30. Aurák és más természetfeletti dolgok

240 23 1
                                    

Utoljára javítva: 2024. október 18.

Étiennette még félig vizes haja szétterült a párnámon és glóriaként ölelte körbe az arcát, ami most, alvás közben békés volt és nyugodt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Étiennette még félig vizes haja szétterült a párnámon és glóriaként ölelte körbe az arcát, ami most, alvás közben békés volt és nyugodt. Biztos nagyon fáradt volt, ha ilyen gyorsan elszunyókált.

Szeretlek - vízhangzott a fejemben a hangja.

Szeret. Nem fél tőlem, nem gyűlöl a feketevérűségemért, mint mások. Nem undorodik tőlem, amiért gyilkolok. Szeret.

A tekintetem akaratlanul is a nyakán lévő vöröses foltokra tévedt, amik időközben lilulni kezdtek és a kezem ökölbe szorult a dühtől.

Felkutatom Antonie-t és megölöm. Egyenként eltöröm a csontjait, kitépkedem a lompos farkait, elvágom a torkát és nézem, ahogy lassacskán megfullad a saját vérében, de még mielőtt meghalna, a lehető leglassabb tempóban kiszívom a lelkét. Azt akarom, hogy szenvedjen. Ezerszer is meg fogja bánni, hogy egyáltalán rá mert nézni Étiennette.

Kisétáltam a nappaliba, felkaptam az asztalon maradt, üres pizzás dobozokat és félbehajtva kidobtam őket a kukába. Még szerencse, hogy többet rendeltem, mert David így is megette a nagy részét. Egyszerre képes akár három egész pizzát is megenni.

-Emlékszel, hogy mire kértél az egyik törvényszegő vámpírral kapcsolatban, aki megtámadott a sikátorban? - jelent meg előttem és a karjait a mellkasa előtt összefonva nekitámaszkodott a folyosónk falának.

-Jutottál a fickóval valamire?

-Sokáig kínoztam, nekem is mondta, hogy Dante vissza fog térni. Viszont hadovált valami olyat is, hogy háború lesz. Többet nem tudtam kiszedni belőle, mert belehalt a sérüléseibe.

Háború.

-Szóltál már róla Vesper-nek?

-Nem - rázta meg a fejét. -Ez nem elég információ ahhoz, hogy jelenthessem neki, viszont utánanéztem a Dante névnek az elítéltek és a körözöttek listájában, hátha találok valakit, akinek volt összetűzése a klánnal, vagy bárki mással kapcsolatban és találtam is egy vámpírt, de...

-De? - vontam fel a szemöldököm.

-A faszit 1888 októberében kivégezték, mert tömegesen gyilkolta az embereket és támadta az angyalokat meg a vízköpőket.

Felsóhajtottam. Tehát rossz helyen keresgéltünk. De ha nem itt találom meg azt, aki többször is az életemre tört, akkor hol?

Az is lehet, hogy a közelmúltban kinyírtam valakit, akinek az egyik ismerőse most bosszút akar állni rajtam.

-Viszont van itt még valami, amitől el fogod dobni az agyad - a hatás kedvéért szünetet tartott, majd folytatta:

-A boszorkányt, aki segített a klánnak legyőzni a vámpírt, Isabeau de Foix-nak hívták.

Lélekszívó - Bukott istenek 1. ✔ (Átírás alatt)Where stories live. Discover now