4.rész

34 6 1
                                    

Tom

Meg is érkeztem Billhez ,aki nagyon meglepő arcot vágott.

- Szia Tesó! Minden okés ? - kérdezte Bill aggódva.

- Szia Tesó! Hát Haselt kórházba vittem! Mert oda mentem hozzá és nem nyitotta ki az ajtót! Szerencse ,hogy nyitva volt ,így be mentem és ott feküdt a földön! Most egy napig bent tartják,mert súlyos agyrázkodása van ! - hadartam el Billnek idegesen.

- Azt a kurva ,akkor az a barom rendesen el intézte ! - akadt ki Bill is.

- Csak kerüljön a szemem elé ,megbánja azt is ,hogy megszuletett ! - válaszoltam dühösen.

- Nyugodj meg Tom ! Nem mész haza Heidihez ? - kérdezte kíváncsian Bill.

- Ma nem ,nincs kedvem hozzá ! Inkább itt maradok veled ,hogy ha nem baj !? - válaszoltam csillogó szemekkel.

- Nem dehogy baj Tom örülök neked ,úgy mint régen ! Amióta Heidivel vagy engem elhanyagolsz Tom ,nem töltünk elég időt egymással ! - mondta szomorúan.

Igaza van Billnek ,egy szemét vagyok. Amióta Heidivel vagyok azóta nagyon megváltoztam, a stílusom is nagyon el kezdett hanyatlani! Az arcomon is hagyom ,hogy nőjön a szakállam ,teljesen egy öregember próbál belőlem csinálni Heidi ! Ki akar sajátítani ,hogy csak az övé legyek és csak vele foglalkozzak ! Elegem van ,ha Hasel kell ahozz ,hogy helyre jöjjek fejben ,akkor boldogan mondok igent!

Fogtam magam fel álltam és megoleltem Billt. Olyan szorosan, hogy alig kapott levegőt.

- Sajnálom Bill ! De ez a mai naptól megfog változni ,ígérem neked ! - feleltem ,miközben oleltem Billt.

- Köszönöm Tom nagyon jól esik ez most nekem! Már el szerettem volna mondani ,hogy nem nagyon bírom Heidit ! - mondta ki Bill félve ,hogy mit reagálok rá.

- Miért nem mondtad el Tesó? - kérdeztem és el engedtem az olelésbol.

- Azért,mert nem akartalak vele megbántani ! El kell ,hogy mondjak valamit Heidivel kapcsolatban ! - erre a mondatra fel kaptam a fejem.

- Még is mit Bill ? - kérdeztem kíváncsian.

- Amikor Heidivel a minap el mentünk a supermarketbe ,akkor találkoztam Haselel és ,Heidi vissza vitte a kocsit láttam ,ahogy el kapja Hasel karját és mondott neki valamit ! - hadarta el Bill.

- Még is mit mondott neki Bill ? - kérdeztem kíváncsian.

- Azt nem tudom Tom ,ezt tőle kell meg kérdezned ! - valaszolta rám nézve.

- Majd holnap meg kérdezem tőle! - válaszoltam sóhajtva.

Már eléggé későre járt és Bill hozott nekem tojás rántottát és egy kis piritost. Amiutan el fogyasztottuk a vacsorát ,le tusoltam meg kaptam Bill egyik vendég szobáját. Bele bújtam a pihe puha ágyba és azonnal el is nyomott az álom világa.

Hasel

Amikor ki nyitottam a szemem ,azt vettem észre ,hogy nem otthon vagyok ,hanem egy kórházban. Azt időt sem tudom ,hogy mennyi mert a telefonom sincs nálam. Még is ki hozhatott be ?! Talán az egyik szomszéd hívta a mentőket ?! Nem tudom ,hogyan kerültem ide ,de remélem ,hogy hamarosan el árulja nekem valaki.

Egyedül voltam a szobába és azon izgultam ,hogy vajon mikor fognak haza engedni. Ha ezt Adam megtudja nem uszok meg egy újabb verést tőle ! Nagyon félek Adamtol , nem tudom ,hogy miért nem kérek segítséget?! Talán mert félek és nincs kitől kérjek ! A fejem még mindig nagyon fáj ,megpróbáltam le hunyni a szememet és pihenni.

Sikerült el aludnom ,mert Tomra gondoltam. Mosolyogva aludtam el , és másnap reggel a nővérke keltett fel.

- Jó reggelt Hasel ! Hogy érzi magát ? - kérdezte kíváncsian.

- Jó reggelt ! Kicsit még fáj a fejem ! De ahozz képest jól köszönöm! Ki hozott be tegnap este ? - kérdeztem kíváncsian.

- Egy jó képű fonott hajú fiatal ember! - válaszolta mosolyogva.

A szemeim el kerekedtek ,Tom hozott be! Még is mi a fenét keresett nálam este ?! Nagyon meg kell neki köszönnöm!

- Köszönöm! - feleltem és el ment a nővérke.

Tom

Reggel a kávé illatára ébredtem fel , ki szálltam az ágyból. A fürdőbe siettem és el készulodtem. Vissza vettem a tegnapi ruhámat ,és ki mentem Billhez.

- Jó reggelt Tom ! Hogy aludtál ? - kérdezte Bill miközben a kávét töltötte ki.

- Jó reggelt Bill ! Köszi egész jól! - válaszoltam egy ásitás mellett.

Közben a reggelit is elém rakta ,ami pirítós volt egy kevés vajjal és kávéval.

- Ma be mész Haselhez ? - kérdezte Bill két falat között.

- Igen , te is el szeretnél velem jönni? - kérdeztem meg mivel tudom ,hogy imádja Haselt.

- Persze Tom ! - felelte mosolyogva.

Gyorsan megettük a reggelit és el fogyasztottuk a kávét. Bill el készült és mentünk Heidi és az én házamba. 20 perc alatt oda értünk, ki szálltunk és be mentünk a házba. Ahogy be léptünk a házba , Heidi egyből nekem állt.

- Még is hol a jó budos francba voltál egész este Tom ? - kérdezte c hangon .

- Billnél voltam Heidi ! Van egy kérdésem viszont ! Mit mondtál Haselnek ? - kérdeztem mérgesen rá nézve.

- Ó csak annyit ,hogy jobb ha nem keres téged ! Mert nagyon megbánja ! - válaszolta mosolyogva.

- És még annyit ,hogy az enyém vagy !

- Ezt nem te döntöd el Heidi ! Csak ,hogy tudd ,tegnap este ő hozzá mentem el ,és be vittem a kórházba! És most azért jöttem haza ,hogy fel vegyek egy tiszta öltözéket és el megyek hozzá a kórházba! - hadartam el neki.

- Szóval még mindig szereted ? - kérdezte Heidi karba tett kézzel.

- Nem tudom Heidi ,időt kérek ,hogy gondolkozzam ezen az egészen ami köztünk van ! Úgyhogy most egy darabig Billnél leszek ! - hadartam el gyorsan.

Nem vártam meg a válaszát és fel mentem az emeletre ,és össze pakoltam a hátizsakomba pár ruhát. Le mentem az emeletről, és Heidi nem mondott semmit ,csak mérgesen nézett rám. Billel be szálltunk a kocsimba és mentünk Haselhez a kórházba.

A tűz mindig tomból ! Where stories live. Discover now