Sziasztok a nevem : Hasel Horthy 20 éves vagyok, és majdnem boldog menyasszony. Azért mondom ,így mert akivel együtt vagyok neki koszonhetek mindent. 3 évvel ezelőtt, még Tom Kaulitzal voltam együtt, de amiutan meg tudtam ,hogy megcsalt fogtam magam és le tiltottam mindenhonnan. Egy darabig próbálkozott ,de utána abba maradt minden.
Ha jól tudom ,most Heidi Klummal van együtt, egy híres modellel és persze Los Angelesben élnek. Remélem nem fogok összefutni egyikkel sem ! Billt nagyon imádom, minden téren , vele sem tartottam a kapcsolatot miután Tom meg bántott. Még mindig szeretem Tomot ,de nem tehetem meg ,hogy ott hagyjam a vőlegényemet. Na de most pár szó rólam és a vőlegényemről.
Jó módú családból származom ,akik 3 évvel ezelőtt meghaltak egy autó balesetben. Tommal ,hogy vége lett a kapcsolatomnak megismerkedtem egy eléggé jó kiállású fiúval a neve : Adrian Hamton , 24 éves és egy üzlet ember aki sokat utazik. Van neki egy vállalata, amit az apjától örökölt meg. Nem igazán mondanám ,hogy szerelmes vagyok , de nem is nagyon érdekel ez jutott nekem. Én meg író nő vagyok ,le szoktam írni történetbe ,amik történtek velem az életem során. Nyilván szoktam bele írni ki talált részeket is ,és a nevemet más név helyettesíti.
Már a hátam közepéig ér a hajam és szökéről feketére váltottam. A szemem gyönyörű sötét zöld színű ,a test alkatom egy átlagos csajé. Magasságom 156 cm er egy kicsit alacsony Tomhoz és Adrianhoz képest. Adrian kék szemű és szőkes barna rövid haja van ,a teste szálkássan izmos és baba arca van.
Már össze pakoltam mindent a kamion holnap indul reggel hajnalban , pont amire megerkezunk már ott fog állni a házunk előtt. Ugyan is mi New Yorkból megyünk Los Angelesbe szóval nem lesz hosszú az út hála istennek. Már csak a böröndömet pakolom össze és készen vagyunk ,Adrian már 2 nappal ezelőtt összepakolt magának ,így nekem nem kell. 1 éve kérte meg a kezem Parisba ,és én egyből rá vágtam ,hogy igen . Nem mosolyogtam nem lepődtem meg nem égek a vágytól, hogy úristen hamarosan férjhez megyek !
Mert nem szeretem Adriant ,és ezt ő is tudja a kapcsolatunk nem felhőtlen vannak veszekedések és megcsalás is az ő részéről. Megalázva érzem magam ,tudom ,hogy most azt mondjátok, hogy miért nem hagyom ott ?! A válasz nagyon egyszerű nem lehet ,mert kötött egy szerződést velem ,hogy mindent el vesztek amit eddig felépitettem és földön futó leszek !
Ez egy új story remélem ,hogy tetszeni fog ! Írjátok meg a véleményeteket !!!! Hamarosan hozom az 1.reszt ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
A tűz mindig tomból !
Fantasia2010 ben fog játszodni a story és Los Angelesben. Hasel pont most fog Los Angelesbe költözni, menyasszony és a párja üzlet ember ,de majd erről bővebben a storyban!