היי יומן.
אני מרגישה ממש רע. ממש ממש רע. התחלנו שנה חדשה עם התחלות חדשות וכמו שחשבתי גם בלי סודות. אבל זה לא נכון. אוף! אני פשוט לא מסוגלת לספר לכולם על הסיפור עם אמא. אני רק מדמיינת את כל ההשפלה, הבוז, הכאב, הלעג.
לפחות עדי ואלה יודעות- זה ממש מציל אותי לדעת שלהם אני יכולה לפרוק.
היום אמא שוב הייתה צריכה ללכת לבית חולים. ושוב אני הייתי צריכה ללוות אותה כי אבא לא פה.
תכלס, אני ממש כועסת על אבא. הוא פשוט נטש אותנו כאילו? אף פעם לא הבנתי את זה. יש לך אשה וילדים לדאוג להם.
לא חשבת מה יקרה כשתעזוב אשה חולה?
לא חשבת שהבת הבכורה שלך תצטרך לעשות הכל?
ועוד במצב של אמא? תכנית אני נהייתי סוג של מחליפה לאמא ואבא, וזה ממש לא קל!
כשתום בוכה בלילה כי אין לו אבא מי מרגיעה אותו? אני.
כשנועה נתקעת עם השיעורי בית מי עוזרת לה? אני.
כשצריך להאכיל את נטע מי מאכילה, מטפלת, ומלבישה אותה? אני.
מי יוצאת לקניות, מנקה, מבשלת, מכבסת, מכינה ועוד? שירי. וזה ממש לא הוגן. לפחות בבית ספר אני מקובלת, ולפחות אבא השאיר לנו מלא כסף.
אוף אני רוצה לבכות למישהו על הכתף. אני רוצה שמישהו יאהב אותי ויעריך אותי. לא ישפוט אותי ולא יצחק עליי. בא לי מישהו שתמיד יהיה פה בשבילי גם בשעות הכי קטנות של הלילה שכולם ישנים ורק אני בוכה לתוך הכרית. אוף! למה אין לי בנאדם כזה בחיים שלי?!
ואוף! למה דווקא עכשיו נטע הייתה צריכה להתעורר?! בטח אני אצטרך להחליף לה חיתול עכשיו.
אני צריכה מישהו או משהו שירגיע אותי. ומהר. כי זה לא יגמר טוב אם החיים שלנו ימשיכו ככה. זה ממש לא יגמר טוב. אולי אני צריכה להתקשר לעדי או לאלה. אולי אני אזמין אותם אליי למסיבת פיג'מות. הם גם אוהבות את נטע אז הן יעזרו לי איתה. זה רעיון ממש טוב. אני נראלי צריכה לעשות את זה.
וגם שכחתי שיש לי יומיים לארגן פעולה לחניכים. אמאלה איזה שבוע עמוס! אולי עדי ואלה יעזרו לי גם עם זה. הלוואי. אני מקווה.
היום בבית ספר עדי ואלה חפרו לי על מיילס. די! הן לא מבינות שאני לא בקטע שלו?! בסוף אני באמת אתאהב בו רק בגללן והן יודעות את זה! כאילו תכלס, מיילס ממש בסדר, אבל אני פשוט לא בקטע של בנים. בנים בכללי. אם הייתי רוצה חבר אז מיילס חמוד והוא גם הטעם שלי, אבל אני לא רוצה או צריכה חבר! זה סתם עוד מישהו לדאוג לו נכון? ואין לי זמן לזה. לא עכשיו. יש לי מספיק אנשים לדאוג להם גם בלי חבר על הראש. בנים בכללי צריכים מלא צומי ודברים ואני לא צריכה בן פרטי זה אומר שרק אני אדאג לו חוץ מאמא שלו ואחיות שלו, וזה פשוט לא מתאים לי עכשיו.
YOU ARE READING
לאהוב עד מוות
Romanceשירי היא ילדה מקובלת שכולם מעריצים אותה, מכבדים אותה, ובעיקר, כל הבנים רבים עליה. עד שיום אחד מתגלה האמת וכולם נוטשים אותה. חוץ מה- 2 חברות הכי טובות שלה. וחוץ ממיילס, שימשיך לאהוב אותה למרות הכל ❤️ כל הזכויות שמורות לעליזה גולן. אין להעביר,לסרוק,ל...