Oy ve yorum atmanız beni daha hızlı yazmağa teşvik eder.
muah öpüldünüz ❤️
Lara :
*Lütfen * diyerek ellerimi omzuna koyarak sarıldım
Tam konuşmak için ağzını açmışken telefon sesi geldi. Hızlıca arkamı dönerek masanın üzerindeki telefonu aldım .
Siktir arayan annemdi .
Açarak kulağıma koyup konuşmaya başladım
* Anne ?*
' Lara baskın olmuş eve geliyorsun en hızlı şekilde '
* B-ben aslın*
Elbette sözlerimi kesmişti' Çabuk bölgeye ' bağırmasıyla irkilerek
* Tamam geliyorum * dedim
Gitmesem muhtemelen öldürürdü beni . Uzatmaya hiç gerek yoktu
Kapatmıştı yine .
* gitemem gerek *
Dememle hızlıca belime sarılmıştı" Hiç bir yere gitmiyorsun "
* Annem aradı gitmek zorundayım *
Hırlayarak boynumu öpmüş benimle birlikte ayağa kalkmıştı .
Merdivenlerden çıkarken konuşmaya başladı .
"neden bu kadar acil çağırdı?"* Baskın olmuş *
" baskın mı ?
Hıhı diyerek daha fazla sarıldım . Odanın kapsını açarak içeri geçmişti .
" Bekle kıyafet vereceğim "
Diyerek beni yatağa fırlatmış , giyinme odasına geçmişti .Esneyerek ayağa kalıp, makyaj masasının üzerinden tarak alıp , saçlarımı tararken içeri ellerinde kıyafetlerle girdi .
Kıyafetleri yatağa koyarak yanıma gelip arkamdan sarıldı.
" Baskını kim yapmış ? "
Derken aynadan gözlerimizi buluşturmuştu .* Bilmiyorum ama çok sinirliyim *
Evet çok sinirliyim yıllardır görevlere gidip ,çalışıp didiniyordum .
Varis olmaktanda sıkılmıştım,sadece aylar kalmıştı başa geçmeğime .Şimdi biri çıkıp , baskın yapamazdı .
Ama sikeyim ki yapmıştı . Bunun cezası ağır olacaktı . Hem baskıncıya hemde bana .
Hızlıca ondan ayrılarak verdiği kıyafetleri giymeye başladım zaten çıplaktım . Önce siyah bol eşofmanı sonraysa verdiği sütyen , üzerinede tişörtü geçirip saçlarımı toplamaya başladım .
Masaya kalçalarını yaslayıp bana bakıyordu .
Yanına yaklaşarak sarıldım .
* özür dilerim ama gitmem gerek*" Yardım gerekirse burdayım güzelim"
Diyerek sarılışıma karşılık verdi .* Biliyorum *
* Eğer şimdi gitmesem annem evi ateşe verecek muhtemelen *
" bende geliyorum" diyerek giyinme odasına geçmişti* Tamam aşağıda bekliyorum * diyerek odadan çıkmış, merdivenleri inmiş ,kapının yanına gelmiştim . Ayakkabılarımı giyip annemi aramaya başladım .
' Lara ne ? Sinirliyim ne ? '
Hay sinirini sike..
* Kim yapmış ? *
' Bilmiyorum ama çok sinirliyim her şeye bu kadar yakınken nasıl olur baskın yaparlar '
* Aslında Be..*
Yine kelimlerim yarım kalmıştı' Her şey senin suçun nasıl izin verirsin baskın yapmalarına hep o kadın yüzünden ' diyerek bağırmaya başladı .
Siktir sanki fazla sinirliydi .
* Anne yıllardır ne istiyorsan yapıyorum sadece 1 defa bulşutuk geliyorum zaten *
' Bir kere yetmiş işte çabuk gel bunun cezası ağır olacak sana '
Doğru söylüyordu çok ağır olacaktı hem bana hem yapana .
Kapattı .
Milanında gelmesiyle evden çıktık .
Muhtemelen onunla gitmem tam bir delilikti , ama ben zaten deliydim.
Sinirle arabaya oturup yolculuğun bitmesini bekledim .
Ahu Milan :
Sinirle ayağını titreten bebeğime baktım . Ellerimi bacağına atarak titremesini durdurdum .
Ellerini saçlarına atarak sinirle çekiştirmeye başladı .
* İlk defa kendim için bir şey yaptım ilk defa **Sikeyim*
Güzel bebeğim küçüklükten beri bu işlerin içindeydi ilk defa günlüğü okuduğumda araştırmaya başlamıştım . Benimde karanlık işlerde olduğumu biliyordu , ama nerde olduğumu bilmiyordu
Annelerinin yer altına sahip olma süresi doluyordu ,bebeğim Annelerinden sonra Lider olmak için varisti .
Funda Annesi beni tanıyordu .Çoktan araştırmıştı , o yüzden nasıl bir güce sahip olduğumu biliyordu . Muhtemelen bu yüzden Laranın bana gelmesine izin vermişdi
Fundanın nasıl bir gaddar olduğunu tüm eski dünya kısaca yer altı biliyordu . Laraya cezalar verdiğini küçüklükten beri zorla görevler yaptırdığınıda .
Lara dün kabul etmesiyle artık benim olmuştu sadece bana ait olmuştu . Bu yüzden asla tek gitmesine izin veremezdim .
" Güzelim tamam sinirlenme bu kadar " diyerek evin bahçesine arabayı park ettim .
Sinirle kapıyı açıp giderken Arabadan inerek yanına geldim .
Kapının yanındaki 2 koruma kapıyı açarak içeri girmemizi sağlamıştı .
bölgeye gelmiştik . İçeri girmemizle uzun bir masa bizi karşılamıştı . Herkes bize bakar ken Lara Annesinin hemen yanına geçmiş oturmuştu.
Gergin ve sessiz ortamda topuklularımın sesiyle beraber . Isabellanın yani Fundanın masanın diğer başına geçtim . Herkes fazla şaşkındı beni görmeği beklemiyorlardı muhtemelen .
Eski kanada ( Kanadanın yer altısına verilen isim)
Sahibi burda ne geziyordu değil mi ?Ellerini masaya koyarak eğilip
'Çok uzun zaman olmuştu Veronica ' diyen Fundaya baktım .Sanki geleceğimi bilmiyordu . Beni takip ettireceğini anlamayacak kadar salak değildim
" Çok " bu gün ortam fazla gerilecekti .
Bitti ❤️
Sadece mommy tarzlı bir kitap olmasını istemiyordum o yüzden biraz heyecan katayım dedim .
(Spoi)
Gelecek bölümde Ahu Milan gerçek bir Mommy olucakk . Bebeğini koruyucak 🤍Rica ediyorum : 20 oy 20 yorum
Öpüldünüz muah ❤️ ( 633)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mommy's girl (gxg)
Romans"O çok masum görünen tatlı bir kızdı , ama asla masum değildi . Yoksa , hangi masum kız günlüğüne öğretmeniyle uygunsuz sahneler yazıp , ona anne diye hitap ederdi ki. Değil mi ? " ~smut ~öğrenci~öğretmen ~ mommy isuess ~ gxg ~mafya #mommyis...