שירי
למה הופתעתי שמיילס והחבורה שלו ישבו מאחורינו? זה היה ברור שהוא ישב מאחורי וששון ישב מאחורי עדי. ראיתי אותו בזווית העין מתיישב ולידו שון. כרגיל. כל יום. מאמצע כיתה ה' כשהוא עבר לבית ספר. ועד היום הוא עדיין לא מוותר, ואת האמת זה די חמוד. אני יודעת שאני יפה (לא בקטע משוויץ זה פשוט עובדה).
מי לא יחשוב שילדה עם שיער חום שטני ארוך ועיניים ירוקות היא יפה? ומי לא ירצה להיות חבר של הילדה הכי יפה ומקובלת בכיתה?
לא, ברצינות רגע, יש לי מלאנתלאפים חברות, כל הפסקה אני מוקפת בבנות, ובדרך הביתה אני תמיד הולכת בחבורה של 4 בנות לפחות.
אבל איכשהו אף אחת כמעט לא באה אליי הביתה מאז כיתה ט'. אף אחת חוץ מעדי ומאלה.
ובדיוק אלה נכנסה לכיתה, וכמו עדי חיפשה אותי בעינייה. וכשראתה מי יושב מאחורי חיוך קטן ומשועשע הסתמן על פניה. היא מיהרה אליי. "ראית מי יושב מאחורייך? זה כל כך רומנטי"
היא אמרה לי והוסיפה את המבט החמוד שלה. "כן אלה, ראיתי. ואני לא מתרשמת ממנו!" הוספתי מהר. אסור להכניס לילדה הזאת רעיונות לראש!
"אויש נו הוא כזה חמוד והוא פאקינג מחזר אחרייך כבר שנה וחצי! לפחות תתני לו צאנס" היא ממש התחננה. רציתי להישאר רצינית אבל לא יכולתי! אני נשבעת שניסיתי! היא פשוט הצחיקה אותי איך שהיא מתחננת אלי ועוד עם המבט הזה שלה! התפקעתי מצחוק ועוד שנייה נפלתי מהכיסא. אלה לא הבינה מה מצחיק אבל הצחוק שלי ממש מדבק (ככה אומרים) ושנייה אחר כך גם עדי ואלה היו בהתקף צחוק. אני חושבת שזה עשה טוב לכולנו וגם שמחתי שיכולנו לעבור לנושאים אחרים חוץ מבנים (בנים זה איכס ומשעמם!!).
התחלנו לדבר על איפה אלה הייתה בחופש (אם זה מעניין אז בפריז ולונדון ואמריקה) ואיפה עדי הייתה בחופש (בכל פארק מים אפשרי) ואיפה אני הייתי בחופש (בכמה מסעדות ובעיקר ביחד עם אמא- אני לא יכולה לעזוב אותה מאז שאבא עזב), ואח"כ עברנו לנושאים כמו מה נעשה אחרי בית ספר, הילדים החדשים בכיתה (היו 2) וכל הנושאים האחרים שמדברים עליהם אחרי חופש עמוס, כיף ומעייף.
הסתכלתי על השעון- 8:07. המורה כבר הייתה אמורה להגיע, בעיקר בהתחשב בעובדה שהשנה יש לנו את המורה נועה, מורה די קפדנית. וחבל שלא דיברתי על מליון דולר כי בדיוק המורה נועה נכנסה. "שלום ובוקר טוב לתלמידי י"א 3 😁 איך אתם? מתרגשים לקראת השנה החדשה? הולך להיות לנו כיף ביחד!" המורה נועה באה בהתרגשות שיא. החלפתי מבט עם עדי ואלה. זאת הולכת להיות חתיכת שנה!
YOU ARE READING
לאהוב עד מוות
Romanceשירי היא ילדה מקובלת שכולם מעריצים אותה, מכבדים אותה, ובעיקר, כל הבנים רבים עליה. עד שיום אחד מתגלה האמת וכולם נוטשים אותה. חוץ מה- 2 חברות הכי טובות שלה. וחוץ ממיילס, שימשיך לאהוב אותה למרות הכל ❤️ כל הזכויות שמורות לעליזה גולן. אין להעביר,לסרוק,ל...