Lara :
Gözlerimi açtığımda karşımda siyah irsleri görmeği beklemiyordum .
İstemsizce esneyerek geri çekilmiştim .
* Günaydın *
" Günaydın güzel kızım "
Demesiyle güldüm .
* Benimi izliyordun ?* Gülerek kafa salladı .
" Hadi kalk kahvaltı hazır "
Kafamla onaylayarak kalktım.
Giyinme odasına giderek kıyafet getirmişti .
Beyaz uzun bir tişörtü elime tutuşdurdu .
" Hadi giyin gel aşağıdayım "
Nasıl yani sadece tişört mü ?
* sadece tişört mü ? * dediğimde gülmüştü.
Elini bacağıma attı.
" Merak etme bizden başka birisi yok "
Neden bu kadar yakınız ki ?
Nefesim kesildi galiba.
Tekrar güldü ." Hadi git giyin aşağıdayım daha konuşucaklarımız var ."
Diyerek cevap vermeme izin vermeden kapıyı kapatarak gitti .
Önce şortumu sonra tişörtü çıkardım.
Uzun tişörtü giymeye başladım .
Tişört dizimin hemen üstünde bitiyordu .
Tüm bacaklarım açıktaydı .
Siktir.Lavabo sandığım odanın kapısını açtım.
Tamam lavaboydu .Önce ellerimi sonrasında bulduğum kullanılmamış fırçayla dişlerimi temizledim.
Lavabodan çıkarak odaya geri döndüm.
Komidinden telefonumu alarak.
Hızlıca aşağı inmeye başladım .Masanın baş köşesine oturmuş beni bekliyordu.
Ona yakınlaşınca konuşmaya başladı" Gelsene " diyerek kucağını göstermişti.
Gözlerimi kaçırarak yanına geldim.
Ellerimden tutarak kendine doğru çekmişti .
Kucağına düştüm .( Rahatsız olanlar okumasın 18+)
Yüzlerimiz çok yakındı. Bakışlarım istemsizce dudaklarına kayıyordu.
Ellerini belime koyarak okşamaya başladı .
" Bebeğim "
Gözlerim saniyelik olarak gözlerine çıkmış hemen kendi yerini dudaklarını bulmuştu .
" Ne istediğini söyle ki sana vere bileyim."
Gözlerimi gözlerine değdirdim
*B-ben ...*
Devam edememiştim nasıl edebilirim ki.
Memnun bir gülümseme sunarak dudaklarıma yakınlaştı." Evet sen "
Tekrara yakınlaşmasıya kalbim tekledi . Konuşsam dahi dudaklarımız değerdi . İstemsizce dudaklarımı yaladım .
Yavaşça dudaklarını dudaklarıma değdirerek öpmeye başaladı . Bacak aramdaki sızı , kasılan karnım , kalbimde uçuşan kelebekler hiç biri umrumda değil di .
Üst dudağıma yaptığı eziyete karşılık olarak alt dudağını dudaklarım arasına aldım . Sanki bir şekermiş gibi emmiyordum .
Şimdiden yükseklerde uçuyordum .
Dudağıma verilen minik ısırıkla kendimi tutmadan inledim . Açılan dudaklarıma karşı bir silah gibi dilini kullanmaya başladı .
Bacak aramdaki sızı rahatsız edici boyuta ulaşmaya başlamıştı . Dudaklarımı ayırmadan ellerimi yüzüne koyup üzerinde yükseldim.
Bacağımda gezen elleri arsızca kalçama çıkarak dokunmaya , iç çamaşırımın ipiyle oynamaya başladı.
Sandalyenin üzerinde bacaklarının hemen yanına koyduğum dizlerimin üstünde öpüştüğüm bu kadın yüzünden yanıyordum.
Kalçamdan sıkarak kendine taraf çekmiş dizlerinin üstüne oturmam için belime baskı uygulamıştı .
Kesilen nefesimle hızlıca dudaklarından ayrılmış.
Hızılı nefesler verirken gözlerimi kaçırmıştım .
Dudaklarını boynuma doğru getirerek minik öpücükler kondurmaya hafif ısırıklar vermeye başlamıştı .
Ellerimi omzuna koyarak kendime biraz daha yaklaştırdım . Boynuma bırakılan sert sayılabilecek ısırıktan sonra inlemiş bir elimi saçlarına atmıştım .
Sağ bacağımı kaldırarak iki bacağının arasına koydum . Böylece tek bacağını bacak arama almıştım .
Isırdığı yerleri emmesiyle inleyerek kafamı geriye atamış kendimi bacağına sürtmüştüm .
Ellerini belime koyarak bacağına sürtünmemi izin vermeden tekrara dizlerimin üzerine çıkmamı sağlamıştı .
Boynumdan ayrılmış ellerini tişörtümün uçlarına
getirerek bir çırpıda çıkarmıştı .
Gözlerimin içine bakarak göğüsümün üzerine gelmiş sütyenimin tam üzerinden öptü .İnleyerek kafamı geriye attım . Ellerini sütyenimin kopçasına atarak çıkartmış göğüs uçlarımla ilgilenmeye başlamıştı .
Ağzına aldığı sağ göğüsümle inleyerek kıpranmış ellerimi omuzlarında sıkılaştırmıştım .
* M-mi* sözlerimi kesen ısırlan göğüs uçlarıma karşılık inlemem olmuştu . Sakince ayrılmış geriye yaslanmıştı .
" Daha kuraları konuşmamıştık bile " diyerek hafif gülsemeyle bana bakmaya başlamıştı .
Dağılmış Mahv olmuştum .
Dizlerine çökmemle bacak aramdaki sızı kendini belli etmişti . Derince inleyerek omzuna yaslandım
* D-devam et * dedim biraz daha sarıldım.
Tek bir milim bile kıpırdamadı .Ellerimi ellerinin üzerine koyarak bacak arama getirdim . Kafamı kaldırarak gözlerine baktım .
*Lütfen*
Bittii 🫶🏻
Kötü biriyim biliyorum burda bitirilmez💃
Devamı yorumlara göre şekil ala bilir o yüzden ne istediğinizi yazınn
Birde sınır olmasını istemiyorum sadece rica ediyorum o yüzden
20 yorum 10+ oy atarsanız sevinirim
Öpüldünüz muah 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mommy's girl (gxg)
Romance"O çok masum görünen tatlı bir kızdı , ama asla masum değildi . Yoksa , hangi masum kız günlüğüne öğretmeniyle uygunsuz sahneler yazıp , ona anne diye hitap ederdi ki. Değil mi ? " ~smut ~öğrenci~öğretmen ~ mommy isuess ~ gxg ~mafya #mommyis...