3.rész

48 6 3
                                    

Hasel

Nagy levegőt vettem és az ajtóhoz sétáltam. A kilincsre raktam a kezem és el fordítottam,majd ki nyitottam az ajtót. Ott állt előttem élet nagyságban Tom Kaulitz ,aki el rabolta a szívemet. Még mindig kurva jól néz ki ,igaz egy kicsit borostás az arca ,de nekem be jön még így is. A kínos csöndet ö törte meg szexi és mély hangjával.

- Szia Hasel ! - köszönt mosolyogva.

- Szia Tom ! - köszöntem vissza rá sem nézve.

El álltam az ajtóból és be is lépett ,majd közelebb lépett hozzám és fel emelte az államnál fogva a fejemet.

- Mi történt veled Hasel ? - kérdezte mérgesen.

- Véletlenül meg botlottam és el esetem. - feleltem egyszerűen és a szemébe nézve.

- Értem ! - válaszolta kissé furán, de nem kérdezett többet.

Vissza sétáltam a nappaliba ,ahol Bill már nagyon várt minket Tom követett engem. Le ült a testvére mellé ,én pedig velük szembe. Próbáltam kerülni a szemkontaktust Tommal ,egy darabig sikerült is ,de aztán fel tette a következő kérdését.

- Miért nem szóltál nekem ,hogy itt vagy Hasel ? - kérdezte Tom idegesen.

- Azért Tom,mert ahogyan el váltunk nem hittem ,hogy valaha is akarsz engem látni ,vagy pont fordítva ! - válaszoltam idegesen.

- Én kerestelek ,bazd meg és te basztál rám, finoman szólva! Le tiltottal mindenhonnan ! És én nem vártam tovább rád! - fakadt ki Tom.

- Még te vagy megsértődve bazd meg ,azok után, hogy megcsaltál ! - hadartam el gyorsan és idegesen.

- Ha adtál volna egy kibe baszott esélyt talán akkor meg magyaráztam volna! De ahogy látom a kezeden a gyűrűt, te sem vesztegetted az időt! - bokte oda Tom.

Rá néztem Billre és kuncogott ,szerintem azon ahogyan veszekszunk, majd annyira fel dühodtem ,hogy ki csúszott a számon.

- Ja kurva jó életem van Tom ,akit megver a völegénye és meg erőszakolt! - mondtam rá kiabálva és be fogtam a számat.

Tomnak láttam ,hogy harag és düh gyűlt a szemébe. Én gyorsan hátat fordítottam,hallottam ,ahogyan fel állt a kanapéról és mögém jött a fülemhez hajolt.

- Miért hazudtál Hasel ,hogy el estél ? - kérdezte Tom dühösen.

- Azért mert ,tudtam ,hogy mit fog ki váltani belőled ez az egész dolog ! - válaszoltam.

Még mielőtt meg szólalt volna , a következőt mondtam.

- Kérlek ,most menjetek el ! - kértem meg őket.

- Hasel kérlek ! - szólalt meg Bill is.

- Rendben leszek ,majd beszélünk, most menjetek el kérlek ! - mondtam szomorú hangon.

A fiúk nagy nehezen el köszöntek és el mentek haza. Én csak a kanapén ültem és zokogtam. Majd fel álltam és a hutohoz sétáltam ,készítettem magamnak szendvicset és ezt el is fogyasztottam. Még mindig nagyon fájt a fejem ,és meg ittam egy pohár vizet. Rá néztem az órára és már 8 óra volt ,gondoltam el sétálok a hálói és le tusolok ,majd be bujok az ágyba.

Éppen állok a tus alatt és még mindig nagyon fáj a fejem. Amint ki léptem a tus alól megtorolkoztem és éppen a hálóingembe bújtam, amikor meg szédültem és össze estem.

Tom

Már vagy 3 órája el jöttem Haseltől és csak bámulok ki a fejemből. És Haselre gondolok ,még most is tombol utána a tűz ,amit 3 évvel ezelőtt gyujtott bennem. Nem tudom ,hogy miért vagyok Heidivel ,hiszen nem is szeretem igazán.

Amikor Bill mondta ,hogy itt van Hasel a szemem felcsillant ,hogy újra a karomba zárhatom. Az a szemét vőlegénye meg veri és még is vele van . Ki kell deritenem, hogy miért, valamivel biztosan sakkban tartja ,úgy mint engem Heidi.

- Tommy min gondolkozol ennyire ? - hallottam meg Heidi hangját.

- Semmin Heidi! Most el kell mennem Billhez ,majd jövök! - mondtam neki és fel álltam.

- Ilyenkor este 8 kor ? - kérdezte, ami már kezdett idegesíteni

- Igen Heidi mert a tesómnak szüksége van rám! - feleltem és ki mentem az ajtón.

Be szálltam a kocsimba és gyorsan írtam Billnek ,hogy falazon nekem mert muszáj látnom Halenet újra, nem bírom nélküle. 20 perc múlva már a háza előtt voltam ,nagy levegőt vettem és ki szálltam a kocsiból. Az ajtóhoz sétáltam és csengettem ,majd kopogtam ,de semmi reagálás nem jött.

Már 10 perce verem az ajtót, de semmi. Meg kockáztattam és le nyomtam a kilincset nyitva volt az ajtó. Be léptem és az egyik szobából fény szurodott ki.

- Hasel itt vagy ? - kérdeztem aggódva.

Majd be léptem a szobába, azon belül a fürdőbe és meg láttam Haselt eszméletlenül feküdni a földön.

- Hasel , kérlek ébredj fel ! - mondtam a karomat vettem a törékeny testét.

Semmi reagálást nem mutatott Hasel nagyon aggódtam, így fel kaptam menyasszonyi pozba. És rohantam vele a kocsimhoz ,gyorsan be raktam  ,és már mentem is a kórházba.

20 perc múlva a karomba rohantam be Halevel és gyorsan a hordágyra tettem. Majd el is tolták Haselt a vizsgálóba, én addig vártam. Már vagy 2 órája várok az orvosra ,Heidi állandóan hívogat és én csak hagyom csorogni. Nem érdekel Heidi most jelen pillanatban Hasel az aki érdekel.

2 óra múlva ki jött végre az orvos és fel álltam.

- Jó estét uram !

- Jó estét doki ! Tom Kaulitz vagyok ! Hogy van Hasel ? - kérdeztem idegesen.

- Üdvözlöm Tom ! Haselnek súlyos agyrázkodása van ! A mai napra bent tartjuk meg figyelésen és holnap haza engedjük! - felelte nyugodtan a doki.

- Köszönöm doki ,be mehetek hozzá ?

- Most alszik Tom ,menjen haza és pihenjen ,majd holnap el jöhet hozzá! - válaszolta a doki .

- Köszönöm doki ! Akkor majd holnap jövök!

- Nincs mit ,jó éjszakát Tom ! - köszönt el a doki és kezet fogtunk.

Ki mentem a kocsimhoz és be szálltam. Haza vettem az irányt, bár semmi kedvem nem volt így írtam Heidinek ,hogy Billnél alszok ne várjon haza. Nagyon ki akadt Heidi ,de ez most egy cseppet sem érdekelt.

A tűz mindig tomból ! Where stories live. Discover now