JAKE
Sunghoon'a taşımalı 1 hafta oluyordu. Annem gelmek istemedigi için bizim evde kalmaya devam etmişti. Benim ise burada bir haftadır süren güzel bir hayatım vardı. Kendime ait iki tane odam vardı. Birisi benim yattığım odam diğeri ise daha çok kıyafetlerimin odası. Bu süreçte üniversitesye gitmeye devam etmiştim. Gaeul ise kreşe gidiyordu ve çok mutluydu. Her gün bıcır bıcır arkadaşlarını anlatıyordu. Ha birde bir kız vardı gruplarında,ona aşık olmuştu. Kızın ismi Yoora'ydı. Sadece annesi vardı çünkü ebeveynleri ayrılmış. Yuna yani Yoora'nın annesi eşinden şiddet gördüğü için ve kızına taciz etmeye çalıştığı için boşanmış. Kendisi savcıydı. Benim için de çok iyi bir abla olmuştu. Çok güzel anlaşıyorduk.
Bazen ödevlerime yardım ediyordu ve bunu için asla şikayet etmemişti. Kızına çok değer veriyordu. Çok iyi bir anneydi. Bunları düşünürken üniversiteden eve yürüyordum. Çok bir yol değildi. Düşüncelerimi bölen şey bir kedinin ayağıma sırnaşması ve ara sokakların birinden gelen kadın çığlığıydı. Hızla sesin geldiği sokağa girerken bir kere bile düşünmemiştim. Sokağın sonuna geldiğimde bir kız üstsüz bir şekilde yerde üzerindeki adamla cebelleşiyordu. Yerden bir taş alarak bir taş aldım ve koşarak adamın kafasına geçirdim. Durduğumda sanki maraton koşmuşum gibi nefes nefese kalmıştım. Hızla üzerimdeki gömleği çıkarıp kıza uzattım. Genc kız da elimde ki gömleği alıp üzerine geçirdi. Kadını ayağa kaldırarak sokaktan çıktım. Telefonumu çıkarıp Sunghoon'u aradım. İkinci çalışta açtı."Alo Sunghoon? Neredesin? Bizi alabilir misin?" diye sordum açtığı gibi.
"Jake toplantıdayım. Sizi? Kimlesin?" diye sordu o da.
"Sunghoon şimdi alatamam. Ya bizi gel al yada başka birisini yolla lütfen hava soğuk ve ben üşüyorum."dedim sabırsız bir şekilde.
"Tamam geliyorum. Konum at. Arkadaşlar toplantı iptal."dedi ve birkaç hışırtıdan sonra telefonu kapattı. İstemsizce gülümsedim.
"Biraz dayan geliyor."bana bakarak kafasını salladı.
"Teşekkür ederim."dedi 23 dakikanın sonunda Sunghoon'un arabası önümüzde durdu. Arka kapıyı açarak kızı oturttum bende ön kapıyı açarak oturdum. Sunghoon sorar gözlerle bana bakıyordu.
"Evde anlatırım. Isıtıcıyı açar mısın? Üşüyorum da."dedim ona bakarak. Hafifçe kafasını salladı ve açtı. Arkaya dönüp kıza güven verircesine gülümsedim. 15-20 dakikalık yolun sonunda eve gelebilmiştik. Arabadan indim ve arka kapıyı açıp kızı da indirdim.
"Bugün Gaeulu kreşten erken alabilir misin?"diye sordum.
"Tabiki de. Başka birşey istiyor musunuz?" bir kıza bir de bana bakarak sordu.
"Evet. Biraz abur cubur ve bir kaç tatlı. Sana özelden yazarım. Pastaneye girdiğinde ara beni. Ve bir de gelirken Yuna ve kızını da al. Yuna'ya haberi ben veririm." dedim tek nefeste.
"Biraz sakin minolsan? Ve tamam, alacaklarımı liste olarak atarsın."dedi ve geri arabasına bindi. Bizde vakit kaybetmeden eve girdik. Önce yukarı çıkıp odama geçtik. Sonra ise üzerimi değiştim banyoda. Çıktığımda genç kız hala bıraktığım gibiydi. Yatağın kenarında oturmuş elleri ile oynuyordu. Dolaba ilerleyip bir kaç parça da onun için aldım. Korkmaması için yavaşça ilerleyerek kıza yaklaştım.
"Şey bunlar temiz kıyafetler. Bunları giy lütfen. Birazdan bir arkadaşım gelecek. Lazım olan diğer şeyleri o getirir."dedim çekingen bir sesle. Bana bakarak gülümsedi ve bitkin bir şekilde kalkarak banyoya girdi. Bir kaç dakika sonra çıktı ve bende onu yönlendirerek salona getirdim.
"Ben bize birer sıcak çikolata yapayım. Hm?"diye sordum ona merakla bakarken. Kafasını sallamakla yetindi.
"İstersen sende gel. Burada yalnız kalmış olmazsın."gitmeden önce kibarca sordum. O da ayağa kalkarak beni takip etti. Biraz sonra sıcak çikolatalarımız hazırdı. Birini ona uzatarak mutfaktan çıktım ve içeri geçtim. Sesiz bir şekilde oturduk biraz. Sonra ise dayanamayıp sorular sormaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mom's daughter# Jakehoon
HumorJake sahilde oturup düşünürken, bir kız ona anne der. Ve bu kız dünyaca ünlü yeraltının mafyasının kızıdır.