2 ▪︎Jax▪︎

291 31 14
                                    


Geniet van de update lieverds!♥️

....

"Ik ben zo terug Des," zegt Athan nog voordat hij de ruimte verlaat.
De mensen om me heen zijn gestopt met praten en als ook de DJ geen muziek meer draait, begin ik me zorgen te maken.
Dat vreemde gevoel in mijn onderbuik is terug. Mijn hart begint te bonzen naarmate ik dichter bij de voortuin kom en flashbacks van de moord op Skye schieten mijn gedachtes te binnen.

Eenmaal buiten zie ik Athan, Nate, Marnix en Aeson praten met een stel jongens die ik eerst niet lijk te herkennen, maar als ik oogcontact maak met een van hen, voel ik mijn bloed koken.
Ook hij herkent me en kijkt me aan met een vuile grijns op z'n gezicht die ik het liefst eraf zou slaan. Zo staren we elkaar aan terwijl oude herinneringen worden opgehaald, herinneringen die ik het liefst zou vergeten.

Klootzak.

De aangeschoten feestbeesten uit de woonzaal verzamelen zich rennend naar de voortuin, waardoor ik het oogcontact verlies, en volgen nieuwsgierig het gesprek. Maya komt naar me toegelopen en legt haar hand troostend op mijn bovenarm.

"Wat doet die sukkel hier? Ik had hem bijna niet herkend."

Er zijn maar weinig mensen waar Maya écht een hekel aan heeft, en hij is er één van. Dat zegt heel wat over zijn persoonlijkheid.

"Geen idee, ik dacht dat we van hem af waren," antwoord ik kil.

Nate en Athan lachen luidkeels met de jongens. Na een vriendelijke schouderklop, lopen ze verder richting het zwembad in de voortuin.

"Het feest kan gewoon weer verder gaan, deze jongens zijn pas verhuisd en het minste wat we kunnen doen is ze een warm welkom geven!" roept Nate luid.
Iedereen juicht instemmend en de DJ gaat weer verder met het draaien van die afgrijselijke herrie.

Een weg naar binnen wordt vrijgemaakt doordat iedereen opzij stapt.
De meiden kijken de nieuwkomers smeltend aan en de aanwezige jongens voelen zich duidelijk bedreigd door de komst van het drietal.

Net voor mijn neus blijft de gladjakker stil staan en bekijkt me van top tot teen met zijn donkerrode ogen. "Ziet er goed uit schat."

"Waarom ben je hier, Jax?" Ik sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik hem strak aankijk. Hij lijkt mijn ergernis amuserend te vinden en lacht zijn witte tanden bloot.

"Jou terugwinnen," antwoordt hij en loopt dan door naar binnen.

Bij de gedachte alleen al, krijg ik kotsneigingen.

Zijn twee hondjes Jeremy en Josh, die me altijd al deden denken aan die twee idiote hyena's uit The Lion King, lopen hem trouw achteraan.

Nate komt naar ons toegelopen en drukt een kus op Maya's gefronste gezicht. "Vanwaar deze blik? Geen fan van ze?"

Op dat moment beseffen Maya en ik dat Nate geen idee heeft wie Jax, Jeremy en Josh zijn.

"Jax is...het ex-vriendje van Destiny," brengt ze twijfelachtig uit.

Nate kijkt me verbaasd aan. "Wat? Had je een fling in Londen?"

"Nee, nee...we waren kort samen toen ik net zeventien was. Het was nog voordat jij en Maya samen waren, dus waarschijnlijk weet je niks van hem," leg ik uit.

"Wacht, is dit de jongen die een weddenschap had om seks met jou te hebben en toen naaktfoto's had rondgestuurd?"

Ik kijk Maya aan en zij kijkt betrapt naar de grond.

"Oké, het waren niet mijn foto's, hij zei alleen tegen iedereen dat dat wel zo was! En ja...dat is hij."

"Ik kan hem nu meteen vragen om te vertrekken wan-"

Creation of a Twisted Mind...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu