BÖLÜM 7

40 3 0
                                    

_MATTHEW_

selly'nin eski sevgilisi sanırım bizi ayırmaya çalışıyordu ve galiba bu olayda nash'in bi katkısı vardı ama ne olursa olsun ben selly'yi bırakmam bırakmicamda...ertesi gün selly'nin yanına gittim ama annesi selly'nin sabah telaşla çıkıp nash'lerin evine gittiğini söyledi.şok olmuştum selly'nin nash'in evinde ne işi vardı.hemen nash'lerin evine gittim.kapıyı çaldıktan sonra kapıyı tanımadığım birisi açtı ve..
'ooo beklediğimiz kahramanda geldi?'

'sen kimsin ve selly nerede?'

'bak selly burada'dedi ve kapıyı biraz daha açtı selly ve nash bi sandalyede gözleri ve ağızları bağlı bi şekilde oturuyordu.

'noluyor burada'

'hiçç sadece oturuyoruz sende katılsana?'dedi gülerek

'pislik herif'

'şşş aaa ayıp oluyo değil mi?'

'ne istiyosun bizden?'

'SELLY'Yİ'

'ASLA...'

'tamam o zaman sen istedin'dedi ve belinden silah çıkardı ve selly'nin kafasına dayadı.

'DUR DUR TAMAM SELLY SENİN OLSUN AMA NASH'İ BIRAK'

'DOĞRU SEÇİM!!!'dedi ve nash'in gözlerini ve ağzını açtı.nash koşarak bana sarıldı ve kulağıma'umarım şimdi beni anlamışsınızdır'dedi.

'bak ne istiyorsun selly'den'

'CANINI...'dedi ve silahın tetiğini çekti tam ateş ederken içeriye polisler girdi ama lanet olsun ki kurşun selly'nin karnına geldi hemen selly'yi kucağıma aldım ve hastaneye götürdüm .hastanede selly'yi yoğun bakıma aldılar ve tam 3 saat sürdü doktor dışarı çıktığında;

'beyfendi üzgünüm ama sevgiliniz'i kurtaramadık kalbi atıyor ama uyanmıyor yani anlicağınız KOMADA KALICAK...'

işte bu kelimeler beynimde yankılandı'KOMADA KALICAK...'duvara yaslanıp yere oturdum istemsizce gözyaşlarım aşağıya aktı hemen kalkıp selly'nin odasına gittim yatıyordu sadece yatıyordu hareket etmeden yüzü solmuştu neden neden bu olanlar bizim başımıza geliyordu.

_________ 2 AY SONRA ___________

_MATTHEW_

selly hala uyanmamıştı ve hiç bir umut yoktu hergün bizim çocuklar yanıma geliyor ve bana 'matt vaz geç 'diyebiliyorlardı onlar umudu kesmişti ama ben kesmedim kesmicemde..

1-2 SAAT SONRA

'beyfendi artık sevgilinizi uyandırma vakti geldi ama uyanmassa üzgünüm kabloları çıkartıcaz'

'ben inanıyorum selly uyanıcak'

hepberaber içeriye girdik ve doktor selly 'yi uyandırmak için hap verdi.

_SELLY_

bu sabah beni nash aradı ve evine gelmemi ve önemli bişey olduğunu söyledi aslında gitmeyecektim ama gönlüm el vermedi hızla evden çıktım annemin 'selly nereye ?'dediğini duymazlıktan geldim.nash'in evine gelince kapıyı o lanet olası jack açtı.

's-senin ne işin var burada?'dememle beraber beni kolumdan tutup içeriye çekti şok olmuştum çünkü nash bi sandalyede gözleri ve ağzı bağlı bi şekilde oturuyordu.sonra jack bi hamleyle beni sandalyeye oturtup gözlerimi ve ağzımı bağladı.arada 1 saat sonra sanırım matthew jack'i aramıştı.5 dk sonra matthew eve geldi;

''ooo beklediğimiz kahramanda geldi?'

'sen kimsin ve selly nerede?'

'bak selly burada'ben sadece kafamı sallamakla yetindim.

'noluyor burada'

'hiçç sadece oturuyoruz sende katılsana?'

'pislik herif'

'şşş aaa ayıp oluyo değil mi?'

'ne istiyosun bizden?'

'SELLY'Yİ'

'ASLA...'

'tamam o zaman sen istedin'dedi ve jack kafama silahı dayadı

'DUR DUR TAMAM SELLY SENİN OLSUN AMA NASH'İ BIRAK'demesiyle çok şaşırmıştım çünkü matt nash'i bana tercih etmişti aslında kendince haklıydı çünkü nash'le 18 senedir arkadaşlar benle ise sadece 1 aydır.

'DOĞRU SEÇİM!!!'dedi ve sanırım nash'i serbest bıraktı.

'bak ne istiyorsun selly'den?'

'CANINI..'dedi ve kafama silahı dayadı bende çığırmaya başladım sonra sanırım içeriye polisler girdi SONRASI KARANLIK...

____ 2 AY SONRA ____

sanırım 2 aydır uyuyordum dışarıdan bulanık sesler duyuyordum ama birisinin sesi tanıdık geliyordu evet bu MATTHEW'di.

doktor:5-10 dk. içerisinde uyanacaktır.

matt:umarım

dedi ve bende sırf matthew için parmaklarımı kıpırdatmaya başladım matthew2in çığırmalarını duyuyordum.'SELLY SELLY UYANDI...'

matt:aşkım beni duyuyor musun ?

selly: m-matt !!

matt: selly buradayım korkma

selly:S-SENİ SEVİYORUM

matt:bende seni seviyorum aşkım

____ 1 HAFTA SONRA ______

evet tamamen kendime gelmiştim ve herkes çok mutluydu ve matt ısrarla bana sürekli yemek yedirmeye çalışıyordu neymişde direncimin yerine gelmesi için miş..

'yhaa matt yemek istemiyorum'

'ama ben istiyorum'

'matt '

'efendim '

'bak elimde ne var 'dedim ve arkamdaki turşu kavanozunu göstermemle beraber matt'in yüzündeki tepkiyi görmeniz lazımdı (MEDYADA VAR)

'ooo hayır selly bunu yapamassın'demesiyle beraber turşuyu gözünün önünde yedim.

'aaa selly hayır'dedi ve gülmeye başladım

'heyyy gülme'

'ama yüzün turşu görünce çokkk güzel oluyor'dedim ve gülümsedim.

'işte seni bu yüzden seviyorum'dedi ve dudaklarıma yapışcı beni hafifce kendine çekti ve yukarı kaldırdı bende bacaklarımı beline doladım ve beni duvara yaslayıp öpmeye devam etti.

not:özür dilerim uzun zamandır(2-3 gündür)yazmıyorum.

I WISH I DİDN'T LOVE YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin