אני נמצאת שוב באותו יער מקום חשוך וקריר בלי אף אחד " תראי לי את עצמך את תעשי את העבודה קלה לי ולך " הוא אומר בקול חסר רגש אבל אני לא מצליחה להוציא הגה מהפה שלי או לזוז מהמקום , אני באותו מקום מאחורי אותו אץ ממש כמו שקרה פעם שעברה. אני לא מבינה ? אני חייבת לזוז הוא ימצא אותי ! " את יודעת מאז המסעדה חשבתי על כמה טעימה את יכולה להיות נכון ?" הוא מולי הוא מולי הוא מולי אני לא מצליחה לזוז הוא מולי אני חייבת לרוץ אני חייבת לנשום אני לא נושמת אני- " מה קרה ? לקחו לך את הלשון?" הוא נוגע בי ! אני חייבת לעשות משהו טיילור טיילור! איפה היא ? היא אמורה להיות פה ! למה היא לא פה? אבל אז אני קולטת אותה היא כמה מטרים מימני ורק מסתכלת עליי על מה שהמלפצת עושה למה היא לא בה? למה היא לא עוזרת?! אני מנסה לצעוק אבל לא יוצא מימני קול! לא יוצא מימני כלום " היא לא תעזור לך" אני מסתכלת עליו רועדת מכף רגל עד הראש מתחננת שיפסיק אבל הוא ממשיך ללטף לי את הזרוע שלי ואני רק רוצה להקיא " את רוצה לדעת למה?" הוא מצחקק ועכשיו מסתכל על העניים שלי " כי היא בדיוק כמוני!"
אני קמה בבהלה מסיוט כשאני מזיעה ומתנשפת כילו החזקתי את האוויר שלי . מה לעזאזל זה היה ?! אני לא מבינה פאק! אני חייבת מקלחת קרה כל מה שקורה פשוט הזוי ...
אחרי מקלחת אני מרגישה יותר טוב אז אני מתלבשת והולכת למטה ואני רואה את אח שלי מול המחשב שלו מה שלא קורה הרבה כי רוב הזמן הוא בעבודה " אתה לא אמור להיות בעבודה ? " הוא מסתכל עלי ובוחן אותי " בוקר טוב גם לך לא ידעתי שהקיום שלי בבית לא רצוי . " הוא אומר בגיחוך " הקיום שלך אף פעם לא רצוי בבית אבל הבנת למה אני מתכוונת " הפנים שלו נהפכות ליותר רציניות " את נראית מזעזע , אבל זה בגלל שאתמול היית נראית עוד יותר מזעזע אז אמא אמרה לי להישאר ולעשות בייביסיטר אז אני עובד מהבית "
" אני לא צריכה בייביסיטר אז אתה יכול ללכת" אני מוזגת לעצמי מים וגם לו ומגישה לו " כן כן ברור טוב איך את מרגישה?" הוא שואל במבט מודאג וסוגר את המחשב שלו ומביט בי מחכה לתשובה שלי " לא משהו לא הצלחתי להירדם " אני לא יכולה לספר לא שיש איזה מפלצת שכמאט אנסה אותי ואז גיליתי דברים חשודים על טיילור ואז עשיתי סיוט על זה " בואי נלך לנוח על הספה " הוא מתקדם לספה לוקח שמיכה ושלט ואז מותח את ידו מחכה שאני יכנס מתחת לשמיכה לידו וזה מה שאני עושה מתכרבלת לצידו " רק תיזהרי מימני עם איכשהו אני חולה מחר את מתה שמעת אותי ?" הוא אומר באזהרה מזויפת מה שגורם לי לחייך וככה עובר הצהריים שלנו בלעשות מרתון של הארי פוטר ......
אחרי שגמרנו אני הלכתי לחדר שלי אבל המחשבות שלי שוב חזרו והציפו אותי וזה פשוט חנוק אני לא יכולה להתמודד לבדי ואז אני מקבלת הודעה מי לונה ששואלת לשלומי , אולי אני יספר לה ? אבל האם היא בכלל תבין אותי ? זה סתם ישמע שאני משוגעת אבל זאת לונה אז אולי.... טוב אני יגיד לה לבוא לפה .
' היי תגידי את יכולה לבוא אצלי? יש לי משהו לומר לך .' ' אני בדרך אלייך' ברור שהיא תבוא בלי לשאול שאלות זאת לונה אחת הסיבות שאני מתה עליה ..
אחרי כמה דק אני שומעת דפיקה בדלת שלי מסמנת לי שלנה הגיעה " היי מה קורה " היא אומרת בחיוך ובה לחבק אותי אבל אז רואה את המבט שלי ומיד מורידה את החיוך " מה קרה לך?? את נראית רע?" אני מושיבה אותה לצידי במיטה ומתחילה לספר לה הכל מאז המקרה של המסעדה עד למקרה של הבן אדם ביער ועל טיילור שהייתי בבית שלה וגיליתי כל מיני דברים באותו זמן שסיפרתי לה היא שאלה שאלות תוך כדי השיחה צחקנו ביכנו והיא אמרה שהיא גאה ביי ושיש דברים מוזרים וחור בסיפור .
" וואו זה פשוט מטורף כל מה שקרה לך אני כועסת שלא סיפרת לי מקודם אבל אני יכעס עלייך אחר כך אבל משהו לא מסתדר לי באותו יום ביער היא הופיעה משום מקום והצילה אותך סוג של נכון ? אבל לא אמרת לה כלום ואז היום עשית סיוט של אותה סיטואציה והפעם היא פשוט הביטה בך מרחוק ולא עשתה כלום ?" היא שואלת אותי אבל גם את עצמה " כן זה מה שמטריד אותי ..." "אוקי ואת בטוחה שהיא לא עוקבת אחרייך או משהו?" אני לא חשבתי על זה בכלל אבל עכשיו כשהיא אומרת את זה אז זה נותן לי צמרמורת " תקשיבי אני לא אומרת שזה נכון אבל יש את האופציה הזאת " היא מוסיפה " אבל נניח שזה נכון למה לה לעשות את זה ? אני לא מקירה אותה " לונה חושבת לרגע " אני חושבת שיש מצב שאנחנו נגלה יותר בעצמנו אז בואי ננסה לחקור עליה קצת היא מפורסמת אני בטוחה שנוכל למצוא עלייה מידע ." " כן צודקת אז בואי נתחיל לחפש."
מה קורה מקווה שאתם בסדר (:
פרק לפני שבת ביייוששש
YOU ARE READING
close to the dark side (gxg)
Vampiroקרדיט לה תודה ממששש ❤️ 17healer17 @ רייצ׳ל מצלרית במסעדה יוקרתית , יש לה משכורת טובה משפחה ורכב , היא חיה את חייה שקטים ולא נותנת לאף אחד לנהל אותם טיילור יצור על טבעי שחייה כבר מעל ל 800 שנה ׳ קטלנית , מסוכנת , חזקה , וחסרת רגשות! מה יקרה כשהיצ...