Ben geldiiiiimmmÖncelikle herkese merhaba ben düşündüm taşındım taşındım düşündüm Adelin sınıfını ve yaşını değiştirmeye karar verdim.
Yaşını 18 , sınıfını lise son yani 12 yaptım haberiniz olsun.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Bana çarpan adamın ta kendisi."
"Yok ebesinin nikahı.
Şoka girdiği her halinden belli olan kankamdan bakışlarımı alıp tekrar Arasa bakmaya başladım.
İfademi sabit tutmak zordu çünkü böyle bakmaya devam ederse ayakkabımı çıkarıp anlının çatına atabilirdim.
Nihayet bakışlarını ilk çeken o olmuştu. Bu hareketi rahatlamama sebep oldu şu bir kaç saniyede fazla gerilmiştim çünkü.
Ben bunları düşünürken okul müdürü Mehmet hoca da Aras ın yanına gelip konuşmaya başladı.
"Hoş geldiniz Aras bey buyurun odama geçelim."
Müdürün bu sözleri ile günler sonra sesini tekrar duydum
"Hoşbuldum Mehmet oturmaya gelmedim işlerim var okulu kontrol edip gidicem."
O konuşurken dikkatimi çeken şey ses tonuydu benimle konuşurken ki ses tonu ile şu an kinin arasında dağlar kadar fark vardı. Bana daha kibar davranmıştı para, mevzusu dışında tabi.
"Tabi efendim siz nasıl isterseniz ." Diye cevapladı müdür.
Bize kök söktüren müdüre de bak sen kediye dönüştü resmen.
Müdürün sözleri ile bana son bir bakış atıp okula doğru ilerlemeye başladı.O sırada Azranın sesini tekrar duydum.
" Ee ne olucak şimdi?"
"Ne ne olucak kızım birşey olucağı yok ."
"Seni tanıdı mı acaba?"
"Evet."
"Nereden anladın?"
"Adamın nasıl baktığını görmedin mi?"
"Yooo nasıl bakıyordu?"
"Beni gördüğü an sırıtmaya başladı ama şaşırmış gibi durmuyordu sanki önceden de burada olduğumu biliyor gibiydi."
"Yok be kızım adam nereden bilsin."
"Belkide haklısın sadece tesadüf neyse boşver gidip yiyecek birşeyler alalım acıktım."
"Ne zaman doydun ki zaten."
"Abartma be."
Gülerek kantinin yolunu tuttuk ama beni aklımda hala tek bir soru vardı.
'Ya tesadüf değilse?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Teneffüsün geri kalan da kantin de geçirdikten sonra zil sonunda çaldı.
Azrayla masadan kalkıp sınıfa doğru yürümeye başladık .Kantin giriş katındaydı fakat sınıf 4. Katta olduğu için bizim özellikle de benim için eziyet gibi bir şeydi. Aslında asansör vardı ama sadece yürümekte sıkıntı yaşayan öğrenciler ve öğretmenler kullanabiliyordu.
"Üstümde garip bir yorgunluk var."
Dediğim şeyle Azra bana döndü.
"Sorma benimde."
"Bütün bunlar yetmiyormuş gibi birde merdivenlerden sıkış tepiş çıkmaya çalışıyoruz."
"Malum okul hayvanat bahçesinden hallice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓓𝓔𝓛
Genel KurguEgoist mafya-cık : o herif bir daha sana dokunursa o elini kökünden koparırım küçük. Egoist mafya-cık : Anladın mı beni ? Siz : sanane ya seni ne ilgilendirir? Egoist mafya-cık : Bir daha ki sefere uyarmam küçük bu son uyarım beni kışkırtma. Egoi...