"Tamamdır bu iş!"
Altay zafer gülüşüyle İsmail'i buraya gelmeye ikna edince ne yapacağımı bilememiştim.
"Ben napıcam?"
Arkadaşlarıma fikir sorunca Kerem beni odama doğru sürüklemeye başladı.
"Şimdi ben sana şık bir üst hazırlıyorum İsmail de kaybettiği nimete tekrar bakıyor."
Benim bir şey söylememe kalmadan dolaptan bana bir gömlekle pantolon çıkardı. Kombini ayarladıktan sonra yüzüme Sebastian'ın kremlerinden kullandı. Nefret ediyordum bundan ama karşı gelemiyordum Kerem'e. Benim bişey söylememe kalmadan ayarlıyordu herşeyi. Saçlarıma fön çekti, güzelce taradı. Saç spreyi falan kullandı. En son aynada kendime bakınca kendimi değerli hissettim.
"Lan bu ben miyim?"
"Çirkin değildin bakımsızdın."
Kerem'in cevabıyla gülümsedim. Oturduğum yerden İsmailler'i beklemeye başladım. Ryan da ses kaydını dinleyince Burçin'in yüzünün aldığı ifadeyi izlerken yemek için tatlı hazırlıyordu. Ya da Sebastian için hazırlıyordu, Burçin bahaneydi.
Altay İsmail'i ve diğerlerini buraya getirmeye zor ikna etmişti. İsmail benim o evde işim yok falan demiş. Yakında bu evde benimle öyle işlerin olur ki birkaç hafta yürüyemezsin İsmail...
Neyse fesatlaşmayalım. Altay'ın ses kaydından sonra baya umutlandım. Burçin'den ayrılırsa İsmail ile eskisi kadar yakın olabilirdik. Aklıma sebepsizce o gün geldi.
Ben Burçin'e tecavüz mü etmiştim?
Ben tecavüzcü müydüm?
Ben arkadaşımın sevgilisine tecavüz mü etmiştim?
Ben...
Gözlerimin dolduğunu fark ettim. Titreyen ellerimle kendime bir su koydum. O an aklımdan gitmiyordu. Suyu içip bardağı yere düşürünce Kerem geldi yanıma. Ben ise ağlamaya başlamıştım.
Kerem paniklemişti.
Bana sakin olmamı söylüyordu.
Ben sakindim.
Elim su sürahisine çarptı.
Neden etrafı dağıtmaya başlamıştım?
Kriz mi geçiriyordum?
Ağzımdan çıkan kelimelerle kendime gelmeye çalıştım ama olmadı.
"Ben... Ben tecavüzcü müyüm?"
Kerem kollarımı tuttu.
"Hayır hayır. Barış beni dinle. Barış bak sen hiçbirşey yapmadın kendine gel. Barış."
Ben ise Kerem'i umursamadan bağırıyordum.
"Ben tecavüzcüyüm! Ben iğrenç bir insanım! Ben... Ben arkadaşımın sevgilisine tecavüz ettim!"
Kerem kriz geçirdiğimi anlamıştı.
Altay'ı çağırdı beni sakinleştirmesine yardım etmesi için. Ben kriz geçirirken Altay'ın kucağından indirilip koltuğa bırakılmamla kendime gelmeye çalıştım tekrar. Dizlerimi kendime çektim. Ağlıyordum.
"Barış kendine gel kremleri mahvettin!"
Kendimi biraz daha zorladım.
Artık kendimdeyim.
Kerem'in bana sarılmasıyla geldim kendime.
Birkaç dakika öyle kaldıktan sonra Kerem'in yüzümü yıkamasına izin verdim. Tekrar oturup beklemeye başladım. Burçin'i de çağırmışlardı. O lanet olası kız da gelicekti. Ama bu son gelişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kalpli sigaralar, baism.
Fanfictionbarış alper yılmaz & ismail yüksek >>Tamamlandı> Smut İçerir << -yan shipler •hakim'dusan •altay'kerem •ryan'sebastian •arda'ferdi 14.07.2024 25.07.2024