NOT:İLK DEFA BÖYLE BİR BÖLÜM YAZDIM VE KENDİMİ ÖYLE Bİ KAPTIRDIM Kİ YAZARKEN AĞLADIM İNANIN BANA...
ZAKKUM: YOLCU ET BENİ ve MABEL MATİZ : GEL'İ dinleyebilirsiniz...
_SELLY_
sabah uyandığımda yanımda matt vardı ve muhteşem uyuyordu.b-bi dakka yoksa biz akşam ah hayır yhaa evet tam tahmin ettiğim gibi çırıl çıplaktım.evett tebrikler bakireliğimi matt'e verdim ve bundan çok mutluyum.sonra matt yavaş yavaş uyanmaya başladı bende sadece gülümsedim.
'günaydın bitanem'
'sanada matt'
'noldu?'
'sence'
'heh tam tahmin ettiğim gibi akşam yaptıklarımız'
'evet tam üstüne bastın'
'heyy bunu sen istedin gözümün önünde o turşuyu yemicektin.'
'biliyor musun TEŞEKKÜR EDERİM'
'ne ne için'
'ilkim olduğun için'
'ne sen ciddi misin?'
'evet yoksa sen mutlu değil misin'
'tabiki de mutluyum'
'güzel o zaman arkana dön ve üstümü giyinicem'
'ahh işte bu huyundan nefret ediyorum'
'bende seni seviyorum'dedim ve arkasına döndü bende üstümü giyinip aşağıya indim sonra kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim.birkaç dakika sonra aşağıya matt'de indi.
'eee bugün ne yapıyoruz'
'lunapark'a gidiyoruz.'
'ne selly oraya gitmemek için yemin ettin'
'heyy ben o gün senin sürprizini mahvettim ve o sürprizi düzelticez'
'sen bilirsin'dedi ve bana gülümsedi.beraber muhteşem bi kahvaltı yaptık sonra ben üstümü giyinmek için yukarıya çıktım(MEDYADA VAR)sonra beraber matt'le lunapark'a gitmek için arabaya bindik.
_MATTHEW_
akşam selly gözümün önünde turşu yiyince bende dayanamadım ve öptüm sonra selly bana fazlasıyla karşılık verdi ve gerisini nedense bende hatırlamıyorum.
'günaydın bitanem'
'sanada matt'
'noldu?'
'sence'
'heh tam tahmin ettiğim gibi akşam yaptıklarımız'
'evet tam üstüne bastın'
'heyy bunu sen istedin gözümün önünde o turşuyu yemicektin.'
'biliyor musun TEŞEKKÜR EDERİM'
'ne ne için'
'ilkim olduğun için'
'ne sen ciddi misin?'
'evet yoksa sen mutlu değil misin'
'tabiki de mutluyum'
'güzel o zaman arkana dön ve üstümü giyinicem'
'ahh işte bu huyundan nefret ediyorum'
'bende seni seviyorum'dedi ve üstünü giyinip aşağıya indi ardından bende üstümü giyinip aşağıya indim beraber muhteşem bi kahvaltı yaptıktan sonra;
'eee bugün ne yapıyoruz'
'lunapark'a gidiyoruz.'
'ne selly oraya gitmemek için yemin ettin'
'heyy ben o gün senin sürprizini mahvettim ve o sürprizi düzelticez'
'sen bilirsin'dedim ve ddışarıya çıkıp arabaya bindik.lunapark'a gelinceselly'nin elini sıkıca tuttum ama selly'nin elleri deprem gibi titriyordu.
'heyy selly buraya korkunu yenmeye geldik deprem etkisi yaratmaya değil'dedim ve gülümsedim
'şapşal'
'EĞLENMEYE VAR MISIN?'dedim bağırarak.
'EVETTT..'dedi ve koşarak lunapark' a girdik.
___AKŞAM___
'matt ben çok yoruldum artık eve mi gitsek'
'olur ama bugün yemeği dışarıda yiyelim mi'
'tmm'dedi ve beraber yemek yedik sonra arbada selly'nin uyuduğunu fark ettim eve gelince onu kucağıma alıp yatağa yatırdım bende yanına uzandım ve uyuya kaldık.
_SELLY_
sabah çok erken kalktım ve aşağıya indim sonra postacının posta bıraktığını fark ettim ve mektublardan biri benim üniversite sonucumdu.(BİLİYOSUNUZ SELLY BU SENE ÜNİVERSİTEYE GEÇTİ VE MATT'DE ÜNİVERSİTE 3'E GEÇTİ)heyy lanet olsun ben LOS ANGELES ÜNİVERSİTESİNE GİDİYORDUM.zarfı açtım ve şoka uğradım çünkü bana gelen sonuç yanlış ve doğru sonucun LONDRA ÜNİVERSİTESİ olduğu yazıyordu.ağlıyordum hemde hıçkıra hıçkıra matt telaşla yanıma geldi.
'selly noldu?'dedi ve zarfı ona uzattım.
'SELLY SAÇMALAMA SEN BENİM ÜNİVERSİTEME GİTTİĞİNİ SÖYLEDİN!!'dedi bağırarak.
'ÖYLEYDİ MATT BİLMİYORUM YANLIŞ OLMUŞ'
'gidicek misin...'
'matt üzgünüm herşeyden önce geleceğim..'
'lanet olsun siktir git bu evden'
'MATT YAPMA..'
'SELLY GİT!! MÜMKÜNSE BİR DAHA GÖRÜŞMEYELİM'dedi cümleleri bastırarak.
ağlayarak yukarıya çıktım tüm kıyafetlerimi bavula tıkdım.hemen londra için uçak aldım ve aşağıya indim matt ağlıyordu kafasını kaldırıp bana baktı gözleri kıpkırmızıydı.
'MATT EMİN OL GERİ DÖNENE KADAR SENİ SEVİCEM'dedim ve dudaklarına yapışmamla beraber beni iktirdi.
'SEN GELECEĞİNİ BANA TERCİH ETTİN...HOŞÇAKAL KENDİNE İYİ BAK'dedi son sözleri bunlar olmuştu.havalimanına kadar ağladım.ve uçağa binene kadar son kez LOS ANGELES ' baktım...
HOŞÇAKAL LOS ANGELES ...HOŞÇAKAL MATT...emin ol seni unutmicam...
dedim ve uçağa bindim.
NOT:ASIL KİTAP ŞİMDİ BAŞLIYOR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I WISH I DİDN'T LOVE YOU
Fiksi Penggemarnefretle başlayan aşk neden nefretle bitsin kii...