Ben bir karar aldım bu ficin 2 tane finali olucak ve sadece 2 tane özel bölümü olucak.
Final 1 iyi sonla bitecek.
Final 2 angst bitecek.
Özel bölüm 1 iyi sonun devamı.
Özel bölüm 2 angst devamı.
Öptümm bayy
İyi okumalar.
_________________________________________________JAKE
Birisinin beni dürtmesi ile gözlerimi açtım. Gördüğüm yüz Sunghoon'a aitti.
"Jake akşam oldu kalk hadi. Seninle bir yere gideceğiz."bunu demesi ile hızla oturur pozisyona geldim.
"Nereye gidiyoruz? Ne için? Gaeul de gelecek mi? Başka kim gidiyor?"diye sıraladım sorularımı bir bir.
"Güzelim sakin. Sadece sen ben ve kızımız."dedi. Kızımız. Kızımız dedi. Güzelim dedi.
"Tamam. Nasıl giyinmem gerek? Ne gibi bir ortam?"diye sordum. O da bu sırada yanıma oturmuştu.
"Ben sana yakışacak şeyler aldım. Onları giysen yeter."dedi dudağıma minik bir öpücük bırakırken. Bende hemen Gaeule taraf döndüm. Sırtı bize taraf dönük uyuyordu.
"Tamam."dedim ve kafamı omzuna yasladım. Uykum vardı hala.
"Uyuma Jakey."dedi. Bende gülümsedim.
"Tamam ben kalkıp bir elimi yüzümü yıkayıp geliyorum."dedim ve ayağa kalkarak banyoya ilerledim.
"Tamam. Bekliyorum."dedi. Bende içeri girip işlerimi hallettim ve çıktım. Çıktığımda Gaeul uyanmıştı.
"Anne. Nereye gidiyoruz? Uykum var."dedi ve gözlerini ovdu.
"Hani Jennie ve Lisa teyzenlerin bir kızı vardı ya Sua. İşte onun doğum günü bugün."dedi Sunghoon Gaeulun saçlarını okşarken.
"Tamam baba." dedi ve ayağa kalktı.
"Hadi koş Wonyoung ablanın yanına. Giyeceğin şeyler onda oraya bıraktım." dedi Sunghoon ve Gaeul için kapıyı açtı.
Gaeul çıktıktan sonra kapıyı kapatıp gardıroba doğru ilerledi. Açıp içinden büyük siyah bir kutu çıkardı."İçinde giyeceğimiz şeyler var hadi."dedi ve yatağa bıraktı kutuyu. Önümde tişörtünü çıkarması ile gözlerimi büyüttüm. Ne yani burada mı soyunacaktı.
"Hangisi benim?"diye sordum iki siyah takıma bakarken.
Birini alıp elime verdi. Bende koşarak banyoya girdim. Arkamdan bağırdığını duyabiliyordum."Jake! Biikte giyinecektik işte. Neden kaçıyorsun?"dedi alaylı sesiyle.
"Ay hoşt ulan." Dedim bende bağırarak. Bir kaç dakika sonra banyodan bana verilen takım elbise ile çıkmıştım.
"İçine gitmen için tişört koymuştum?"dedi kaşlarını çatarak.
"Eh bende begenmedigim için giymedim."dedim aynama doğru yönelirken.
"Jake tişörtü giyer mısın lütfen? Yada ben giydireyi-" derken yine ve yine birisi lafını bölmüştü.
" Sen nasıl bir ayısın lan? Git defol mağarana geri dön." Dedi Riki Sunghoon'a yaklaşırken.
"Bizi mı dinliyordun?"diye sordum.
"Evet. Bir sakıncası mı var?" Diye sordu rahat bir şekilde.
"Yok canım ne sakıncası."dedim makyaj yapmak için çekmecemi açarken. Ben makyajımı bitirene kadar bu ikisi boğuşmalarına devam etmişti. Ayağa kalktığımda ikisi oturmuş oyun oynuyorlardı. Bu hallerine göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mom's daughter# Jakehoon
HumorJake sahilde oturup düşünürken, bir kız ona anne der. Ve bu kız dünyaca ünlü yeraltının mafyasının kızıdır.