Helloğğ ❤️
Şimdi aşklar lütfen ölü okuyucu olmayın mk oy basın ya 🫠.Gerçekten kitap devam etsin mi etmesinim karar veremiyorum ?.
Kitapla alakalı yorum yapmayan herkesi gerçekten kınıyorum 🔪.
(Oy 30 u geçmezse gerçekten üzülürüm ).
Lara :
Önümdeki tabağı bitirmemle ayağa kalktı . Kalbim inanılmaz şekilde atıyordu .
" Bitirdiysen kalkalım "
Kafa sallayarak ayağa kalktım . Önde merdivenleri çıkarken arkasından ilerliyordum . Tam odasının yanına gelmişken ellerini tutum .
* Acıyacak mı ?*
Elimden fazlası gelmiyordu tek yapa bildiğim soru sormaktı . Gözlerinden geçen ama anlayamadığım duygulardan sonra ellerini çekti
" Odaya geç bekle beni geliyorum "
Kafa sallayarak odaya geçtim . Yatağa oturarak beklemeye başlarken , yatağın üzerindeki aynanı fark ettim . Yeni mi taktırmıştı?.
Daha önce bu odada uyumama rağmen fark etmemiştim .
Odanın kapısı açılırken , odaya giren Milana baktım .
Kıyafetlerini değiştirmişti. Yanıma gelerek ellerini uzattı .Uzattığı ellini tutarak ayağa kalktığımda tam önüme yatağa oturmuştu . Ellerini çekerek konuşmaya başladı .
" 30 la 50 arasında bir sayı tut güzelim "
30 la 50 mi ? Umarım düşündüğüm şeyi yapmazdı ..
Korkuyordum istemsizce . Şimdiye kadar aldığım yüzlerce ceza vardı annem sağ olsun . Ama Ahu dan ceza almak çok başka bir duyguydu .
* 35 *
Dedim daha basit bir sayı tutmak istemiştim 10 gibi mesela ama 30 dan başlayınca mecburen 35 demiştim .
Konuşmamla beraber yüzünde sırıtış belli olmuştu .
" Soyun "
Soyun mu neden kendi yapmıyordu ki ?
Ellerimi atarak gömleğimin düğmelerini açmaya başladım . Açılan tüm düğmelerden sonra yavaşça eteğimin düğmesini açarak hepsini üzerimden çıkardım .Tam önünde sadece iç çamaşırımla kalmıştım . Gözleri göğüslerimden aşağı doğru kayarken tekrar konuştu .
" Hepsini "
Nefesim kesilmişti ellerimi atarak sütyenimin kopçasını buldum açarak üzerimden çıkartırken gözleri göğüslerimde takılı kalmış bacak aramdaki sızıya sebeb olmuştu .
Ellerimi atarak külodumun yanlarını aşağı doğru itmeye başlayarak çıkarttım .
Tam karşımda dizime kadar gelen çoraplar dışında çıplak olan bedenimi süzüyordu .
Ellerimi çoraplarıma atmışken .
" kalsın "
Diyerek ellerimi tutmuş kendisine çekerek kucağına
Oturtmuştu . Tek haraketiyle beni yan çekmiş , kendimi kucağında uzanırken bulmamı sağlamıştı .Tam olarak önünde , kalcam bacaklarının üzerindeyken , beni yan döndürmüş yüzüstü yatmamı sağlamıştı .
Elleri kalçamda dolaşırken konuşmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mommy's girl (gxg)
Romance"O çok masum görünen tatlı bir kızdı , ama asla masum değildi . Yoksa , hangi masum kız günlüğüne öğretmeniyle uygunsuz sahneler yazıp , ona anne diye hitap ederdi ki. Değil mi ? " ~smut ~öğrenci~öğretmen ~ mommy isuess ~ gxg ~mafya #mommyis...