🏛️: Anılar ve Mektup

275 14 0
                                    


Bu kısım smut içerir. Bu kısmı geçebilirsiniz.




Antonio gözlerini açtığında ilk gördüğü şey kendisine sokulmuş Elvira'ydı. Çıplak göğsü kalkıp iniyordu, dudakları hafif aralıydı. Saçları dağılmıştı, sessizce nefes alıyordu. Karşısında çırılçıplak bir şekilde uyuyan sevgilisini görmek Antonio'yu heyecanlandırıyordu. Kızgınlığa girmiş erkek kedi gibi hissediyordu. Ona duyduğu şehvet o kadar fazlaydı ki, şu an onu becerebilirdi.

Elvira'nın sırt üstü uzanmasını sağlayıp yüzüne gelen siyah tutamlarını toplayıp arkaya attı. Kaslı bedenini Elvira'nın üzerine yerleştirdi. Tamamen ağırlığını vermemişti sevdiğine. Elvira'nın çıplak bedenini kendi çıplak bedeninde hissetmek Antonio'nun kendini kontrol etmesini zorluyordu.

Dayanamıyordu, Elvira çok güzeldi.

Yavaşça dudaklarını altındaki bedenin dudaklarına bastırdı. Hissettiği dudaklarla iyice kontrolden çıkıyordu. Dudaklarını yavaşça hareket ettirmeye başladı Antonio. Elvira dudaklarındaki baskıyla gözlerini açarken Antonio'nun onu öptüğünü fark etmişti. Dudaklarına kayan tanıdık tat ile ufak bir inilti bırakıp Antonio'ya karşılık verdi. Antonio başını aniden kaldırıp kendisine karşılık vermiş sevgilisine baktı.

"Üzgünüm bebeğim, o kadar güzel görünüyordun ki dayanamadım."

Elvira kıkırdayıp Antonio'nun boynuna kollarını doladı. "Ama bunu yarıda kesemezsiniz değil mi?" Antonio'yu kendine çekip tekrar dudaklarını birleştirdi. Tutkulu bir şekilde öpüşmeye başlamışlardı. Antonio kendini iyice Elvira'ya bastırıken genç kızın dudaklarından bir inilti daha döküldü. Dilleri birbirini bulduğu an Antonio yavaşça Elvira'nın bacaklarını birbirlerinden ayırdı ve omuzlarına aldı. Birbirlerine tam anlamıyla yapışmışlardı. Antonio Elvira'nın alt dudağını dişleyip çekiştirdi, tekrar dudaklarına yapışıp zevkle emiyordu. Elvira bacaklarının arasında Antonio'nun penisinin sertleştiğini hissedebiliyordu. Bu, Elvira'nın daha yüksek sesle inlemesine sebep olmuştu.

"Fazla uzamamalıyız sevgilim," dedi Antonio kendini Elvira'nın girişine sabitlerken. "Kahvaltıya dağılmış hâlde inemeyiz."

"Uzatmayın o zaman majesteleri," Elvira'nın sesi boğuk çıkıyordu.

Antonio bir süre Elvira'nın girişini penisiyle okşadı. Altındaki bedeni kendisi için hazırlıyordu. Elvira sırılsıklam oluyordu, kasıklarını Antonio'nun sertliğine itiyordu. Antonio bu istekliliği fark edince Elvira'nın alnına ufak bir öpücük bıraktı ve sertleşmiş penisini altındaki bedenin dar ve ıslak duvarları arasına gönderdi. Elvira'nın sıcak ve ıslak duvarları Antonio'nun zevkten titremesine sebep olmuştu. İkisi de şehvet dolu iniltilerini odaya bırakırken Antonio Elvira'nın kalçalarını kavramış, hızlıca kendine çekmeye başlamıştı. Elvira'nın beli yay gibi gerilmişti, içindeki hızlı hareketler onu delirtiyordu. Antonio ise altındaki bedene ufak öpücükler gönderiyor, tüylerini diken diken ediyordu.

İkisi de kendini şehvetin kucağına tam bırakmışken çalan kapı ile aniden durdular. Nefes nefese kalmış bir şekilde birbirlerine bakarlarken Antonio aniden üzerlerini örttü. Elvira'nın içinden çıkmadan kendini genç bedenin yanına konumladı.

"Girebilirsiniz."

Elvira sırtını kapıya çevirmiş bir vaziyette kendini saklarken açılan kapıyla Antonio'ya iyice sokuldu. İçeri nNdime Stefania ve Nedime Marzia girmişti. Yataktaki ikiliyi gördükleri anda hafifçe kendilerini geri çektiler. Yüzleri hafif kızarmıştı.

"Majesteleri, kahvaltıya gelmeyecek misiniz?"

"Şimdi geliyoruz, siz gidebilirsiniz." Antonio bunları derken pis pis sırıtıp kasıklarını hareket ettirdi. Elvira inlememek için kendini zor tutarken kızların dışarı çıkmasıyla yüksek sesle inledi. Uzamış tırnaklarını Antonio'nun omuzlarına geçirdi.

TAŞ VE ZİNCİRLER (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin