Şiddetli Zevkler

135 7 21
                                    

Megumi'nin ağzında tükürük birikiyor. Diline karşı ağır yatan sikin etrafını yutmaya çalışır ama başarısız olur. Sik çok büyüktü. Tamamen dolu. Yutkunduğunda, ereksiyonun kör kafası zaten ham olan boğazının arkasını kötüye kullandığı için yapabileceği tek şey çaresizce boğulmaktır.

Sukuna onun pırıltısını duyar. Megumi'nin saçını okşamak için uzanıyor, kocaman eli kafasına yumuşak bir şekilde dokunuyor. Kafatasını tek başına ezebilir, hiç çaba harcamadan bir hurma gibi kırabilirdi. Megumi'nin siki bu düşünceyle daha da sertleşir. Bu, Sukuna ile birlikteyken korku hissetmediğinden değil - her gün, bağımsız, nesnel bir anlamda korkuyor. Ama korku onun için heyecana benzer. Ve ayrıca, ölesiye korkmuş olsa bile, önemli olmazdı. Lanet için iyi biri olmak dışında hiçbir şeyin önemi yoktur.

Sukuna onun saçını çekiştirir. Megumi tahriş içinde inliyor, hareket lanetin boyuna lezzetli bir his gönderiyor ve sikinin seğirmesine neden oluyor. Eylem açıkça meydan okuyor. Taht odasındalar. Sukuna'nın danışmanlarından biri şu anda güneydeki bir eyalette şu ya da bu konu hakkında gevezelik ediyor; Megumi dinlemiyor. Sukuna ne zaman onun içinde olsa, dünya toza ve harabeye döner. Sukuna'nın böyle bir etkisi var ve sadece Megumi'de değil. Şehirler onun gücü karşısında çöküyor, medeniyetler onun değişmez iradesi altında çöküyor, lanet onun etki alanını daha da genişletirken dünya çöküyor. Ve tüm bu süre boyunca, Megumi Sukuna'nın siklerini sıcak tutar.

Danışman, Megumi'nin iniltisine kekeliyor, bir an için dikkati dağılıyor, sonra acele ediyor, kelimeler ağzından azgın bir nehirdeki çakıl taşları gibi yuvarlanıyor, denize ulaşma telaşıyla birbirlerinin üzerinde yuvarlanıyor.

Sukuna'nın yumruğu sıkılaşıyor. Megumi'nin kafatası ağrıyor, foliküller lanetin pençesiyle gergin ve keskin bir şekilde çekiliyor. Gözyaşları gözlerini deliyor, görüşünün kenarlarını yakıyor. Bu yaptığı gürültü için cezalandırılıp cezalandırılmayacağını merak ediyor. Bunun için cezalandırılacağını umuyor.

Sukuna'nın yüzüne bir göz atmak için başını kaldırdı -oyundan zevk alıyor mu yoksa gerçekten kızgın mı?- ama lanetin Megumi'nin ağzındakinin üzerine yığılmış ikinci siki görüşünü engelliyor. Bunun yerine buna hayran kalıyor. Karanlık, kanla kızarmış. Damarlar yüzeyi boyunca dalgalanır, tabandan uca açgözlülükle titreşir, bu da yarığından parıldayan zevk suyu damlacıkları döker.

Megumi hiçbir zaman bir tanesini ağzına tam olarak alamadı. Şimdi bile, boğazı ağzına kadar dolu, bir sikin neredeyse üçte biri kadar. Bazen, Sukuna onun üzerinde gerçek bir büyü yaptığında, onu daha derine yutabilir, ama asla boğazından sonuna kadar değil. Ustaca tılsım dökümü ve yağmalanan bir miktar kayganlaştırıcı yardımıyla, her seferinde sadece bir sik olmasına rağmen, onu tamamen kıçına sokabilir.

Megumi'nin dudakları açıldıkça ince yarılır. Sukuna'nın ağzında ilahi, sıcak ve neredeyse insan tadı var. Her sikin biraz farklı bir tada sahip olduğuna inanıyor. Biri daha kremsi, diğeri daha keskin ama hangisinin hangisi olduğunu asla hatırlayamıyor. Bu şekilde doldurulduğunda odağını kaybetme eğilimindedir.

Danışman konuşmasını bitirir. Megumi'nin göz kapakları çırpınarak kapandı ve Sukuna'nın kararını sabırsızlıkla bekledi. Konuşurken sikleri bu harika şeyi yapıyor - sesi o kadar derin ki Megumi'nin kemiklerinde yankılanıyor ve ereksiyonları çok hafif de olsa her zaman titriyor. Neredeyse fark edilmez. Normal şartlar altında Megumi bunu söyleyebileceğini düşünmüyordu. Ama aylar boyunca Sukuna'yı ağzında tutarak, sadece onu hissederek, nemli ve sıcak tutarak saatler geçirdi. Şimdiye kadar Sukuna'nın vücudunun her detayını biliyordu.

"Hepsi bu mu?" diyor lanet, şaşırtıcı bir şekilde sıkılmış gibi.

"Evet, majesteleri," diye yanıtlıyor danışman, ölü bir yaprak gibi titreyen sesle.

SukuFushi • [ one shots ] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin