Reggel 8 órakor tértem magamhoz és a telomért nyúltam. Ki keltem az ágyból és fel vettem egy farmer rövid gatyát ami koptatott volt ,majd hozzá egy fekete toppot. Utána mentem a fürdőbe és meg mostam az arcomat és fogat mostam ,majd a hajamat ki fésültem és hagytam úgy. Sminknek csak egy szempillaspirált tettem fel. Miután ezzel meg voltam vissza mentem a szobámba.
Elő vettem a nagy bőröndöt és gyorsan be pakoltam pár ruhát és fehérneműt, meg persze egy bikinis is. 1 óra alatt meg voltam vele ,ki mentem a konyhába és ettem egy tál müzlit. 10 perc múlva el is fogyasztottam ,majd írtam Adamnak, hogy este egyedül lesz ,mert 1 hétre el kell utaznom a könyvem miatt.
Kaptam a választ azonnal ,hogy rendben van. Semmi kérdés, hogy hova megyek ? Meg miért megyek ? Ez meglepő volt számomra ,de nem nagyon érdekelt. Meg kérdeztem Tomtol ,hogy mikor indulunk ,azt mondta ha kész vagyok ,akkor ide jön értem és megyünk a reptérre. Gyorsan vissza írtam neki ,hogy már készen vagyok ,10 perc múlva jön értem Tom.
10 perc múlva egy duda szó csapja meg a fülemet, és azonnal a borondomet a kezembe veszem és gyors léptekkel megyek ki a házból. Gondosan be is zártam ,majd Tomhoz sétáltam.
- Szia Tom ! - köszöntem mosolyogva.
- Szia Hasel baybe ! - köszönt vissza és nyomott egy csókot az ajkaimra.
Be szálltam a kocsiba ,amíg Tom be rakta a borondomet és pár perc múlva már úton is voltunk a reptérre. 20 perc múlva ott is voltunk ,és nem is csekkoltunk meg semmi. Én furcsáltam ,majd észre vettem ,hogy egy magán géppel megyünk, ahol már vártak minket a többiek.
- Na végre már, hogy ide értetek Tom ! - szólalt meg Bill.
- Nyugi Bill itt vagyunk ! - válaszolta Tom meg forgatva a szemét.
- Szia Hasel örülök, hogy te is el jössz velünk! - mondta mosolyogva Bill és megolelt.
- Szia Bill! Én is örülök neki ! - feleltem mosolyogva.
Fel is szálltunk a gépre, ami pár perc múlva meg is kapta a fel szállási engedéjt. Eléggé hosszú lesz az út, és így mindenki próbálta el foglalni magát. Én csak Tomra pillantottam ,majd láttam ,hogy hátra dől és le hunyta a szemeit ,közben a kezét az enyémre tette. Amitől egy kicsit el is pirultam, de aztán én is követtem Tom példáját és le hunytam a szemeimet.
Nem tudom ,hogy mennyit aludhattam,csak annyira leszek figyelmes ,hogy Tom veszekszik valakivel. Félig ki nyitottam a szemem és láttam ,hogy telefonál ,bár sejtettem ,hogy kivel. Meg várom ,amíg le teszi és utána rá kérdezek, hogy mi van ! 5 percel később le rakta a telefont, ki nyitottam a szemeimet ,és rá néztem, láttam rajta a dühöt.
- Mi a baj Tom ? - kérdeztem és közben rá néztem.
- Semmi Hasel ! - felelte agresszívan és én le döbbentem.
- Ja persze semmi , csak tudod ha nem én vagyok a ki váltó ok ,talán nem kéne mindennek rajtam csattania! - hadartam el idegesen.
- Azt hiszed ,hogy minden körülötted forog Hasel ? - ez a mondata szíven ütött.
- Nem hiszem és most már tudom ,hogy nem is fog soha ! Amint le szállt a gép én veszek egy másik jegyet és haza megyek ! - mondtam idegesen és a konnyeimmel küzdve.
Nem érdekelt ,hogy mit akart mondani fogtam magam és helyet cseréltem Billel. Néztem ki az ablakon ,már csak 30 perc és le szállunk. Közben éreztem ,ahogyan Tom végig engem néz ,de nem érdekelt rá se néztem. Hiba volt el jönnöm, hiba volt át hívnom az éjszaka ! Nem változott semmit ugyan olyan mint régen volt,én naiv hülye picsa !
ESTÁS LEYENDO
A tűz mindig tomból !
Fantasía2010 ben fog játszodni a story és Los Angelesben. Hasel pont most fog Los Angelesbe költözni, menyasszony és a párja üzlet ember ,de majd erről bővebben a storyban!