Hasel
Reggel az ébersztő idegesítő hangjára ébredtem fel. Oda nyúltam a telomert és ki nyomtam az ébresztöt. Megdörzsöltem a szemeimet ,és észre vettem ,hogy az ágy mellettem érintetlen ,Adrian nem aludt itthon. Sóhajtva ki keltem az ágyból és hamar a fürdőbe siettem. Le tusoltam és még mostam a hajamat ,majd csak meg töröltem ,mivel kellemes nyári idő volt ezért hagytam egy kicsit nedvesen a hajamat. Ki siettem a furdobol és fel veszem amit tegnap este ki választottam ruhát.
Ami egy leopárd mintás egybe ruha és egy hozzá illő topánkát vettem fel. Szempillaspirált és egy kis szájfényt tettem magamra,majd még a pár cuccomat gyorsan el raktam, és siettem ki a kamionhoz. Szóltam a fiúknak, hogy az ágyat is tegyék még be. Be jöttek utánam a házba és 10 perc alatt be is tették a kamionba. El is indult a kamion,én vissza mentem a házba és egy sms jött Adriantol ,hogy majd a reptéren találkozunk.
Sóhajtva bele tettem a telomat a taskámba ,és már a borondomet húztam ki magam után az utcára. Be csuktam az ajtót, és vártam a taxit ami 5 perc múlva meg is érkezett. Segített be tenni a borondomet ,majd be is szálltam és már mentünk is a reptérre. A kocsik már ott vannak a háznál ,már 1 napja ott állnak a kocsijaink.
20 perc múlva ki szálltam a taxibol es meg fogtam a borondomet és mentem befelé a reptér csarnokába. Elég gyorsan mentem ,de még Adriant nem látom ,úgy döntöttem, hogy még várok egy kicsit. 5 perc múlva láttam Adriant ,hogy jön felém nagy léptekkel a borondjét huza maga után, megállt előttem és láttam ,hogy a nyaka ki van szivva.
- Szia Adrian ! Hol jártál az este ? - kérdeztem mérgesen.
- Szia Hasel ! Basszus hol lettem volna ?! Dolgoztam ! - válaszolta agresszívan.
Nem szóltam semmit ,hanem csak el indultunk be csekkolni ,le adtuk a borondeinket és már szálltunk is befelé a gépbe. Az első osztályon foglalt nekünk jegyet Adrian. Le is ültünk és már hozták is a kaját meg egy kis rágcsát. Meg ettem a szendvicset amit adtak a ragcsát későbbre hagytam. 5 perc múlva mondták, hogy fel szállunk ,be csatoltam az ovemet. És már el is indult a gép,Adrian az ablakon át nézett kifelé ,hozzám se szólt egész út alatt.
2 óra múlva landolt a gépünk Los Angelesben. Fel vettük a csomagjainkat és a reptér előtt le intettünk egy taxit. Meg adtuk a címet és 20 perc alatt már a ház előtt voltunk. Ki szálltunk és már a kamion ott állt és már pakoltak be a fiúk. Egy hatalmas házat vett Adrian ami egy szimpla nem emeletes hatalmas kertje van és hátul van medence is. A ház előtt parkolnak a kocsijaink , Adrian és én be mentünk a házba.
Le raktam a járó lapra a borondomet ,ahogyan Adrian is ,és én mentem segítettem be pakolni a fiúknak, hogy minél előbb végezzünk. Adrian csak le ült a konyhába és fel nyitotta a laptopját és el kezdett dolgozni. Dühösen hoztam be a cuccokat és már 2 órája pakolok és még boltba is el kéne menni . Adrian meg csak ül és nem csinál semmit. Ki mentem és kifizettem a fuvarosokat, és vissza mentem a házba.
- Adrian el kéne menni boltba ,hogy tudjak főzni! - kértem meg szépen.
- Hasel nem látod ,hogy éppen dolgozom ?! Menj el egyedül ! - válaszolta agresszívan Adrian.
- Tudod mit ,majd akkor jövök! - válaszoltam és fel álltam és be csapva az ajtót .
Be szálltam a kék színű fiat kocsimba és már mentem is a szupermarketbe. 20 perc múlva le parkoltam a parkoloba és le zártam a kocsimat. Megfogtam egy bevásárlo kocsit és mentem be a szupermarketbe.
A sorok között haladtam és szedtem le a dolgokat amik kellenek . Megláttam Heidit és csak el mentem mellette szó nélkül, Tomot nem láttam vele hála a jó égnek. Meg vettem mindent ami kell és mentem a pénztárhoz. A futó szalagra tettem mindent és vártam ,hogy sorra kerüljek. Majd egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.
- Szia Hasel ! - köszönt Bill a mellettem álló sorból.
- Szia Bill! - köszöntem vissza mosolyogva.
- Nagyon megváltoztál, de jól áll a fekete haj ! - mondta Bill Heidi mellett állva mosolyogva.
- Igen ,köszönöm, de neked is jól áll ez a stílus! - válaszoltam kuncogva.
- Ó Heidi ő itt Hasel Tom volt barátnője ! - mutatott be Bill Heidinek.
- Szia én Heidi Klum vagyok ! - mutatkozott be a kis c hangján amitől a szőr fel áll a hátamon.
- Szia Hasel ! - köszöntem vissza és magamra erőltettem egy mosolyt.
- És mi a helyzet veled ?
- Menyasszony vagyok ,most költöztünk ide Adriannal a munkálya miatt! - hadartam el gyorsan Billnek.
- Gratulálok Hasel ! Remélem ,hogy boldog vagy ! - válaszolta Bill
Erre már nem mondtam semmit ,pont én jöttem a sorba és el is köszöntem tőlük. Kifizettem mindent és mentem is a kocsimhoz ,be pakoltam és éppen toltam vissza a kocsit a helyére,mikor Heidi el kapta a karomat.
- Na ide figyelj ribi,nem fogod el venni tőlem Tomot ! Jobb ha távol maradsz tőle ! - mondta idegesen a kis cincogo hangján.
- Eresz már el Heidi ! Neked valami baj van az emeleten! - ki rántottam a kezemet és vissza mentem az automhoz.
YOU ARE READING
A tűz mindig tomból !
Fantasy2010 ben fog játszodni a story és Los Angelesben. Hasel pont most fog Los Angelesbe költözni, menyasszony és a párja üzlet ember ,de majd erről bővebben a storyban!