YENİ BÖLÜM GELDİİİİİİİ.
_________________________________________
Hastaneden taburcu olalı daha bir gün oluyordu .
Aras denen adamı o günden sonra bir daha görmemiştim ama hastaneden çıkmak için işlemleri hallederken bir hemşire gelip bana ilaçları vermişti ve giderkende ilaçları Aras denen adamın gönderdiğini söyleyip gitmişti.ilk başta biraz sasırdamda sonradan umursamamaya karar vemiştim çünkü bu halde olmamın sebebi zaten oydu.
Bu gün uyandığımda boynumda hafif bir ağrı vardı ama ilaçları alınca geçerdi büyük ihtimalle.
Yataktan kalkıp önce banyoya girip işlerimi hallettim. sonra aşağıya inip kendime küçük bir kahvaltı hazırladım .
Yemeğimi yedikten sonra tekrar odama çıkıp konsolun üstünden telefonumu aldım.Mesajlar kısmına girdiğimde azradan mesaj geldiğini farkettim . Mesaja girdiğimde yüzümdeinik bir tebessüm oluştu. Ama sonra kafama aniden birşey dank etti.
"Azraya haber vermediiiim." Onca şey arasında unutmuştum haber vermeyi. "Azra gebertecek beni ya."
MESAJLAR
Bacımsu : KızzzZzz niye gelmedin okula hayırsızzz .
Bacımsu : İnsan bir haber verir. Derki ben okula gitmiyorum sendee gitme diye.
Bacımsu : BEN NE YAPICAM BU UZAYLILARIN ARASINDA TEK BAŞIMAAA ALLAHIN VAROŞUU.
Siz : Bacımsu öncelikle sanada günaydın ,sonralıkla bir sakin ol .
Siz : Başıma neler geldi bir bilsen bana böyle davranmazdın🥺.
Bacımsu : Kesss birde kendini acındırıyor şuna bak.
Bacımsu : Çabuk dökül niye gelmedin okula.
Siz : Bak anlatıyorum ama teleş yapma tamam mı ? Ben iyiyim.
Bacımsu : Niye öyle dedin. Ne oldu?
Siz : Dün seni eve. Bıraktıktan sonra kaza geçirdim. Hastaneden dün akşam çıktım bir haftalığına izin aldım okuldan dinlenmek için.
Bacımsu : Adel şaka mı yapıyorsun.
Bacımsu : Ne kazası iyimisin sen çabuk anlat.
Siz : Araba çarptı. Ama ben iyim sadece çarmaya bağlı olarak vücudumda bazı yerler ağırlıyor sadece onuda ilaçlarla hellediyorum boşuna telaş yapma iyim ben.
Bacımsu : Nasıl telaş yapmayayım ya .
Bacımsu : Kim çarptı. hastaneye kim götürdü.
Siz : ya çok uzun hikaye. Sonra anlatırım sana . Sen sakin ol yeter ben gerçekten iyim.
Bacımsu : çıkışta sizdeyim sakın bir yere ayrılma .
Siz : Tamam gel.
Bacımsu : Şimdi ders başlayacak gitmem gerekiyor akşam görüşürüz kendine dikkat et.
Siz : Tamam görüşürüz iyi dersler sana 😘.(Bacımsu kişisi mesajınıza🥰ifadesini bıraktı)
Mesajlardan çıktıktan sonra tam tekrar yatağa geçiyordum ki kapı çalındı .
Telefonumda alıp aşağıya inip kapıyı açtım ama garip bir şekilde kimse yoktu tam geri kapatacakken telefonuma bir mesaj geldi .
Mesaj kutusuna girdiğimde bir numara olduğunu fark ettim.MESAJLAR
.
0532*** : Günaydın küçük nasılsın bakalım ."Kim ya bu ?"
______________________________________________
Ayyyy helööö.Nasılsınız aşklarım ?
Bu numarada kim ola kii?
Bölümü beğendiniz mi?
Yeni bölüm gelsin mi?
Bana bu hesaplardan ulaşabilirsiniz.
.
Instagram: whaty.girilsTikTok: wetyy.girilsss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓓𝓔𝓛
General FictionEgoist mafya-cık : o herif bir daha sana dokunursa o elini kökünden koparırım küçük. Egoist mafya-cık : Anladın mı beni ? Siz : sanane ya seni ne ilgilendirir? Egoist mafya-cık : Bir daha ki sefere uyarmam küçük bu son uyarım beni kışkırtma. Egoi...