Bölüm 3

73 4 2
                                    

_SELLY_

aslında bi yandan mutlu olmuştum ama bi yandan da üzülmüştüm çünkü sevdiğim çocuk beni seviyordu ama onun en yakın arkadaşı nash'da beni seviyordu.yani benim yüzümden ikisinin arkadaşlığı bozulabilirdi ve ben bunu asla istemezdim.herneyse saat çok geç olmuştu.bende matt'e gizliden gitmek istediğimi söyledim.oda tmm diyerek kalktı.arabada sessizce giderken sessizliği o bozdu.

'neden doğruyu söylemedin'

'ne?? anlamadım..'

'diyorumki taylor'un sorusuna diye doğru cevap vermedin'

'ben doğru cevap verdiğimi düşünüyorum matt'dedim sert bi çıkışla. oda hafifce gülümsedi.

'hah tmm herneyse bende saten seni salak gibi sevdiğimi düşünüyorum.'

'nee?? matt sen beni mi...'dememe kalmadan dudaklarıma yapıştı.hızla onu ittim.ve..

'sen ne yaptığını sanıyorsun matt'

'yhaa bak selly ben seni ilk gördüğümden beri seviyorum ama kötü tanışmamız olduğu için sana öyle davrandım yhaa şey hani biz seninle komşuyuz yaa'

'ee '

'siz buraya taşındığınız gün aslında ben seni gördüm işte ben seni o günden beri seviyorum.'

büyük bi şaşkınlıkla matt'e bakıyordum demek beni daha önceden de tanıyordu.çok şaşırmıştım sadece...

'matt beni eve götür'dedim oda tmm dercesine kafasını salladı.eve geldiğimizde ona bakmadan kapıyı sertçe vurup çıktım tabii oda kendi evine gitti eve girdiğimde herkes uyuyordu tabii buda benim için büyük bi avantajdı.sessizce eve girip yarının muhteşem olmasını dileyerek uykuya daldım.

_MATTHEW_

bunu yaptığıma hala inanamıyordum çünkü ona sevdiğimi söylemiştim ona onu sevdiğimi daha güzel bi şekilde söyleyebilirdim.çok pişmandım pişmanlıktan kafamı sertçe duvara vurdum 'ahh lanet olsun kafamı kanatmışım.'ama umrumda bile değildi kafam kanlı bi şekilde uyudum.sabah uyandığımda saat 11:30 olmuştu.hemen ayağa kalkıp lavaboya gittim sonra aşağıya inip bişeyler yedim.sonra telefonumun titrediğini hissettim ve gözlerim fal taşı gibi açılmıştı çünkü mesaj selly'dendi.

selly:saat 12.30'da sahildeki starbucks'da buluşalım.

matt:tamam

çok mutlu olmuştum hemen üstümü giyindim saat saten 12:00 olmuştum hemen arabama binip sahile gittim .içeriye girdiğimde daha gelmemişti.hemen  bi masaya oturdum bi 5 dk. sonra geldi bu kız gerçekten muhteşem giyinmeyi beceriyordu.ince siyah bi çorabın üstüne çok mini bi kot şort ve göbeği aşırı derecede açık olan bi blüz giymişti.yanıma yaklaştı.

'meraba '

'meraba'

'seni buraya çağırdığım için şaşkınsın değil mi?'

'doğruyu söylemek gerekirse evet'

selly hafifce gülümsedi ve

'bak matt açıkcası bana karşı duyguların beni mutlu etti diyebilirim ama..'

'ama ne selly söylesene'

'yhaa matt tmm bende senden hoşlanıyor olabilirim ama OLMAZ çünkü benim bi sevgilim var saten'

neye uğradığımı şaşırdım demek bi sevgilisi varmış bu gerçekten kalbimi kırmıştı şaşkın bi şekilde:

'peki kim?'

'söylemesem olmaz mı?'

'neden ben tanıyormuyum ki?'

'ıı şey evet'

'SELLY  KİM DEDİM?'

'nash...'

'neee..saten anlamıştım nash'in seni sevdiğini herneyse size mutluluklar'deyip hızla çıktım.

_SELLY_

matt'i seviyordum ama nash'le çıkmak zorundaydım çünkü nash beni matt'e geçmişte yaşadıklarımızı söylemekle tehdit etti evet doğru geçen yaz nash'le tatil de tanışmıştık sonra sevgili olduk ve ilk öpücüğümü ondan almıştım lanet olsun bundan nefret ediyordum MATT LÜTFEN BENİ ANLA...

ertesi gün nash'den mesaj geldi.

'bebeğim hazırlan çocuklarla buluşacağız'

'bana bebeğim demeyi kes'

'aa ama neden sonuçta biz sevgiliyiz değil mi??'

sinir krizi geçirmek üzereydim cevap vermeden üstümü giyindim.(MEDYADA VAR)

geldiğimizde nash gıcıklık yapmak için elimi tuttu.bende sinirle elimi çektim matt bana garip gözlerle bakıyordu'TANRIM NOLUR ANLAMASIN!'hepberaber oturup konuştuktan sonra;

taylor:hey millet hadi bana gidelim magcon boys partisi verelim

cam:süper fikir!!!

herkes onayladıktan sonra hep beraber taylor evine gittik ilk önce pizza siparişi verdik sonra çeşitli oyunlar oynadıktan sonra sıra şişe çevirmeceye geldi.oyunda kim kimle gelirse D-C yaptıktan sonra soru soran eğer kız ise tokat atacak eğer erkekse öpüşecekti(EMİN OLUN BENDE ANLAMADIM NASIL OLDUĞUNU djdjdjdj)sıra malesef matt ve bana geldi.ve malesef soruyu o soruyordu.lanet olsun öpüşecektik.

matt:kaç kişiyle yattın?

selly:sıfır

matt:bakiresin yani?

selly:off evet matt ama bundan sanane!

herkez oooo ladıktan sonra sıra öpüşmeye geldi ikimizde ayağa kalktık ve çok küçük öpüşüp geri yerimize oturduk.ve işte tam istediğim kişi gelmişti.ben nash'e soruyordum.

selly:yan komşumuz duyduğuma manyak daş bi kızmış tabii benim kadar olamazsa neyse kapısını çalıp bu gece birlikte olalım  mı diyeceksin eğer oda evet derse ki dicek küfür edip eve koşarak geliceksin anlaşıldı mı ?

nash:fazla basit ama tmm

selly:bişey daha var üstünü çıkaracaksın

nash:beni kaptırmayı mı düşünüyorsun

selly:dediğimi yap

nash üstünü çıkarıp dışarı çıktı bizde arkasından baktık ve tahmin ettiğim gibi olmuştu kız evet dedi ve nash'de küfür edip kaçtı herkes gülmekten yarıldı.neredeyse ve şimdi en sevdiğim kısma gelmiştik nash yanıma geldi ve çok sert bi şekilde tokat attım ve 5 parmağımın izi çıktı.

nash ohaa!

bende yavaşça kulağına eğilip;

'bu beni matt'den ayırdığın içindi'dedim.

ondan herkes evine dağıldı.

NOT:ARKADAŞLAR ÇOK TEŞEKKÜRLER 2 GÜNDE 45 OKUMAYA ÇIKMIŞIZZ... TEŞEKKÜR EDERİM





I WISH I DİDN'T LOVE YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin