3.

37 11 6
                                    

Selaamm oy ve yorum unutmazsanız seviniriimm iyi okumalaarr hepinizee





"Derdim ne mi?" Dedi, ve yüzüme yaklaştı. "Geberip gitmek." Dedi devamını getirerek. "Ya neden!? Sadece o it yüzünden mi" dedim bende daha çok yaklaşarak.

Ve yine yaklaştı baya "Bildiğin bir bok yok." Dedi. Eğer bende konuşsaydım dudaklarımız değecekti birbirlerine o kadar yakındık artık. Yine de tam konuşacaktım ki, Kerem konuştu.

"Bi öpüşmediğiniz kaldı binin şu arabaya." Kapıyı açtım kızın binmesi için. "Adını bilmediğim deli sende gel" dedim gözlerini devirdi "Eflin." Diyip arabaya geçti.

Neden bu kadar hızlı güvendi ki bize? Neyse, bende bindim artık arabaya.

Bizimkilerin yanına gelmiştik tekrar ben ve Kerem oturduk Eflin ayakta bize bakıyordu, "Otursana?" Dedi Kerem. "Bu kadar erkeğin içine mi? Mert kıza..r" ve sustu aldatıldığını hatırlayıp.

Daha sonra birşey demeden oturdu, "Kanka bu kız kim?" Dedi Kuzey, "Eflin." Dedim soğuk kanlılıkla. "Selam bende Berk" dediğinde Berk, Eflin sadece gülümsemeyle yetinmişti.

Anlıyorum zor duruyordu devam ağlamamak için, arabada dinmişti ama tekrar başlamak, akmak istiyordu göz yaşları fakat Eflin izin vermiyordu buna.

Bana baktı sonra Kerem'e döndü, "Beni eve bırakır mısın?" Diye sordu. "Ben bırakırı-" sözümü kesti ve "İstemez." Dedi.





Eh bölüm sonu çünkü aklıma birşeyler gelmiyor sadece gerçekten okuyanlar varsa diye paylaşıyorum bu bölümü kısa ve birşey önerir misiniz nasıl devam edeceğimi bulamadım, iyi günleerr

Aldattın/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin