." Buldu.

Megumi'nin homurdanmasına neden olarak parmaklarını geri çekti, ama aletini çocuğun deliğine hizaladığında çok mutlu görünüyordu.

Sukuna yavaşça ucunu sokmadan önce öne doğru eğildi ve çocuğun saçlarından bir avuç tutarak sıkıca çekti.

"Benim için çok darsın. Çok iyi bir çocuksun, daha derine ineceğim." Onun yüzündeki acı ifadesini pek umursamadan söyledi.

On saniye içinde aleti içinde kılıflanmıştı, çocuk acı içinde kıvranıyor ve altında inliyordu.

"S-sukuna... acıyor!"

"Durmalı mıyım?"

"Hayır!"

Sukuna çocuğun içine girip çıkıyor, onu hızla boşaltıyordu ama bu Sukuna'nın duracağı anlamına gelmiyordu. Ne de olsa o bir lanetti.

Elini çocuğun kafasından çekti ve bunun yerine onu boğmak için kullandı.

Çocuğun gözlerindeki korku Sukuna'yı her zamankinden daha da yakınlaştırıyordu.

Sonra fark etti.

Aleti çocuğun küçük karnında bir kabarıklık bırakmıştı. Gerçekten daha fazla yemesi gerekiyordu.

Hareketini durdurdu ve çıkıntıyı nazikçe okşadı. Megumi, Sukuna'nın gördüğü şeye bakarken kızardı.

"S-sukuna... acele et, içime gel." Bu tek başına onu içine boşaltmasına neden olabilirdi, ama deneyimsiz bir bakire değildi.

Çocuğu boğmaya ve içine girip çıkmaya devam etti. Bir yıldır kandırdığı ama yine de koruduğu çocuk.

"S-sukuna! Yapamıyorum!"

"Neredeyse geldim, biraz daha sık." Çocuğun boğazını bırakıp kalçalarını daha yukarı kaldırmak ve sıkmak için kullandı.

Aleti çocuğun içinde eriyormuş gibi hissetti ve hızla boşalmasını ve içini doldurmasını sağladı.

Geri çıkardı ama Megumi'yi hâlâ çıplak bir şekilde üzerine uzanması için kendine çekti.

"Sukuna..."

"İyi misin? Benim küçük kuzgunum?"

"Evet, hoşuma gitti..."
Sukuna sırıtarak kuzgunun saçlarını okşadı, ta ki nefes alış verişi düzleşip çocuk uykuya dalana kadar.

SukuFushi • [ one shots ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin