NOT;merhabağğğ biliyorum şuan bana ''yeni mi aklına geldi yazmak'' diyorsunuz ve haklısınız ama napıyım internet olmayınca olmuyor neyse aklınızda bulunsun bu bölümde de NASH<3 konuşucak..SEVİYREM SİZİĞĞ...
MEDYA;NASH <3 <3
_NASH_
evde çocuklarla oturuyorduk sonra telefonumun çaldığını fark ettim ve arayan matthew'di.
'efendim dostum'
'alo iyi günler kiminle görüşüyorum acaba'
'ben nash ama siz kimsiniz ve matthew'in telefonunun sizde ne işi var'
'ben LOS ANGELES hastenesinden arıyorum.matthew bey büyük bir araba kazasıyla hastanemize kaldırıldı.' demesiyle başımdan aşağıya kaynar sular akmıştı.
't-tamam hemen geliyorum'dedim ve telefonu kapattım.cameron endişeli bir sesle;
'nash noluyor'
'm-matthew k-kaza yapmış'
'nee nash kalk çabuk gidiyoruz' dedi ve hemen ayağa kalkıp arabalara doluştuk.hastaneye gelince matthew'in yoğun bakımda olduğunu öğrendik ve aşağıya yoğun bakıma indik.ve tam 3 saattir matthew'in yoğun bakımdan çıkmasını bekliyoruz ve sonunda doktor dışarıya çıkmıştı.
'doktor durumu nasıl'
'pek iyi değil aslında çok zor bir ameliyattı ve kaza anında çok kan kaybetmiş bize acil Arh+(KESİNLİKLE SALLADIM djdjdj =) kan lazım.yoksa kan kaybından ölebilir.'ama hiçbirimizin kanı uymuyordu sadece kız kardeşi'nin ki uyuyordu ama oda yurt dışındaydı.aaa bi dakika SELLY evet evet SELLY'nin ki uyuyordu hemen selly'yi aradım ama açmadı onu belki de defalarca aradım ama hiçbirine cevap vermedi maleseff...
'kan bulabildiniz mi nash bey'
'hayır bulamadım'
'bence acilen bulun yoksa arkadaşınız 48 saat içinde ölebilir.'
't-tamam siz yeetr ki matthew'i kurtarın'çocuklara dönerek;
'çocuklar napıcazz'
TAYLOR;aslında bir yol var ama tehlikeli
JACK J.;taylor söylesene..
TAYLOR;aaa şey sosyal medya üzerinden hayranlara bildirmek ve yardım istemek
'h-hayır bu çok tehlikeli bişey'
CAMERON ;nash anlamıyorum bunun neresi tehlikeli!!
'cam eğer hayranları buraya çağırırsak hastaneyi başımıza yıkarlar'
SHAWN;pekala nash tehlikeli olmayan bir yol bul ve onu uygulayalım ama dikkatli ol 48 saatin var' biraz düşündüm ve sanırım haklılardı..
'ahh lanet olsun tmm yapalım şunu' dedim ve bizimkiler telefonlara daldılar..birkaç saat sonra telefonuma bildirimler yağdı ve sinirle telefonumu kapattım.ardından birkaç hayran kanlarının uyduğunu ve kanlarını verebileceklerini söylediler.ama sadece birkaç hayran ve hala bizim kana ihtiyacımız vardı.saat sabahın üçüydü ve biz hala yoğun bakımda bekliyorduk.jack'ler ,shawn ,taylor ve hayes uyumuştu ayakta bi tek ben ve cameron kalmıştık.yine boş boş otururken yoğun bakım kapısının açıldığını duyduk ve hemen doktora;
'durumu nasıl'
'hala kritik ve bu yüzden bir süre uykuda kalıcak'
CAMERON;bu süre ne kadar bir süre
'bunu bilemeyiz belki 1 ay belkide 5 ay olabilir...üzgünüm iyi günler..'dedi ve doktor çıkıp gitti.arkasındanda yüzü yara bere içinde baygın bir şekilde matthew çıktı.o an içim çok açımıştı ve gözümden istemsiz de olsa birkaç damla yaş gelmişti.sonra birden aklıma SELLY'nin haberinin olmadığı aklıma geldi ve hemen selly'i tekrar aradım.tam vazgeçerken selly'nin telefonu açtığını duydum.
'alo selly neredesin'
'nash hiç konuşucak durumda değilim sonra konuşalım mı?'sesi açıkcası çok berbat geliyordu..
'selly neredesin'
'nash ben TÜRKİYE'ye geldim'
'nee hemde matthew bu haldeyken'
'nash matt artık umrumda bile değil hoşçakal' dedi ve telefonu yüzüme kapattı.selly'ye şuan çok kızgındım ve sanırım matthew'in kaza yapmasında kesinlikle selly'nin bir etkisi vardı.
matthew'i normal odaya kaldırdılar ve bizde yine başında beklemeye başladık.sonra ben çocuklara;
'çocuklar siz gidin bence kalabalık yapmayalım'SHAWN;ama nash..'demesine kalmadan sözünü kestim;
'shawn çok kalabalığız ben ve cam burda kalalım sizde yarın gelirsiniz'
JACK J:pekala ama bir haber olursa hemen arayın..
'tamam merak etmeyin'dedim ve gittiler.