" טוב אם ככה אז אפשר לחזור אני רוצה לדבר איתך על משהו ״ היא אומרת בקול העמוק שמבשר רק רע ומסתובבת והולכת לכיוון המדרגות , אני מזדרזת ללכת אחריה ואנחנו הולכות לסלון הענקי שלה ומתיישבת מול האח שגם הוא גדול אבל אני לא יכולה להפסיק לחשוב על מה שקורה עכשיו .
אני יושבת לידה כשהיא מבשרת רוע ואני רק רוצה ללכת, אבל אני לא גיליתי מה שרציתי ״ אז אממ איך את ?״ אני שואלת מנסה להפר את השקט אבל זה רק גורם לזה להיראות יותר מגוחך כי אז אני שומעת אותה מגחכת ״ אז מהכמה דקות שלא התראינו אני סידרתי כמה עניינים וראיתי עכבר קטן נכנס לאיזה חדר כילו שמנסה לגנוב משהו ..." היא אומרת ומסתכלת עם העניים השחורות שלה , יש לה מבט שיכול לגרום לעצמך להתכווץ בעצמך " אה כן? כמה מוזר.." אני אומרת בגיחוך גם עם אני יודעת שכנארה העכבר שהיא מתכוונת אליו זה אני " טוב אני חושבת שמתחיל להיות מאוחר אני חושבת שאני צריכה לחזור ..""צודקת בואי אני יסייע אותך " היא קמה ואני אחריה אני לא גיליתי את מה שרציתי אבל אני חושבת שכרגע אני ממש רוצה לחזור לבית שלי ולישון מתחת לשמיכה ..
~~
" תודה על ההסעה והערב זה היה ממש נחמד ." אני אומרת בחיוך כי לא ישקר האוכל היה טוב ואמא שלי תמיד אומרת אוכל טוב חיים טובים " כן.. מצטערת על השיחה אבל זה היה חשוב אני עדיין מקווה שנוכל להפגש שוב " היא אומרת בחיוך קליל וככה אנחנו נפרדות ואני נכנסת לבית " או היי מתוקה איך עבר היום שלך?" אני שומעת את אמא שלי אומרת " מעייף אבל אכלתי כבר אז אל תכיני לי צלחת אבל תודה בכל מקרה אה וגם איפה החייזר?" אני שואלת כשאני לא רואה אותו " אה הוא יבוא יותר מאוחר הוא עדיין עובד . אבל לכי תתקלחי ולכי לישון יש לך עבודה מחר , וככה אני הולכת ומתקלחת כל היום המעייף הזה פשוט גמר אותי ...
~~~~
" היי לונה מה קורה?" אני שואלת אותה ברגע שהיא נכנסת למסעדה ואני מחליפה את הבגדים שלי " אממ לא משהו לא הצלחתי לישון הרבה אבל את ניראת הרבה יותר גרוע " היא עונה לי כשהיא שמה את הבגדים שלה גם " חכי אני שולחת הודעה למקס שיקנה לנו קפה אני חושבת ששתינו צריכות אה וגן אמא שלי הכינה לנו אוכל היא הכינה גם לך." אני אומרת לה ומוציאה את הקופסה והיא מחייכת " אומיגאדדד אמא שלך מלאך אני מתה עלייה ועל האוכל שלה !!" היא אומרת בחיוך " טוב אז למה לא הצלחת לישון ?" אני שואלת " אה זה טוב כי בזמן האחרון שמעתי הרבה סיפורים על בנות שהלכו בערב לבד וקרה להם דברים לפעמיים נאנסו לפעמיים הם נעלמו ולא יודעת זה מפחיד ואמא שלי לא רוצה שאני יחזור לבד וגם זה קורה ממש קרוב לאזור שלנו אז אני קראתי על זה כל הלילה ..." היא אומרת והמצב רוח שלה נפל תוך רגע " בסדר אז אני יורד אותך לי יש אוטו אז אני יורד אותך מעכשו ואני יחזור לבית שלי אוקי?" אני אומרת בחיוך " כן כן כן זה אחלה תודה את מושלמת אני מתה עלייך !" היא עונה ומחבקת אותי " אוקיי אני מקווה שלא הפרעתי לך ברגע מקסים אבל אני השליח שמביא לכם קפה" מקס נכנס אם קפה בידיים שלו "מקס!" אני ולונה אומרת ביחד ומחבקות אותו נזהרות לא להפיל את הקפה " אוקיי יאללה עכשיו תנו לי דקה להתכונן ואז אני יקשיב לכל הדיבורים המקסימם אני מקווה שיש בנים יפים בסיפור שלכם " הוא אומר בזמן שהוא מתלבשב " טוב יש פנים אבל לא בקטע הטוב " לונה אומרת ...
~~~~
"איזה חרא באמת אנשים חוליי נפש קיימם בעולם שלנו " מקס אומר אחרי שלונה מספרת לו , " טוב הכל יהיה בסדר אני בטוחה שיתפסו אותם עוד מעט אבל כרגע מקס יש לך חדר 2 למלצר ולי ולונה יש לנו את חדר 5,ו6 " אני אומרת מזיזה אותם להתחיל לעבוד, וככה אני ולונה לוקחים עגלה ומתחילם ללכת לחדר .
היי סורי על הדילי הייתי בחופשה
YOU ARE READING
close to the dark side (gxg)
Vampireקרדיט לה תודה ממששש ❤️ 17healer17 @ רייצ׳ל מצלרית במסעדה יוקרתית , יש לה משכורת טובה משפחה ורכב , היא חיה את חייה שקטים ולא נותנת לאף אחד לנהל אותם טיילור יצור על טבעי שחייה כבר מעל ל 800 שנה ׳ קטלנית , מסוכנת , חזקה , וחסרת רגשות! מה יקרה כשהיצ...