Kucağımdaki bedenin kıpırdanmasıyla gözlerimi araladım. İsmail kucağımdan doğruldu ve uykulu gözlerini bana çevirdi. Gülümsedi önce.
"Günaydın."
Daha tam olarak uyanamamış olan ben cevap verdim.
"Günaydın."
Balkon kapısının ani bi şekilde açılmasıyla irkildim ve kafamı kapıya çevirdim. Yunus gelmişti.
"Uyanmışsınız sonunda. Balkonda sevişmediniz dimi milletin önünde? Birsürü oda var amına koyduklarım."
"Yunus sen ne anlatıyosun?"
İsmail uykulu gözleriyle Yunus'un dediklerini anlamaya çalışıyordu. Benimde kendisinden pek bir farkım yoktu.
"Tamam tamam. İçeri gelin hadi."
"Saat kaç?"
"Saat gecenin biri. Gündüz çok tatlı uyuyordunuz bozmak istemedik. Yani ben aslında istedim ama Kerem izin vermedi. Hiç de tatlı değildiniz bence. Keremler vıcık ilişkilere alıştıkları için öyle düşündüler bence. Vıcık ilişkisinden iğrenmediğim bi siz kalmıştınız sizi öyle görünce sizden de iğrendim. Yapış yapış durmayın iğrenç görünüyorsunuz."
Cümlelerini bitirip balkondan ayrıldı Yunus. İkimiz de daha yeni uyanmanın şaşkınlığıyla neye uğradığımızı şaşırmıştık. Biraz önce İsmail kucağıma yattığı için mi zorbalanmıştık biz?
İsmail bana bakıp güldü.
"Ne anlatıyor bu? Sen anladın mı bişey?"
Hayır anlamında kafamı iki yana salladım ve güldüm. İsmail'in peşinden ayaklandım.
"Nereye?"
"Acıktım."
İsmail mutfağa dönüp birşeyler yapmaya kalkıştığında onu çekip konuştum.
"Bana bıraksana. Ben yemek hazırlarım sana. Ne istiyorsun?"
"Yemek hazırlayabilir misin?"
"En güzelinden."
"Benim açlığımı bir yumurta giderir ya."
Gülümseyip başımı salladım ve tava çıkardım. İsmail de o sırada masanın etrafındaki sandalyelerden birine oturdu.
Yumurtayı kırarken bir yandan konuştum.
"Karnımızı doyurduktan sonra iki dal içer miyiz?"
"Sen sigarayı mı başladın?"
"Yeni başladım."
"İçmem demiştin."
"İçirmem demiştin. Ben bu bataklığa düştüm seni düşürmem demiştin."
İsmail derin bir iç çekip başını salladı.
"İçeriz."
Pişen yumurtayı masaya koyup ekmekleri çıkardım. İki bardak da kola koyduktan sonra İsmail'in yanındaki sandalyeye oturup yemekte ona eşlik ettim.
Karnımızı doyurduktan sonra beraber balkona geçtik. Ben İsmail'e sigaraları alıp geleceğimi söyledim ve Ryan'ın odasına çıktım. Orda yoktu. Sebastian'ın odasına çıktım, görmemem gereken şeyler gördüm. Kapıyı kapatıp arkadan seslendim.
"Allah'ın cezası Ryan sigaralarım nerde benim?"
"Odanda bi tane yoda figürü vardı ya onun yanına koydum."
Sesi kesik kesik çıkmıştı. Odama indim ve komodinin üstünde duran yoda figürümün yanından kalpli sigaralarımı aldım. Balkona İsmail'in yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kalpli sigaralar, baism.
Fanfictionbarış alper yılmaz & ismail yüksek >>Tamamlandı> Smut İçerir << -yan shipler •hakim'dusan •altay'kerem •ryan'sebastian •arda'ferdi 14.07.2024 25.07.2024