Chapter 10.1

5.5K 94 22
                                    


Wo bas us se teen qadam aagay tha. Itna qareeb ke agar wo haath barhati tou us ke kandhey ko choo sakti thi. Un dono ke siwa koi aur nahi tha. Us ke kandhey ke upar se wo Khana-e-Kaaba ke darwazay ko khulta dekh sakti thi. Us ne dekhha ke roshni chaaron taraf phail gayi. Wo Quran ke lafz asaani se parh sakti thi jo Khana-e-Kaaba ke parday par likhay thay.

Usay aisa mehsoos hua ke aasman ke sitare achanak pehle se ziada chamak rahe thay.

Us ke saamne jo aadmi tha wo talbiyah parh raha tha, wo pehli ayaat jo tamaam hajioon ko safar ke aghaz par parhni hoti hain. Us ki awaaz purjosh aur khoobsurat thi. Us ne bhi un lafzon ko apni dabe hue awaz mein dohrana shuru kiya. Phir us ki awaaz bhi us ki terhan ho gayi... lekin khamoshi se. Phir us ne bhi buland awaaz mein parhna shuru kar diya... jab tak usay yeh mehsoos nahi hua ke us ki awaaz us ke se ziada buland nahi ho sakti. Us ne koshish karna chor diya. Usay apni awaaz us ke saath milane mein tasalli mehsoos hui.

Khana-e-Kaaba ke darwazay ab khul chuke thay. Us ne dekha ke wo aadmi ja kar darwazay ke paas khara ho gaya. Us ne apne haath aasman ki taraf uthaye. Wo dua kar raha tha. Us ne dekha jab tak us ne apni duaein mukammal nahi kar leen aur apne haath neeche nahi kar liye. Ab wo Khana-e-Kaaba ke darwazay ke saamne sajda kar raha tha. Us ne dekha. Wo uth raha tha aur mur kar dekh raha tha. Usay us ka chehra dekhna tha. Us ki awaaz jaan-pehchaan ki thi... lekin chehra? Ab wo murna hi wala tha.

**--------------------**

Wo ikdam uth gayi. Kamra mukammal andhere mein tha. Chand lamho ke liye usay aisa mehsoos hua ke wo apne khwab ko jee rahi hai, ke wo ab bhi Khana-e-Kaaba mein hai, phir wo haqiqat mein wapas aa gayi. Wo bistar se utar kar roshni jalane gayi aur phir wapas aa kar let gayi. Usay apna khwab poora yaad tha; aisa lagta tha jaise us ne ek film dekhi ho. Lekin wo us aadmi ka chehra nahi dekh payi thi. Wo jaagne se pehle mur gaya tha.

"Jalal Ansar ke siwa itni khoobsurat awaaz aur kis ki ho sakti hai?" us ne socha.

Us ke khwab mein jo aadmi tha wo lamba tha, aur us ke kandhey aur haath - jo ahram se bahar thay - gore thay, jabke Jalal Ansar sanwla tha.

Lekin awaaz itni pehchaani si thi. Kya yeh Jalal Ansar ki awaaz thi ya kisi aur ki?

Wo samajh nahi paayi.

Khwab ajeeb tha; us ka sar ka dard khatam ho gaya tha aur usay bepanah sukoon mehsoos ho raha tha. Us ne deewar par lagay ghari ko dekha; raat ke 1 baj rahe thay. Usay yaad aaya ke us ne raat ko sohne se pehle Isha ki namaz nahi padhi thi. Us ne na kapray badlay thay, na wazu kiya tha. Us ne kapray badlay aur apne kamray se bahar aa gayi. Saeeda Amma ka kamra andhere mein tha. Wo so rahi thi. Ghar mukammal khamoshi mein tha. Sehan mein ek roshni jal rahi thi aur us ki roshni ne ek narmi bhari dhund bana di thi. Lal eent ki deewar pe charhi hari bailain bilkul sakoon se thi. Usay wazu karne ke liye sehan ke doosri taraf ke bathroom jana tha; magar us ne verandah ke sutun ke paas baith gayi. Apni sweater ki aasteen upar karte hue, us ne apne kameez ki button khole aur aasteen chadhai. Raat thandi thi aur usay ek jhatka mehsoos hua. Us ne wahin baith kar bailon ko dekha. Us ne Jalal Ansar aur us raat jo kuch hua socha. Us ki awaaz ab bhi us ke zehen mein goonj rahi thi, lekin ab usay aansoo nahi aaye.

"Mujhe meri tanhai mein bas tum hi ne sahaara diya— Tum na hote tou main kab ka mar gaya hota."

"Jab andhera, pa par ke rooh par chha jata hai, Tumhari roshni phir ziada roshan ho jati hai."

"Koi cheez tumhare banday ko badshahon se nahi chahiye Us ka maal tumhare qadamoon ki raig mein hai."

Imama ne ek udaas muskurahat ki. Pichlay aath saal se ek hi awaaz aur yehhi alfaaz us ke zehen mein goonj rahay thay... aur phir kal raat... wo khwab aur wo awaaz talbiyah parhti hui. Usay phir se yaad aaya.

Peer-E-Kamil (The Perfect Mentor) - Roman Urdu {Completed}Where stories live. Discover now