Barıştan;
Arkamı döndüğümde bana bakan kahverengi gözler gördüm sahibini tanıyordum zaten Sırma'ydı. Bana iltifat etmişti. Ee bende iltifat edilmeyecek adam mıydım ahahahha!Barış: Teşekkür ederim. Sen de. Diyebildim beklemiyordum.
Gülümsedi. Boş bulduğumuz barın en karanlık en dikkat çekmeyen köşeye yerleştik. Garson istediğimiz içeceği sorduğunda Sırma'dan gelen cevapla gözümü pörtlettim.
ABSENT DEMİŞTİ ABSENT !Alkol oranı en yüksek içecekti. İçerse sarhoşluğun dibine vuracağından hepimiz emindik.
Keremden "ÇÜŞŞŞŞ!" sesi yükseldi.
Rüya: Niye şaşırdınız ki abi Sırma'nın favori içeceği.
E şaşırmadım o zaman, dedim.
Sırma: MMMM! nefiss.
Rüya: Vodka alayım ben.
Barış: Bende Şeftalili viski alayım.
————————————
Şeftalili viski benimde favorim gençler 😍 deneyin.
————————————
Garson Kerem'e baktı.
Kerem yutkunup devam etti.Kerem: Çilekli soda istiyorum ben kardeşim.
Garson aval aval bakmaya devam etti, şaka yaptğını sandı sanırım..Kerem: Ne bakıyon kardeşim, çilekli soda işte.
Garson tek kaşını kaldırıp elindeki not defterine yazdı. Şaşırmıştı.
Ve gitti.Kerem ile Rüya baya haşır neşir olmuş Kerem'in ilk defa bir kadınla bu kadar derininden konuştuğunu gördüm. Aşık oluyordu bence.
Tam o sıra alkollerimiz gelmişti.Garson, Sırma'nın Absent'ini masaya koyduğu gibi teklemeye başladı. Absent'i mi teklemişti o? Evet evet doğru gördüm Absent'i tekledi.
Faydalanmalı mıydım bundan?
Şeker de koymamıştı sek ve tek içmişti.
"Ohh." diyebildi.
Kerem ise gördükleri karşısında şok geçiriyordu.İçkimden bir yudum aldım. Rüya'da vodkasını Kerem'in Çileklisiyle karıştırmış kokteyl yapmıştı adeta şak diye dikledi o da.
Sırma Garsonu çağırdı ve 11 tane tekila shot istedi.
Sırma: SİMDİİİİ BANA BAKIN HEPİNİİİZ OYUN VAKTİİİ. Kerem sende dahilsin.
Kerem: Değilim.
Sırma: Dahilsin.
Kerem: Değilim.Sırma kafayı bulmuştu.
Sırma: E ooff sende hiç eğlenceli değilsin.Gözleri parlıyordu resmen, alkolun kafasıyla çok mutluydu.
Tekila shotlarımız gelmişti.
Sırma: Evvet şimdi yaptım yapmadım oynuyoruz.Yapan tek shot'ı tekleyecek.
Emrine amadeydim.Sırma: Başlıyorum o zaman.
Ben hiç nude atmadım.Eyvah o neydi. Rüya shot attı.? Rüya?
Kerem anında Rüya'ya döndü.
Kerem: Ne demek? Nasıl?
Rüya Kerem'in kulağına;Rüya: Çıkalım odana o zaman atmış olucam. diyip sırıttı.
Sarhoştu.
Kerem itiraz etmeden odaya doğru yavaştan gittiklerine şahit olduk.Wooaw! diye bi ses yükseldi, Sırma'dan.
"Ee o zaman, sıra sende."
Barış: Ben hiiç ciddi ilişki yapmadım.
Ben içmiştim.
Ama Sırma duraksamıştı. Ciddi ilişkisi mi olmuştu. Onu unutamamıştı belkide, ya da hâla sevgililerdi. Cevap bekliyordum. Ama gelmedi."Ne kadar sürdü." diyebildim. Alacağım cevaptan ürküyordum resmen.
Sırma: Henüz olmadı, ama olsun isterdim. Aşık olmak istiyorum.
Aşık mı olmak istiyordu?
Kerem ve Rüya'lara gidelim————->
Keremden;
Kerem: Buyrunuz bakalım.Kapıyı örttüğüm an yakamdan tuttu beni iki el kendine çekti.
Dolgun dudaklar karşısında yenik düştüm.
O kadar güzeldi ki öptüğüm dudakların sahibi, karşı koyamadım.Rüya'dan
Zaten kafam güzeldi. E beğenmiştimde dedim neden öpmeyeyim yani di mi?
Kerem Aktürkoğlu'yla öpüşüyordum. E karşılıkta alabildiğime göre o da fazlasını istiyordu.
Hakimiyeti ele geçirmesine izin verdim. Beni kucağına aldıktan sonra yatağa yöneldi.
Barışlardayızz———————
Barıştan:
Gözleri gözlerime o kadar güzel bakıyordu ki kıyamıyordum öpmeye, öpecektim.Ama- demeye kalmadan karşımdaki dudakların benimkileri öptüğünü gördüm.
Tabikide istiyorumdum ama.. Ne bileyim sarhoştu. Ya pişman olursa.Sırma'dan:
Öptüm işte Alperi Barışı ay işte Barış Alper'iAma yetersizdi fazlasını istiyordum. Onu, kendisini istiyordum.
Öpücüğümü yavaş yavaş kestim.
Kulağına şunları dedim:
"Burası olmaz."
Bu ne demekti? Barış bir şey demeden koluma girmiş beni odalarına götürüyordu. Heyecanlanmıştım.Barıştan;
Evet, onu istiyordum ama olmamalıydı. Sarhoştu bunu ayık olduğunda ikimizinde gerçekten o hissi hissettiğimizde olmalıydı belkide.
Onu yatırmak için odama götürüyordum. Kartı basıp kapıyı açtığımda karşımdaki manzarada Kerem ve Rüya vardı. Kerem Rüya'yı uyutmuş aralarında hiç bir şey geçmediğine emin olmuştum.
Olmamıştı zaten, belliydi.Kerem bana baktı. "Sende onun yanında kal." dedi. Başımla onayladım.
—————————————————————-
ALLAH'IM GREEN FLAG BOY'LARIM
—————————-Sırma'nın elinden kartı aldıktan sonra onların odasının kapısını açtım.
Onu yatağına yatırdıktan sonra elimden tuttu.
İnce ve narin eller. Bebek eli kadar yumuşaktı."Yanımda yat." dedi. İstiyordum istiyordum ama dediğim gibi sarhoştu.
Uykusu vardı zaten bişey demeden yattım yanına sarıldı bana.
Çok geçmeden uyuya kaldı. Bende onu uyandırmadan koltuğa geçtim.Bende yorulmuştum zaten hemen uyuya kaldım.
Saat: 06.10
Bir çığlıkla uyandım. Uyandık ( Tüm otel )..