4. BÖLÜM : AMA NASIL OLUR? 🫥

253 14 10
                                    

"Kim ya bu?"

Numaradan tanımaya çalıştım ilk önce ama sonuç aynıydı tanımıyordum.
Ben düşünürken bir mesaj daha geldi .

MESAJLAR

0532*** : Boşuna düşünme bu kadar küçük.

0532*** : Çünkü ne kadar düşünürsen düşün kim olduğumu bulamayacaksın.

Siz : Boş lafı kes kim olduğunu söye.

0532*** : Hmm etkilendim doğrusu.

0532** : Ama ben senin yerinde olsam bu kadar asi davranmazdım sonuçta beni tanımıyorsun değilmi ; )

Siz : Hala boş yapıyorsun ayrıca kim olduğunu söylemezsen engelliyicem.

Siz : Bil diye söylüyorum ; )

0532*** : Ama sen böyle yapınca ben çok korkuyorum Küçük.

Siz : İyi ozaman .

(0532*** adlı kişiyi engellediniz engeli kaldırmak için dokun)

Telefonu kapatıp tekrar odama çıktım.
Biraz daha kim olduğunu düşündükten sonra 'ammman kimse kim' diye geciştirip bilgisayarımdan bir film açıp Azra gelene kadar izlemeye karar verdim.
Aradan epey zaman geçmişti bilgisayarı kapatıp mutfağa indim saat 5.30'du .

"Kaç saat izlemişim lan ohaa kör olucam anasını satayım."

Bir bardak su içtim tam o sırada kapı çalındı.

Kesin Azra gelmişti. Gidip kapıyı actım ve tam da tahmin ettiğim gibi azar kapıda edişeli gözlerle bana bakıyordu.

"Hoşgeldin aşk-" sözümü bölen şey azranın birden üzerime atlamasıydı.

"İyimisi? Ne kadar korktum haberin varmı? Hemen anlat neler oldu?"

Anlaşılan düsündüğümden daha çok merak etmişti

"Aşkım bir sakin ol iyim ben bak bişeyim yok . Gel içeri otur bir soluklan."

Azrayı sürükleyer içeriye soktum.
"Ya nasıl sakin olayım kaza diyosun hastane diyosun gelde sen sakin ol sabahtan beri okulda seni düşünüyorum."

"Tamam işte bak sende gördn iyim ben şimdi gidip bize kahve yapıyorum tamamı?"

"Tamam ama çabuk gel daha neler oduğunu baştan sona anlatacaksın."

Gülerek mutfağa girdim ve ikimize kahve yapıp tekrar azranın yanına döndüm .
Kahvelerimizi içerken olayları baştan sona anlattım her kelimemde Azra biraz daha şok oluyordu.

"Kanka sen yaşadığına emin misin ? Yanlış anlamada bir günde ne olmuş öyle"

Azrayla saat 11'e kadar oturduk .
"Kanka ben kalkayım artık annem evde terlik şov yapacak yoksa."

Güelrek cevap verdim.
"Birşey olmaz ya ben konuşurum Nurcan teyzeyle. "

(Nurcan teyze azranın annesi.)

"Yok aşkım bu gün temizlik yapıcaktı annem yorulmuştur evde tek kalmasın biliyorsun tansiyonu falan da var ."

"Tamam askım ama eve gidince yaz bana merak ederim ."

Beraber kapıya kadar gittik sarıldık.

"Tamam yazarım sana eve gidince dikkat et kendine minnoş kalbim bir aksiyonu daha kaldıramaz."

Bu sözünün üstüne ikimizde kahkayı basmıştık.
Azra gittikten sonra bende orurduğumuz salonu toplayıp odama geçtim.
Telefonuma bakmak anca o zaman aklıma gelmişti. Azradan eve geldiğine dair bir mesaj vardı onun dışında bir hareketlilik yoktu .
Yatağa girip biraz hesabımda gezindim tam o sırada üstten bir bildirim düştü. Bu bildirim Sabah engellediğim adamdan gelmişti .

"Ama nasıl olur?"

________________________________________

Helööööö.

Nasılsınız bakalım?

Bölüm nasıl?

Bana bu hesaplardan ulaşabilirsiniz.
.
Instagram: whaty.girils

TikTok: wetyy.girilsss

𝓐𝓓𝓔𝓛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin