DIE HUIS JULLE HET MY HUIS GEBRANT

231 9 19
                                    

Toe Alfred kyk na sy huis, gee hy 'n groot sug. Wat in die wêreld.

Die vuur, wat baie klein was aan die begin van die braai, nou het sy huis geomring.

"Môre papa!"

Alfred kyk na die deur.

"Lekker dag vanaand, ja?"

Sê Kalifornië, a groot glimlag op haar gesig. Sy draai terug na die huis, 'n wilde skynsel in haar oë.

Ivan hardloop vinnig by hom, veertig kinders op sy stert.

"ALFREEDDD!! HULP MY ASSEBLIEF MY LIEFIE!" Skree hy.

Alfred ignoreer hom en bel sy broer.

"Kanada? Waar is jy?"

"Met Nederland. Hoekom?"

"Die kinders het my huis weer aan die brand gesteek het."

"Rerig?"

"Jip."

"Damn."

"Is dit al jy sal sê?"

"Mhm."

"Okei."

Alfred hang op, as hy boetie sal nie hulp met hom nie. He kyk na Ivan en wat die kinders het met hom gedoen.

Ivan sit vasgebind op die vloer by die vuur, vasgebind aan 'n stok. Alfred gluur na sy kinders, en lê by Ivan.

"Sal jy nie vir my hulp nie?"

"Nee. Dis jou probleem, nie myne nie."

"Maar liefie!"

"Nee. Die kinders doen wat die kinders sal doen."

Alfred giggel as hy sien die kinders begin hom van die grond af lig en 'n liedjie sing as hulle dit doen. Hy het voortgegaan om daar te lê as Ivan skree so hard in die agtergrond terwyl Florida vir hom 'n malvalekker gee.

"Dankie, my seun."

"Geen probleem, papa."

Wat 'n lekker dag vanaand, sê jy nie?

-

LMAOO. Afrikaans is nie my eerste taal nie, so enige Afrikanervolk vat kan my hulp om dit te skryf, ASSEBLIEF, MY LIEF! Lol, maar genoeg is genoeg. Goeiemorê, middag, aand of nag.

Two Can Keep A SecretWhere stories live. Discover now