פרק 7 ~ האם זה אמיתי?

50 4 1
                                    

כשנכנסתי למועדון ראיתי עניים אפלות מסתכלות ישר לכיוון שלי ושוב אותה תחושה שהרגשתי בפעם הראשונה שראיתי את העננים האפלות האלו ״ רייצ׳ל בואייייי נו קדימה בואי נהנה !״ לונה מנסה לצעוק מעל המוזיקה אבל אני לא יכולה להפסיק לבהות בעניים האפלות שגורמות לי לחוש כל טיפת ביטחון שהיה לי נעלמת אבל אני מנסה להנות עד כמה שאני יכולה כי אני לא יתן לאיזה יצורה סקסית להרוס לי את הערב.

" היי לונה אני הולכת לקחת לעצמנו שתייה חכי שנייה !" אני מנסה לגבור על המוזיקה ולונה רק מחייכת ואומרת לי ללכת ולחזור מהר וזה מה שאני עושה מתקדמת לבר והולכת להזמין " היי אפשר שתי משקאות חריפים וחזקים ?" אני אומרת לברמן " מה אישה יפה כמוך עושה פה לבד?" 

" תודה רבה על המחמאה ואני לא לבד אני אם חבר שלי עכשו אם תוכל  לעשות לי את השתייה שהזמנתי תודה" אני אומרת את השקר כדי שיעזוב אותי וזה עובד והוא הולך בגילגול עיניים ומכין לי את המשקה שהזמנתי " נו.. אז איפה ה'חבר' שלך?" אני שומעת את הקול היחיד שלא רציתי והינה היא  עם העניים העמוקות בצבע שחור שלה " מה זה עניינך?" אני מחזירה בארסיות ובתזמון מושלם המשקאות הגיעו ואני שותה את שתייהם תוך שנייה , וואו עד כמה חזק החרא הזה ? ואנשים שותים את זה כל היום? אמלה צריך לבדוק אותם, אני כבר מרגישה את ההשפעה של המשקה המגעיל  הזה " את לא צריכה לשתות " היא שוב פעם אומרת אבל הפעם אני מרגישה שיש לי יותר אומץ אולי בגלל המשקה? בכל מקרה אני מתה על ההרגשה הזאת , ואני נותנת לה אצבע שלישית והולכת לכיוון לונה " נו לקח לך זמן! איפה המשקאות!" היא צועקת אבל אני פשוט מושכת אותה ומתחילה לרקוד והיא עוקבת אחרי וככה יוצא שאני רוקדת כמו משוגעת גם לונה ככה.

פאק אני חושבת שאני צריכה ללכת לשירותים " לונה" איפה היא? פאק הראש שלי טוב נלך בעצמי נמצא אותה אחר כך , אבל ככל שאני ממשיכה ללכת לכיוון השירותים ככה הם נראים לי רחוקים יותר "פאק למה אין לי רגלים ארוכות יותר הייתי מגיעה כבר.." זה סיוט סיוט פעם אחרונה שאני שותה משקה ככה אולי הוא סימם אותי? הא אני כבר לא יודעת אני רק יודעת שהדבר הבא שאני רואה זה את הרצפה מתקרבת לפרצוף שלי ואז שחור ...

~~~~

" אני רואה שאת ערה.." אני שומעת את אותו קול מוכר ואני מנסה למצוא את המקור לקול ואני מוצאת היא יושבת על כיסא בפינה של החדר " מה איפה אני? ולמה הראש שלי כועב כל כך? מה עשית לי !?" אני מנסה לקום אבל מרגישה סחרחורת ונופלת לרצפה " אני יענה לך אבל תחזרי למיטה את לא במצב של לעמוד"

" אני יגיד באיזה מצב אני עכשיו תעני לי !" אני מתעקשת אבל הולכת להתיישב על המיטה כי אני מרגישה שאני הולכת להתעלף ,  " אתמול את שתית משקה חזק ואז הלכת לרקוד ובאמצע את רציתי ללכת לאיפה שהוא שאני מניחה השירותים ואז שנייה לפני שהגעת לשירותים את התעלפת ועם לא הייתי פה את כנארה הייתי שוברת את הגולגלת שלך." היא אומרת בקצרה בזמן שהיא שותה מהקפה שלה אולי ? " אבל זה לא הכל נכון?" אני מגיבה ומסתכלת עליה מחכה לתשובה " כן אחר כן הבאתי אותך לבית שלי ואת הקאת עליי פעמיים ואמרת שאני סקסית ." היא אומרת בגיחוך קל ואני הופכת לעגבנייה "ט-טוב זה כנארה הגיע לך !" 

" בסדר בואי לאכול למטה ואז לכי לבית שלך אל תדאגי שלחתי הודעה לאמא שלך שאת ישנה  אצל חברה ואיך אני שלחתי הודעה לאמא שלך? היא התקשרה איזה מאה פעמים אז עכשיו תתלבשי יש בגדים על השידה ובואי " היא אומרת כשהיא יוצאת וסוגרת את הדלת אחריה , אני מתלבשת מהר ועד כמה שאני לא סובלת אותה היא כנארה הצילה אותי מחטיפה אז אני יודה לה ואז יסתלק .

~~

"הבגדים מתאימם לך בואי הנה תוכלי" היא אומרת ומושיטה לי את הכיסא הגבוהה לשבת ולאכול אבל וואו כשהיא אמרה בית לא חשבתי שזה יהיה אחוזה ! אולי ארמון זה ממש לא משהו קטן ! אני מתקדמת לשולחן הגבוהה ואחרי כמה דקות שאני נלחמת עם הכיסא כדי לעלות עליו כי אני ממש מצטערת אבל צריך להנמיך את הכיסאות האלו! והינה היא שוב מוציאה גיחוך " שום דבר מצחיק!" אני אומרת בכעס קל " ברור ברור תסלחי לי" ואני גם מוציאה גיחוך קל והיא מושיטה לי צלחת ומתחילה להעמיס עליו אוכל אבל לא קצת אלה הרבה מאוד אוכל " אממ כן אז זהו זה שאני לא הולכת לאכול את כל זה ואת לא אוכלת ?" 

היא מביטה בי למשך כמה שניות ואז אומרת " אבל את כל כך קלילה שרק רוח יכולה להעיף  אותך לשמים ואני לא אוכלת בבוקר " 

" הייי!!!! ממש ממש לאאא זה לא נכון אני שוקלת טובב ואוכלת טוב!" אני אומרת לה ומתחילה לאכול ..



הייי סוף סוף חופש יצא פרק כל שבוע בלי נדר 


close to the dark side (gxg)Where stories live. Discover now