VEE İŞTE YENİ BÖLÜM BANA GÖRE BAYA Bİ YAZDIM NEYSE SİZİ ÇOK SEVİYORUM BU DAHA BENİM İLK KİTABIM OLMASINA RAĞMEN 90 OKUYUCUYA ÇIKTIK...MUHTEŞEMSİNİZ..
_MATTHEW_
selly'yi lunapark'a getirmiştim ve çok mutluydum.ama selly MATT ÇABUK GERİ DÖN diyince korkmuştum.
'noldu selly'
'dediğimi yap matt geri dön'
'tmm'
arabayı sahilde durdurunca
'selly noldu'
'yhaa bak matt benim lunapark'ta olan kötü bi anım var.'
'ne gibi'
'ben 5 yaşındayken babamla lunapark'a geldik ve babam rollar coaster'a bindik ve bi anda kendimi yerde buldum ben kenarda oturduğum için kurtulmuştum ama babam roller coaster'ın altında kaldı ve öldü.'
'aa bak ben çok üzgünüm gerçekten'
'önemli değil asıl ben özür dilerim tüm sürprizini mahvettim.'
iki kolumu açıp ona sarıldım be omzumdaki ıslaklığı farkedince ağladığını anladım.onu kolumun altına alıp arabaya bindirdim eve gelince onu öpüp eve gittim.
_SELLY_
matt beni lunaparka getirmişti ve her lunapark görünce aklıma babam geliyordu ve ağlıyordum.off şimdi matt nasıl haldedir bilmiyorum oda çok üzüldü tabii bende ölyle bi tepki verdimki evet matt'e bi sürpriz yapacaktım hemen üstümü giyindim.bi koşu matt'lere gittim iyiki komşum haa.kapıyı matt'in annesi açtı hemen matt'in odasına çıktım ama keşke çıkmasaydım çünkü matt sarışınla yiyişiyordu.
'LANET OLSUN MATT'
'selly bekle!'
kapıda kolumu tuttu.
'BIRAKK!!'
'selly dinle!'
'neyi dinlicem matt nasıl yiyiştiğinizi mi?'
'selly bak özür dilerim'
'dileme matt yhaa ben senin sürprizini bozdum diye geldim ama sen eve kız atmışsın'istemsizce ağlıyordum ve onunda gözleri kızarmıştı.
'yhaa matt ben nash'den kurtulup sana geldim ama sen ne yaptın BİLİYOR MUSUN KEŞKE NASH'İ BIRAKMASAYDIM...'
'SELLY!!'
'KES SESİNİ'kapıyı hızla vurup çıktım.ağlıyordum hemde hıçkıra hıçkıra ama neden bunu bana neden yapmıştı anlamıyordum ama eminim iyi bi açıklaması vardır.ben diğer kızlar gibi değilim sevgilisini başkasıyla yakalayıp sonra ayrılan kızlar gibi olmicaktım ve tabiki matt'den ayrılmicaktım çünkü matt'i ölesiye seviyordum.sonra telefonuma bi mesaj geldi.
'NOLDU TATLIM YOKSA SEVGİLİN SENİ ALDATTI MI?
lanet olsun jack yine mesaj göndermişti ve ben gün geçtikçe daha çok korkuyordum.peki yaa şimdi ne yapacaktım.
_MATTHEW_
lanet olsun selly'ye yakalanmıştım ama herşey çok yanlıştı evet benim aptal bi sarışınla yiyişmem aptallıktı lanet olsun ben tam bi piçim o kızla nedeni belirsiz yattım.selly'yi eve bıraktıktan sonra sahile gittim orda aptal kız yanıma gelip bana bişeyler ikram etti galiba içeceğin içinde hap vardı sonra kız bir anda dudaklarıma yapışınca ne olduğunu anlamadım saten gerisini hatırlamıyordum.herşeyi selly'ye anlatmalıydım ama beni asla dinlemezdi telefonlarıma ve mesajlarıma da cevap vermiyordu.aklıma çok değişik bi fikir geldi, herşeyi bi mektuba yazdım sonra şansıma yoldan geçen postacıdan bu mektubu selly'ye vermesini istedim.ve evet 10 dk. sonra selly aramıştı.
'alo matt'
'e-efendim sevgilim'
'matt ben özür dilerim aşağıya inermisin ?'
't-tabi hemen geliyorum.'
aşağıya indiğimde arka bahçede oturuyordu benim geldiğimi fark edince hemen gelip bana sarıldı.sonra yavaşva ayrılıp dudaklarıma bakmaya başladı ve bomm dudaklarımızı birleştirmişti.evet hemde bu sefer selly öpmüştü.
matt:SENİ SEVİYORUM
selly:BENDE SENİ SEVİYORUM HEMDE ÖLESİYE..
gülümsemiştim ve oda...işte ben selly'yi bu yüzden seviyordum beni anladığı için... akşam olmuştu ve selly'yi diskoya götürmeye karar verdim
matt:aşkım hadi hazırlan diskoya gidiyoruzz.
selly:vayy güzel fikir tmm 10 dk.'ye geliyorum.
10 dk.sonra selly aşağıya inince gözlerim fal taşı gibi açılmıştı çünkü muhteşem görünüyordu(MEDYADA VAR)
'selly muhteşemsin '
'saol bitanem '
dayanamayıp onu kendime çekip dudaklarını dudaklarıma bastırdım.diskoya geldiğimizde tüm kızlar bana ve tüm erkekler SELLY'YE bakıyordu.beraber otururken selly içecek almak için kalktı.sonra gözüme bişey ilişti.bi yavşak selly'yi zorla belinden tutuyordu.hızla kalkıp gözüne bi yumruk geçirdim.selly'de şaşkın bi halde bana bakıyordu.hızla kolundan tutup dışarı çıkardım onu.saten bar sahilin yanındaydı beraber sahilde yürümeye başladık sonra selly uykusunun geldiğini söyledi ve beraber eve gittik.