NOT;merhaba nasılsınız opss!!! bu soruyu sormam biraz yanlış oldu sanırım biliyorsunuz ülkemizde günlerdir şehit veriyoruz ve tüm Türkiye olarak yastayız o yüzden buradan tüm annelere ve babalara baş sağlığı diliyorum..
arkadaşlar ben aslında kitaplarımı yazmadan önce vote istemicem diyordum ama sanırım istemeliyim sizi sıkmak da istemem ama benim gibi yazar olan arkadaşlar bana hak verecektir bu yüzden vote verirseniz çok mutlu olurum..=)az önce canım sıkıldı resim yapmaya karar verdim övünmek istemem ama benim resimim çok iyi o yüzden nash'in resmini çizmeye karar verdim ve çizdim güzel oldu ama ben pek beğenmedim bende işte böyle bir manyağım napalım şimdi okul arkadaşım AYLİN olsa ki şuan okuyor bu satırları 'duygu sen mal mısın çok güzel olmuştu niye attın' derdi buna adım gibi eminim neyse sizi sıkmıyım..İYİ OKUMALAR=)
_ERTESİ SABAH_
_MATTHEW_
kendime gelmeye başlamıştım.gözlerimi açtığımda hala o lanet olası hastanedeydik.saat'e baktığımda saat 08:30 kollarımdan destek alarak yatakta oturur pozisyona geldim.sağ tarafıma döndüğümde selly koltuğa kıvranmış oturuyordu.yüzümde hafif bir gülümse oluştu.yavaşça ayağa kalktım ve selly'yi kucağıma alıp kendi yatağıma yatırdım.o kadar güzel uyuyordu ki gözüme bir anda anılarımız geldi saat daha erken olduğu için biraz daha uyumaya karar verdim.
########################
uyandığımda saat bu sefer 12:30'du.esnerken selly'de uyandı etrafına bakındı beni görünce hemen yataktan kalktı.
'b-benim senin yanında ne işim var'
'şey akşam koltukta kıvrılarak uyumuşsun bende seni yanıma yatırdım.'
'bi daha olmasın lütfen'
'selly neden böyle yapıyorsun'
'sence'
'selly ne yapabilirdim haa lütfen beni anla aileme zarar vermekle tehdit etti beni anlıyor musun bi düşünsene seni anneni öldürmekle tehdit ediyorlar üstüne de görevin kendini birisine aşık edeceksin ve sonra terkedeceksin' ben bunları söylerken gözlerinden yaşlar süzülüyordu.
'ne olursa olsun ben senin yerinde olsan söylerdim'
'emin ol söyleyemezdin çünkü sen bir tehditin içinde değilsin'
'off...her neyse matt ben artık seninle tekrar birlikte olamam tmm mı?saten bugün TÜRKİYE'ye geri dönüyorum.'
'neden gedin neden gidiyorsun'
'emin ol senin için gelmedim çocuklar ısrar etti o yüzden' dedi ve kapıyı çarpıp gitti.ben ise sadece arkasından ağladım.bir kaç saat sonra içeriye doktor girdi.tabii bu arada çocuklar da gelmişti.
'MATTHEW LEE ESPİNOSA'
'evet'
'sonuçlara göre hastanede kalmanıza engel bişey yok bir kaç saat sonra taburcu olabilirsiniz'
'tmm teşekkürler'
'geçmiş olsun iyi günler' diyip çıktı.
TAYLOR:sonunda bu cehennemden kurtuluyoruz.YAŞASIN!!
'taylor buna benim sevinmem gerek miyor mu?'
'aaa şeyy evet ama emin ol senden fazla ben iğrendim buradan'
'evet taylor evet...her neyse dışarı çıkında üstümü giyiniyim.'bu arada hepsi bana tip tip bakamaya başladı
'ne varr??'
NASH; matt bizden mi utanıyon?
'hıı ne demessin utançtan yerin dibine girdim'
CAMERON:aaa şeyy ben seni neden yerde göremiyorum
'ahhh lanet olsun cam senin espri anlayışına sıçıyım'
'hiii çok ayıp matt bi daha duymiyim'
'tmm annecim özür dilerim hadi şimdi odamdan siktir olup gidin'
SHAWN:birileri kızarmadan çıkalım çocuklar' dedi ve odadan çıkarlarken;
'hee bu arada selly nerede?'
CAMERON:benim evimdeler senin odanı hazırlıyorlar
'hee tmm' dedim ve onlar çıktığında giyinip çıktım.eve geldiğimizde selly,mohagany ve tanımadığım bir kız evde oturmuş TV izliyordu.
_SELLY_
eylül,ben ve mohagany cameron'un evine matt'in odasını hazırlamak için gittik.odayı hazırladığımızda aşağıya inip TV izlemeye karar verdik.bir kaç dakika sonra kapı zili çaldı.ayağa kalkarak kapıyı açtım.
SELLY;hoşgeldiniz
'hoşbulduk'
'içeriye geçip oturmayı düşünüyor musunuz acaba?'
'aa şeyy tabii' diyip oturduk.selly karşımıza geçip;
'evet çocuklar matt bey'in odası hazır burada bizlik bişey kalmadı eğer bişey olursa mohagany var..her neyse artık bizim dönme vaktimiz geldi'
CAMERON;bu kadar çabuk mu?
'üzgünüm cam buraya beni bağlayan bişey yok artık' dedi benim gözlerimin içine bakarak..
NASH;selly biraz daha kall!
'özür dilerim nash yapamam ama arada bir sizi ziyarete gelicem söz'
'söz mü'
'hemde TÜM MAGCON'UN ÜSTÜNE SÖZ VERİYORUM'dedim gülümseyerek..
'tmm o zaman' dedi ve bana sarıldı.hepsine tek tek sarıldıktan sonra geriye bi tek matthew kalmıştı.ona o kadar çok sarılmak istiyordum ki çünkü onu çok özlemiştim.onun ki oyundan bile olsa ben yinede ona aşık olmuştum.ama yinede sarılmadım.ona sadece;
'sana bişey sorucam'
'tabii'
'saten çekinmeme gerek yok herkes herşeyi biliyor...herneyse şeyy BANA GERÇEKTEN TEHDİT OLMASA BİLE AŞIK OLUR MUYDUN?'
'EVET..belki hatırlıyorsundur sana buraya taşındığınızdan beri aşığım demiştim'
'evet herneyse sadece bilmek istedim..hoşçakal kendine iyi bak ve sana aşk yaşamında iyi şanslar en azından ebnden sonraki kız tehditle sevilmez umarım'dedim gözümden bir damla yaş akarak..ve onunda gözleri dolmuştu.
'emin ol senden başka kimseye aşık olmicam' dedi ve eylülle beraber taksiye binip havaalanına gittik.havaalanında pasaport işlemlerini hallettikten sonra TÜRKİYE uçağına bindik.içimden;
'TEKRARDAN HOŞÇAKAL LOS ANGELES'dedim..
B] }
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I WISH I DİDN'T LOVE YOU
Hayran Kurgunefretle başlayan aşk neden nefretle bitsin kii...