Selaamm!! Bu bölüm Arda'dan dinliceezz
İyi okumalaarr (oy yorum verirseniz çok sevinirim)Saat gece 01:52 de normal arkadaşlarla oturup sohbet ediyorduk, sohbet ediyorduk ama sohbetimize sıçayım. Yarım saattir Berk'in aşık olduğu kızı dinliyorduk abartısız.
"Berk anladık aşık oldun! Ama yeter kanka boğucam şimdi kendimi ya" Kuzey başlamıştı bile isyan etmeye, fakat Berk "Ama kız çok güzel bi görseni- yada görmeyin! Benim o" diyerek düzeltti.
Kerem ise kulağıma fısıldadı "Kaçalım mı" dediğinde gülmüştüm, ve cevap verecekken telefonuma bildiri yani birinden mesaj geldi.
Hala ismini bilmediğim kızdandı mesaj, ismini bilmediğim için deli olarak kaydetmiştim. Öyleydi zaten kız sorun olmaz bence. Mesaja tıkladım.
Deli; Dqyqnamıyprım
(Dayanamıyorum)Deli; Swnce nedwn bçyle birşwqy yağtı kş (Sence neden böyle birşey yaptı ki)
Siz; Noldu yine?
Deli; Wvleniyorlaqmıras (Evleniyorlarmıs)
Siz; Yazdıklarından bi bok anlamıyorum.
Deli; Dpğpğn davwtiywasi gwtirdiw bugüekn bqmaqnq a
(Düğün davetiyesi getirdi bugün bana)Siz; İçtin mi?
Deli; Ha?
Siz; İçtin mi diyorum alkol falan?
Deli; Dwlireidim
(Delirdim)"Kiminle yazışıyon lan bu saatte?" Diye sordu Kuzey. "Seni ilgilendiren birşey değil." Diye yanıtladım. Ve Kerem elimden telefonu çekti, siktir.
Sorun değil aslında ama her boku abartıyorlar ya. "Kız mı la bu? Deli diye kaydetmişsin salak" dedi Kerem. "Birincisi evet kız ikinciside ver şu telefonu." İtiraz etti.
"Yazdığıda anlaşılmıyor ki oğlum?" Diğerleri başka konuşmaya dalmıştı Kerem'de anlamaya çalışıyordu. "Birşey daha yazdı dur bi anlamaya çalışıcam" dedi ve okumaya çalıştı.
Dondu kaldı, anladı mı sanki? "Kanka bu kız intihar diyor galiba bak bi" ne? Yok be yapmaz o kadar'da değil demi bence. Aldım telefonu.
Deli; Nwysw swqni tutmicwmw brn intihqra kaçqqr
(Neyse seni tutmicam ben intihara kaçar)Siz; Deli misin kızım saçmalama
Deli; Dwliyiriimm
(Deliyiimm)*Deli çevrimdışı*
Siz; La deli
Siz; Baksana mesajlara
Siz; Kızım baksana
Siz; Aloo lan
Deli; Nw var
(Ne var)Siz; Nerdesin?
Deli; Nqpıcwqn kaçırcqğn mı bwwnwii
(Napıcan kaçırcan mı benii)Siz; Nerdesin.
Deli; Swnki qynı şewhirdwywiz al *konum* bpk bulruwasub bwwwni hqqdi
(Sanki aynı şehirdeyiz al *konum* bok bulursun beni hadi)"Uçurumun kenarı değil mi burası?" Kendi kendime konuşmuştum Kerem "Ne dedi?" Diye sordu, "Kerem uçurumda bu yapmaz demi?" Diye sordum. Umrumda olmazdı.
Yine de birini ölüme bırakamazdım. "Hangi uçurumda?" Diye sordu, konumu gösterdim. "Buraya arabayla 10 dakika değil mi oğlum hadi koş gidelim" dedi. Gidecek miyiz? Bencede gidelim.
"Tamam hadi çabuk o zaman" ayaklandık diğerleri baktı bize, "Nereye?" Dedi Berk.
"Gelicez bekleyin." Dedim ve hızlıca arabaya ilerledik Kerem'le.Varmıştık. "Nerde?" Diye sordum gözümüzle ararken arabadan indik. "Hani?" Dedi bu sefer Kerem, dalga mı geçiyor kız bizimle? "Ya atladıysa?" Dedi Kerem.
"Ya dalga geçiyorsa kız bizimle? Daha tanımıyorum bile nasıl inandık!" Hemen sinirlenen biriydim maalesef, Kerem bana baktı ve konuştu "Gidelim o zaman hadi" sinirle arabanın kapısını açtım.
"Arda dur! Şurda bi kız var." Ne? Kapıyı kapatıp oraya baktım. Gerçektende uçurumun kenarına oturmuş bir kız vardı, Kerem konuştu "gidecek miyiz?" Bilmiyorum ki
"Gidelim" gitmeye başladık ama ya o kız değilse nerden bilebiliriz? Kızın yanına gittik ağlıyordu. "Bakar mısın?" Dedim yumuşak ses tonuyla, ve bize baktı gözleri şişmiş ve kızarmıştı.
"Efendim" dedi titrek bi sesle. "Telefonda'ki bana yazan kız, sen misin?" Diye sordum, düşündü. "Arda mısın?" Dedi. "Evet" buruk bir gülümseme ile ikimize baktı.
"Gelmezsin sandım" dedi, ve Kerem konuştu. "Burda konuşmasanız? Düşeceksin sende" dedi adını bilmediğimiz kıza. "Düşmek için geldim zaten?" Dedi.
"Saçmalama hadi gel buraya" yaklaşacaktım ki tekrardan konuştu, "Yaklaşma!" Kerem bana baktı ne yapacaktım? Göz göre göre birini ölüme bırakamam, tanımıyor olsam bile bırakmam.
Kerem ile gözlerimiz ile anlaşmıştık, küçüklükten beri çocuk arkadaşı olduğumuz için anlaşabiliyorduk. Ben yaklaşacaktım olurda kendini atacak olursa Kerem tutacaktı daha yakın olduğu için.
Yaklaşmaya başladım, "Yaklaşacaksın demek? Bana göre hava hoş Arda" kendisini tam atacağı sırada Kerem tutmuştu. "Bırak!" Dinlemedi.
Ve uçurumdan uzaklaştık ağlamaya devam ediyordu artmıştı bu sefer, kızım sana ne yaşattılar bu kadar güzel gözlerine değmez.
"Niye tuttun!" Hem ağlıyordu hemde bağırıyordu, "Ölümemi bıraksaydım!?" Diye bağırdı Kerem'de durmayarak. "Bıraksaydın!" "Yeter!" En sonunda ben bağırdığımda sessizlik olmuştu, "Kızım sen salak mısın? Atlayacaktın! Ölecektin! Derdin ne?" Dediğimde hala akıyordu göz yaşları.
Eveett bu bölümde bittii, garip oldu baya hemde.
Nasıldı ve birşeyler daha ekleyeyim mi veya istedikleriniz falan varmı?
Yorum ve oy atarsanız seviniriimm
Ve diğer bölümler daha iyi olacak hep hüzünlü değil tabi kiNeyse hadi iyi günleerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldattın/Texting
ActionAldatıldıgı kisinin numarasını yanlıs cevirdi sadece ne olabilir ki