לקח לי חצי שנייה להבין של מי הקול הזה ולקחת את הספרינט של חיי ולרוץ בכיוון הנגדי , המוח שלי הופעל למצב הישרדות והדבר היחיד שעלה לי זה לרוץ והכי מהר וחזק , וזה מה שעשיתי אני רצה כבר חמש דקות מנסה לאבד אותו בזה שאני הולכת למקומות חשוכים . אני חייבת למצוא מקום להתחבא ולהתקשר אבל משטרה לוקחת יותר זמן ואני לא רוצה להדאיג את אמא שלי והחייזר בעבודה ולא יענה אז אני מתקשרת לבן אדם היחיד שעולה לי לראש " הי אני צריכה עזרה דחוף יש מישהו ואני לא יודעת אני קצת מפחדת אין לו כוונות טובות ." שקט במשך כמה שניות " אני בה אל תזוזי " וככה השיחה נותקה , טוב אז עכשיו אני מתחבאת מאחורי איזה עץ גדול כי יש כמה עצים וככה יהיה לי גישה לדעת איפה הוא נמצא " נו נו נו מה יש לנו פה? אפילו לא נימוסים ? אני זוכר שהיית ממש נחמדה במסעדה אה לדייק את עצמי אפילו היה נראה שהיית אמיצה ? אבל עכשיו את כמו עכבר קטן שמתחבא " אני רואה דמות הולכת בצעדים בין העצים ומדברת לאוויר לפחות אין לו מושג איפה אני , אבל הוא מדבר בשלווה כילו יש לו את כל היום וזה מלחיץ אותי . " אבל את יודעת מה... לא ממש אהבתי את איך שהתנהגת אלי זה מאוד העציב אותי" הוא מזייף כל עצוב פאק הוא מתקרב אני חייבת לזוז לעץ השני או להתקדם , אני דורכת בזהירות בלי לדרוך על דברים שיסגירו את המיקום שלי והגעתי לעץ השני אבל אני עוד יותר בלחץ ואני לא יודעת למה אבל הלב שלי דופק מהר אני שמה יד על הפה שלי כדי לא להסגיר את זה שאני בלחץ ואז הוא לא ישמע את הנשימות המהירות שלי אבל אז הוא מדבר שוב פעם ומסתובב בין העצים " אז את יודעת רציתי לדבר איתך על זה אבל אז אני רואה אותך אם עוד חברה שזאת הייתה זאת שהגנת עליה נכון? אז עקבתי אחרייך עד לבית שלה ועכשיו אנחנו פה משחקים פה מחבואים אבל יש לי הצעה ." הוא עקב אחריי?! הוא יודע איפה לונה גרה ? אני הולכת למות? אני מתסכלת עליו בלי שידע ואני רואה שהוא הפסיק לזוז אני לא בשדה הראייה שלו אז הוא לא מסתכל עליי " עם את יוצאת עכשיו אני מבטיח לא לפגוע בך ונדבר כמו שני בני אדם" הוא אומר אבל בקול שלו אני שומעת רק רוע וגם למה הוא הדגיש את המילה אדם? אני ממש נדפקתי פאק מה לעשות איך לברוח? פשוט לקום ולרוץ? לא מה עם יש לו נשק? לא יעזור -" טוב אז אני רואה שאת לא רוצה לדבר טוב בחירה אבל תדעי שנתתי לך בחירה " הוא אומר אבל באותו רגע שאמר הוא הסתובב לכיוון שאני רואה אותו זה היה כמו בסרטי אימה רק שתוך רגע הוא היה מולי והשכיב אותי על הריצפה בזמן שהחזיק את הידיים שלי מעל הראש , והוא צוחק צחוק נוראי הוא נהנה לראות אותי מפוחדת , רוב אנשים היו אומרים תצעקי תתני לו בעיטה אבל לפעמיים פתאום המוח מכבה את מצב ההישרדות ואת פשוט קופאת. אין לך את הקול לצעוק ואין לך את הכוח אפילו להזיז את הראש את פשוט לא זזה " איי איי איי אני נתתי לך את האופציה את בחרת לא לבחור אז אל תראי מפוחדת כל כך " הוא אומר אבל אני יכולה לשמוע שהוא נהנה מי זה , הוא מתקרב אליי יותר ומתחיל להריח אותי ואז הוא מרים את החולצה שלי לאט לאט ולי כבר יורדות דמעות ' יהיה בסדר יהיה בסדר ' אני חוזרת על המילים אבל לפני שהספיק להוריד את המכנסיים שלי הוא פשוט ירד מימני טוב לדייק הוא פשוט עף מימני ואני רואה משהוא שם עלי חליפה ואני מזהה הוא היה עם טיילור בזמן המסעדה אה רגע אז איפה היא אני מסתובבת להסתכל למפלצת ובתקווה לראות את טיילור אבל אז האיש עומד מולי חוסם לי את הראייה , ועוזר לי לשים את הידיים בחליפה ולסגור אותה כי הוא רואה שאני לא עושה את זה . " אל תסתכלי רק תחכי דקה והיא תבוא, הוא עונה לי ואני עדיין לא זזה או עונה אני פשוט קופאת שוב, עד שפתאום אני רואה אותה היא מתכופפת על הברכיים כדי להיות באותו גובה שלי ואני מסתכלת בעניים שלה אבל אני לא מצליחה להבין זה כעס? או דאגה? אבל אז היא מרימה אותי כמו כלה ולא נותנת לי גישה לראות מה קרה לאיש מאחוריי . אחרי דקה של הליכה היא מורידה אותי בתוך רכב אבל אני נשארת קפואה , אני רואה אותה נכנסת איתי בכיסא האחורי ואז היא חוגרת אותי ואמרת לנהג לנסוע למקום כלשהוא שאני מניחה שהיא התכוונה לאחוזה " את תבואי איתי אני חושבת שאת לא תרצי לחזור הביתה אחרי זה " היא אומרת במילים קרות ועם אותו מבט שהיה לה מקודם אבל אני פשוט מהנהנת .
וככה עברו כמה דקות של נסיעה שקטה עד שהגענו לאחוזה שלה היא יצאה מהרכב ואני אחריה אבל אז ברגע שאני דורכת על האדמה אני פשוט נופלת , אני מניחה שהגוף שלי עדיין במצב של הלם ? אבל אז טיילור מתקרבת אלי עם הידיים היחסית גדולות שלה ומרימה אותי כילו לא שקלתי כלום , היא מרימה אותי עד לחדר "אני יעזור לך להתקלח ואני לא יסתכל עלייך עם זה מפריעה לך " היא עונה לי באותו טון קריר אבל אני פשוט מהנהנת . היא מכניסה אותי לאמבטיה חם וזה באמת הרגיש טוב , היא לקחה סבון והכניסה את האצבעות שלה בתוך השער שלי ומתחילה לקרצף אותו בעדינות .... זה מרגיע כל כך והיא עושה את זה במשך כמה דקות עד שהיא מפסיקה . היא מרימה אותי ואני נאחזת בה כי אין לי עדיין כוחות והיא פשוט עוטפת אותי במגבת ומלבישה אותי בפיג'מה שהיה שלה כי זה ענק . בזמן שהיא הרימה אותי והכניסה אותי מתחת לשמיכה אני לא זזתי המוח שלי עדיין קפוא כשאני רואה שהיא לא נכנסת לידי אני שמה לב שהיא יושבת על הברכיים שלה כדי להיות בגובה העניים שלי , היא מחזיקה לי את היד ולא יודעת למה אבל המגע שלה נעים
" את יודעת כשהתקשרת אלי לחוצה וביקשת שאני יבוא , באתי הכי מהר באמת ואני מצטערת שלא באתי מספיק בזמן אבל עם תסגרי עכשיו מולי אני ירגיש רע אני לא יודעת מה אני יעשה אבל בבקשה " היא מסתכלת אליי בדאגה? אבל היא מחזיקה לי את היד חזק ואומרת מילים כאלו וזה כל מה שהמוח שלי צריך כדי להתפרק ואני מתחילה לבכות והיא פשוט מחזיקה לי את היד בזמן שאני בוכה לה את חיי החוצה.....
אנשימוסססס מה נשמע? חופש מגיע לסוף אני בוכה אבל הינה פרק
YOU ARE READING
close to the dark side (gxg)
Vampireקרדיט לה תודה ממששש ❤️ 17healer17 @ רייצ׳ל מצלרית במסעדה יוקרתית , יש לה משכורת טובה משפחה ורכב , היא חיה את חייה שקטים ולא נותנת לאף אחד לנהל אותם טיילור יצור על טבעי שחייה כבר מעל ל 800 שנה ׳ קטלנית , מסוכנת , חזקה , וחסרת רגשות! מה יקרה כשהיצ...