Hellooğğ
1 k olmuşuz 🤍
Yorum ve oy atmayı unutmayın 🔪
Öpüldünüz muah❤️
Ahu Milan :
Dakikalardır Fundanın boş tehditlerini dinliyordum . Altını dolduramayacağı lafları konuşmaya bayılıyordu .
Yerine oturmasıyla bittiğini anlayarak ayağa kalkıp sandalyenin arkasına geçtim .
Yalancı bir öksürükle konuşmaya başladım .
" Isabellanın vakti geldi geçiyor "
Bakışlar hemen bana döndü ." Varislerden biri başa gecene kadar benim ekibimin ismiyle haraket edeceksiniz "
Hafiften ses tonumu kaldırarak devam ettim
" O yüzden ayağınızı denk alın "" Bir sonra ki toplantıya kadar Isabellanın devri bitecek o yüzden şu saçma baskın olaylarını bitirin "
" Ayrıca baskın yapacak kadar düşdünüz mü ? Hemde kendi kalenize "
Doğru söylüyordum zorunda kalmasam asla baskın gibi çoçuk işleri yapmam .
Hayır yani direk bombayla patlatmak varken baskın niye ? .Direk kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı .
Dakikalardır sessizce oturan Funda konuşmaya başladı .' Herkes dışarı ' ilk defa işe yaramıştı galiba .
Son kişinin de çıkmasıyla ayağa kalkarak Laranın yanına geldi .
' Kalk gidiyoruz '
Pardon ?Tam Lara ayağa kalkarken hemen yanlarına geldim .
" Hiç bir yere gelmiyor " diyerek Laranın tek kolunu kendime çekerek arkama aldım .
Kim oluyordu da benim olana emir veriyordu ?
Adım atarak tam dibime girip ellerini bana doğru sallamaya başladı
' Veronica beni kışkırtma sen kimsin ? '
Beni mi kimim ?
Kırkışırsa acaba nolur ?
" Bana bak Isabella " diyerek daha da yakınına girip ellerimi göğüsüne taraf doğrulttum .
Lara arkada ellerimi tutmuş sakin olmam için sıkıyordu uslu kızım .
" Kız benim "
Tam anlaması için heceleyerekte söyledim
" Kız be-nim "
" Anladın mı ?"
Saçma şekilde gülmeye başladı orospu çoçuğu
' Senin mi güldürme beni Veronica o hiç bir zaman senin kızın olmadı olmayacak ta o benim kızım ve şimdi benimle geliyor '
Bir tane çakacaktım ağzının ortasından .
' Değil mi güzel kızım '
Kızım mı ?
Lara elimi bırakarak öne hemen yanımıza geçmiş kafasını sallamıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mommy's girl (gxg)
Romance"O çok masum görünen tatlı bir kızdı , ama asla masum değildi . Yoksa , hangi masum kız günlüğüne öğretmeniyle uygunsuz sahneler yazıp , ona anne diye hitap ederdi ki. Değil mi ? " ~smut ~öğrenci~öğretmen ~ mommy isuess ~ gxg ~mafya #mommyis...