אני רואה אותה שותה והולכת לדבר בטלפון כי היא אמרה שהיא לא אוכלת , אני מתחילה לאכול וכבר מרגישה מלאה אבל זה אוכל שנראה טעים כל כך זה כמו כשאת אוכלת אם אנשים במסעדה ואז את אומרת שאת מלאה אבל אז שואלים אם את רוצה קינוח בדיוק ככה זה . אחרי שאכלתי מספיק אני מנסה להגיע למיץ שהיה בקצה השני של השולחן אבל בדרך אני לא ראיתי מה יש ובטעות כוס אחת מזכוכית מתחילה להתגלגל והולכת לקצה ואני מכינה את עצמי לנזיפות ולרעש של הזכוכית מתנפצת אבל אני לא שומעת ובמקום אז אני רואה אותה מחזיקה את הכוס? אבל איך היא הייתה דיי רחוקה " את בסדר ?" היא שואלת אותי ומוציאה אותי מהבועה של עצמי " אה? כן כן סליחה אני לא ראיתי רק ניסיתי לקחת את המיץ" היא מחייכת ומושיטה לי את המיץ ואני מוזגת לעצמי והיא חוזרת לשייחה שלה .
~~
" היי סליחה זה היה שיחה חשובה גמרת לאכול?" היא שואלת אותי כשהיא מניחה את הכוס שלה בכיור "אה כן זה היה טעים תודה רבה אבל אני חושבת שאני צריכה לחזור עכשיו לבית שלי אמא שלי כנארה מודאגת"
היא מביטה בי כילו מנסה לקרוא אותי? ועד כמה שאני מעריכה את העזרה שלה אני לא בוטחת בה עדיין אז תודה ולא תודה " כן ברור מובן יש לך בגדים למעלה מוכנים תתקלחי ותתכונני אני במילא צריכה לצאת למקום אבל אל תדאגי אני יחזור בעוד כמה זמן אפילו לא תראי את הזמן עובר " היא אומרת ומפנה אותי לכיוון של החדר בו התעוררתי ואז היא הולכת לכיוון הדלת ואני כבר לא רואה אותה, אבל משהו בבטן שלי אומר שאני צריכה לצאת מי פה תחושת בטן גורמת לי להרגיש רע ואמא שלי תמיד אמרה לי ולחייזר שתמיד צריך אבל תמיד צריך להקשיב לתחושת בטן כי היא תמיד צודקת וככה אנשים מתים בסרטי אימה כי הם לא מקשיבים אבל אולי זה יעבור אם אני יתקלח ..
אני לא מצליחה לחשוב על כלום פאק אני באמת מרגישה לא טוב אז אני מכבה את המים ומתלבשת מהר אני מציצה מהדלת לראות אם יש מישהו או שהיא חזרה במקרה אבל כלום אני לא שומעת כלום אז אני מחליטה לצאת מהחדר בשקט ומתקדמת לאיזה חדר שאולי החדר שלה? לא משנה אני פתחתי את הדלת וראיתי שולחן וספרים ומלא דפים זרוקים על הרצפה ועל השולחן אולי זה המשרד שלה? אבל אני סקרנית מידי בשביל ללכת עכשיו אני חייבת לבדוק מה זה כל הדפים האלו , עברתי כבר על איזה חמישים דפים אבל כלום אין שום דבר מענין אבל אני שמה לב שיש מגירה סגורה אז אני פותחת אותה וראה תייקיה אדומה? אוקי אם זה לא חשוד אני לא יודעת ואני בטוחה שהיא לא שומרת מתוכנים של סבתא בתוך , אני פותחת את התיקיה ואני רואה תמונות שלה? כילו שהיא צולמה על ידי משהוא ? אבל זה לא רק שלוש יש מלא תמונות כאלה אבל כשאני אומרת מלא זה כילו ממש מלא יש איזה בערך חמישים תמונות כאלו אבל כולם זה תאריך שונה? איך זה לא הגיוני יש תמונות שזה לפני עשרים שנה זה לא הגיוני משהו פה לא מסתדר , אבל אז אני רואה גם כמה דוחות וכולם גם מתארכים שונים, 1986 ' הילדים שלי נעלמו!' 1873 ' מפלצות קיימות!!!!' 1903 ' אני לא מטורפת! אני יודעת מה ראיתי !' ויש עוד מלא כאלה ! מה זה ? זה לא היגוני זה מלפני מלא שנים אבל למה היא שומרת את הדברים האלו ?? אני מנסה לחפש עוד תשובות אבל אני שומעת רעש מהדלת אז אני מסדרת הכל איך שזה היה וחוזרת לחדר כילו הרגע סיימתי להתכונן " היי חזרת? בדיוק סיימתי" אני אומרת בחיוך מנסה להסתיר את העובדה שגילתי כמה דברים " יאללה בואי נכנס לאוטו ונחזיר אותך לבית ."
~~
" תודה רבה על אתמול והיום באמת אני לא יודעת איך להחזיר לך את הטובה " אני אומרת בחיוך
" צודקת אולי תוכלי להחזיר לי טובה בזב שאת תסכימי לבוא אצלי שוב פעם ונוכל לדבר יותר ולהכיר יותר לעומק ?" הינה! זה מה שרציתי ככה אני יוכל לגלות עוד ואני עונה לה שכן ונקבע בטלפון אז החלפנו מספר טלפון ואחר כך היא נוסעת לבית שלה אבל אני נשארת ומסתכלת על האוטו שלה שמזמן כבר לא נראה לעין אני יודעת שהיא הרבה יותר חכמה מי זה אז אני יצטרך להיות פי שתיים יותר .
עברו כמה ימים אני חזרתי לעבודה ודיברתי לונה אבל לא סיפרתי לה כלום עדיין כי פשוט לא הרגיש לי שזה נכון אני לא יודעת באמת , פתאום אני מקבלת הודעה
' אצלי בבית ב-8 ?'
'כן ברור (: '
' יופי תלבשי משהו יפה אני יבוא לאסוף אותך '
' אוקי תודה '
" אוווו מה זההה???????? אם מי את כותבת ? יש לך קראש ??? " כמובן שלונה תשים לב " ממש לא כולם מכוערים ואת יודעת את זה אל תדאגי אם יש לי חברה אני יגיד לך לפני כולם עכשו בואי נחזור לעבוד לפני שיפטרו אותנו" אמרתי לה ודחפתי אותה כדי שתפסיק לשאול שאלות
התכונית שלי סוף סוף תוכל לפעול ...
הייי איך אתם הבטחתי קיימתי הנה פרק (:
לא אוכלת מזון שמה לב לפרטים
אויבים מחפשים אותה
דם מסויים שכולם רוצים והאישה מגלה את זה ומנסה להגן עליה בהמשך הם מגלים שזה יכול לרפות ערפד ולחזור אנושי ורייצל נייהית לא בטוחה במי לבטוח ,
תמונות דברים שהיא מגלה שהיא לא זקנה במשך שנים והיא מנסה ללכת לנשום אוויר כי היא מגלה שהיא בסכנה אבל אז כשהיא יוצאת מישהו תופס אותה וצועק עליה לדעת איפה האישה ואז האשיה מצילה אותי
היא בורחת בלילה לחברה של הבית שלה ומנסה לומר לה אבל לא יכולה להוריד את התחושה שעוקבים אחרייה והיא יודעת שזה מסוכן אבל עדיין מעדיפה
YOU ARE READING
close to the dark side (gxg)
Vampirosקרדיט לה תודה ממששש ❤️ 17healer17 @ רייצ׳ל מצלרית במסעדה יוקרתית , יש לה משכורת טובה משפחה ורכב , היא חיה את חייה שקטים ולא נותנת לאף אחד לנהל אותם טיילור יצור על טבעי שחייה כבר מעל ל 800 שנה ׳ קטלנית , מסוכנת , חזקה , וחסרת רגשות! מה יקרה כשהיצ...