-SELLY-
eve girdiğimde mutluluk çığlıkları atıyordum.sonuçta karşı komşum hem hoşlandığım çocuk hemde kendisi bir MATTHEW ESPİNOSA'ydı.düşünüyorum da belki matt ile sevgili olduğumuzda MAGCON BOY la tanıştırır beni ayyy düşünmesi bile mükemmel derkennn annem çat diye kapıyı açmaz mı ee tabii ben hayallerimi yerde kırılmış olarak görüyorum herneyse
selly:noldu anne??
annesi:eve öyle bi mutlu girdinki merak ettim noldu diye
selly:offf bişi olmadı anne
annesi:ee niye öyle girdin eve
selly:anne istersen bu olayı DNA testine baktıralım yhaa anne illa bişeyi en ince ayrıntısına kadar araştırmak zorunda mısın??
annesi:amannn neyse sadece merak ettim sordum
selly:bitanecik annem dediğim gibi bişi olmadı
annesi:iyi peki,dedi ve annem sonunda sonunda dışarı çıktı.bende yatağa uzanmamla beraber uyuya kalmışım.
-matthew-
eve sinirli bi şekilde girdim evde de annemden başka kimse yoktu.
annesi:noldu tatlım bi sorun mu var
matt:hayır anne bi sorun yok
annesi:emin misin bence bu olayı bana anlatmadan duramassın diye düşünüyorum.
matt:off evt anne yhaa 2 gündür bı kız sanki beni takip ediyor dün barda bugünde kahvaltıda gördüm kızı üstüne üstelik kız yan komşumuz.anne buna inana biliyomusun?
annesi:hımm peki ona sordunmu seni neden takip ettiğini?
matt:evet oda sadece tesadüff diyo ee ama komşu olmamızda mı tesadüff
annesi:matt !!
matt:efendim anne
annesi:peki bu kız güzel bi kızmı
matt:evet hemde fazlasıyla...
annesi:o zaman benim oğlum aşık olmuş
matt;off hyr anne çok gıcık bi tip ben onun neresini sevicem aklıma gelince bile midem bulanıyo...
annesi:neyse tmm ben bişi demicem.
ertesi gün yürüyüş yaparken o kızla tanıştım yanıma geldi.
selly:meraba
matt:meraba
selly:yhaa bak ben özür dilerim bak gerçekten ben seni takip etmiyorum sadece tesadüff
matt:hıhı öyledir.
selly:neyse bak ne dicem herşeyi unutalım ve yeniden tanışalım olur mu?
matt:tmm ben matthew espinosa ben ünlü viner ve youtuber'im.
selly:selly jones ben senin gibi ünlü değilim ve üniversiteye geçtim.
matt:bende bu sene üniversiteye gidicem.hangi üniversiteye gidiyorsun?
selly:LOS ANGELES ÜNİVERSİTESİ
matt:tesadüfe bak bende.
selly:ikimizin adına sevindim.
oradan ayrılınca çok mutlu olmuştum çünkü selly ilk önce kötü tanıdığım için üzgündüm ama yakından tanıyınca çok iyi birisi olduğunu anladım.bikaç gün sonra selly ile buluştuk.muhteşem giyinmişti.(MEDYADA VAR)bundan yararlanarak onu magcon ile tanıştırmaya karar verdim.
'seni bi yere götüreceğim'
'nereye'
'sürpriz'
'off tmm hadi gidelim o zaman şu sürpriz yere!'
matt gülerek arabaya bindi eve geldiğimizde kapıyı çaldım ve kapıyı nash açtı.nash'in selly'ye bakışları biraz moralimi bozdu.neyse içeri girdik selly yi herkesle tanıştırdım ve çok mutlu oldu.
_SELLY_
matt beni bi yere götüreceğini söyleyince çok heyecanlanmıştım.eve geldiğimizde kapıyı okyanus mavisi gözlü bi meteor açtı.ben ona bakarken oda bana bakıyordu.birden matt in moralinin bozulduğunu fark ettim ve içeri girdik.herkezle tanıştım yani magcon boyla da tanışmış oldum bu olanları BFF'm betty ye söylesem bayılırdı heralde çünkü betty de nash hayranıydı hee bu arada o okyanus mavisi gözlü olan çocuğun ismi Nash miş.hep beraber oturup şişe çevirmece oynamaya başladık.şişe taylor ve bana geldi.
taylor:matt'i sevdiğin taa 2 metre öteden belli oluyo doğru mu?
selly:ne hayır saçmalama taylor biz daha mattt le yeni tanıştık ondan hoşlanamam çünkü ben onu sadece arkadaşım olarak görüyorum.
bu soru bnm için ağır bi soru olmuştu çünkü matt'den hoşlandığımı kimsenin bilmemesi lazımdı çünkü ben matt hayranıyken de seviyodum.matt'in yüzünün asıldığını gördüm ama tam tersine nash ise gülüyordu.
HEY NOLUYORDU BURADA YOKSA NASH VE MATT BENİ Mİ SEVİYORDU.BU DURUM BENİ ÇOK ZORLİYACAKTI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I WISH I DİDN'T LOVE YOU
Fanfictionnefretle başlayan aşk neden nefretle bitsin kii...