1.

46 13 4
                                    

Selaamm tekrardan ben geldim
Hemen geçelim oy yorum unutmayıınn





Güçlü görünmeye çalışıyorum neden mi? Daha çok yıkan olmasın diye. Gerçekten aldatılmış biriydim artık, nasıl inandım güvendim ki.

Yazışmalardan sonra baya bi' düşündüm. Ya Mert değilse yazdığım kişi?

Neyse bunları daha fazla düşünemem.

Aynanın karşısına geçtim hafif makyaj yapıp dolaşmayı planlıyordum.

"Bu gözlerimin hali ne?" Fazlasıyla ağlamıştım ve şişip kızarmıştı gözlerim. En son bu kadar ailemi trafik kazasında kaybettiğimde ağlamıştım.

Ailemi ben daha henüz 17 yaşımda kaybetmiştim şuan 19 yaşındayım ve aradan iki sene geçti, bu zamanda arkadaşlarım ve beni sevdiğini sandığım Mert salağı yanımdaydı iğreniyorum ondan. Bana bu hissi yaşattırdığı için nefret ediyorum.

Telefonumu çıkarıp Mert'e yazdım.

Siz; Senden nefret ediyorum Mert

Siz; Keşke hiç tanımasaydım seni

Bunları yazıp kapadım telefonu ve makyajı yapıp hava almaya dışarı çıktım.

Çıkmaz olsaydım, karşımdakiler Mert.. ve o kız mıydı? Cidden bu kadar şerefsiz miydi? Gözlerim çoktan dolmaya başlamıştı.

Ve Mert'le göz göze geldik.. benim baktığımı görünce yapıştı kızın dudağına, ne görüyordum şuan ben aldatışılımı mı gerçekten mi.

Başım dönmeye çoktan başlamıştı, gözlerim kararmaya başladığı an tutundum direğe. "İyi misiniz?" Bu kim şimdi ya.

Arkamı döndüğümde bir erkek duruyordu, "İyiyim." Dedim sadece titrek sesle. "Emin misiniz kötü görünüyorsunuz" dedi itiraz ederek ay bayılcam.

"İyiyim dedim!" Koşar adımlarla eve gittim, ve eve geldiğimde kendimi yatağa bırakıp ağlamaya başladım. "Şerefsiz! Nasıl güvendim ben sana!"

Telefonumu çıkardım.

Siz; Gercekten bu kadar şerefsiz olduğunu bilmiyordum!

Siz; Beni görünce kızın dudağına yapıştın?

Siz; Aptalsın.

Siz; Şerefsizsin.

Salak; Kızım sana ne yaşatıyor bu çocuk neden yıpranıyorsun bu kadar
/Gönderilmedi

Salak; Ne?

Siz; Deydi mi?

Salak; Ne deydi mi ne diyorsun

Siz; Beni bu kadar yıprattırmana deydi mi Mert

Salak; Ne yaşadığını az çok anlayabiliyorum ama sakin ol

Siz; Mert ne diyorsun gerçekten?

Salak; Mert değilim ben ister inan ister inanma

Siz; Kimsin o zaman başka

Salak; Arda

Siz; Nereden bilebilirim? Nasıl inanayım

Salak; Arkadaşlarında Mert mi neyse numarası yok mu belki yanlıs çevirmişsindir numarayı? Olamaz mı, bence bi sor çünkü olabilir.

Siz; Bekle

Adam haklı olabilir miydi? Arkadaş kimde vardı ki numarası, buldum.

Siz; Ege acil baksana bi

Ege; Efendim

Siz; Mert'in numarasını atsana bi

Ege; Geçen verdim ya Eflin?

Siz; Ver işte

Ege; *gönderir*

Siz; Saol

Ege; Rica ederimde sen iyi misin?

Siz; He

Konuşmadan çıkıp yazdıklarına bakmadım, ve numarayı kontrol etmeye başladım. Siktir. Hayır Eflin bu salaklığı yapmadın demi? Yapmışım.

Ne dicem şimdi ben adama?
Sıçtım yedim baya boku.

Siz; Arda bey

Salak; Sonunda

Siz; Özür dilerim kusura bakmayın ben bir anlık sinirle oldu işte herşey evet

Salak; Sorun değil, senin sorununda değil derdimde ben o kadar demiştim sana Mert değilde Arda olduğumu. Neyse unutalım.

Siz; Tekrardan kusura bakmayın iyi günler

Salak; İyi günler





Selaamm! Bölüm sonuu nasıldı sizcee

Oy ve yorum unutmayıınn

Sonra ki bölümü Arda'dan dinliceezz

Bakalım nolacaakk

İyi günleerr

Aldattın/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin