" בייביייי למה אין לך אוכל בבית ???!!!" אחרי מה שדיברתי עם לונה החלתנו שהיא תישאר לישון אצלי בבית , מה שאני לא נגד כי אני מרגישה תחושה של חוסר נוחות כשאני לבד אז אני שמחה שהיא נשארה אבל כרגע היא צועקת מהמטבח כי היא אומרת שחייב אוכל כדי לחשוב . " לונה בחיית אני לא רעבה ואני לא חושבת שזה הכי חשוב עכשו .. " " סליחה?! אבל אני נשארת איתך ויעזור לך אבל כרגע אין אוכל אז אני יצא לקנות כמה דברים אני יחזור מהר חכי שנייה אני שמה נעליים והולכת ." היא פונה לדלת כניסה איפה שהיא השיארה את הנעליים שלה " חכי אני בה איתך ! אני בטוחה שתקני שטויות ." זה לא באמת הסיבה למה אני בה אבל אני ממש לא רוצה להישאר לבד בבית אמא שלי בעבודה והחייזר גם. " את סתם אומרת שטויות את מקירה אותי." " נכון זה בדיוק למה אני בה " היא מצחקקת לתגובה שלי ואנחנו יוצאות מהבית לא לפני שאני בודקת שנעלתי את הבית .
" אוקי אז מה יש לנו כרגע על טיילור כי זה עושה לי סיבוך של החיים וזה לא עוזר " אחרי שאני ולונה חזרנו מהחנות שבמשך כל הדרך חזרה הייתה לי תחושה מוזרה לא נעימה . לונה בישלה חביתה ואני הכנתי סלט ופשוט התחלנו בחקירה הדפסנו דפים פתחנו אתרים כל דבר קטן אפילו שנגלה עליה " אממ שאנשים נחטפו ויש לנו חשד שטיילור מעורבת בזה ?" אני לוקחת חתיכת חביתה בזמן שאני עונה לה " אבל זהו ! מה אם זה מה שהיא רוצה שנחשוב ? כילו מה אם אנחנו לא מחפשות בכיוון הלא נכון ? אוקי בואי נחשוב ככה ראינו כל מיני כתבות שמדברים על טיילור על מה היא הצליחה להשיג אבל כשאנחנו מחפשות קצת יותר בעבר פתאום בכתבות שאנחנו קוראות יש חורים כילו מישהו מחק כילו מישהו ניסה להסתיר ! אנחנו חייבות לגלות עמוק יותר " היא אומרת בהתרגשות קטנה " תשמעי את זה ' חטפו את הבת שלי ומי שעשה את זה לא מי שאנחנו חושבים !' " אני קוראת ללונה את אחד הפוסטים שמישהו כתב " מה זה אומר?" אני ממשיכה להסתכל בלטפון כדי למצוא עוד אינפורמציה עליו " אני לא יודעת אבל תראי עוד משהו קוראים לו רוני רודגביר והפוסט שלו מלפני ארבה שנים זאת אומרת שזה לא קרה מלפני כל כך הרבה זמן !" " זאת אומרת שעם נצליח לתקשר איתו נוכל לקבל תשובות!" לונה ממשיכה אותי בהתרגשות וגם אני כי אנחנו סוף סוף מתקדמות למשהו " אבל יש בעיה מאז הפוסט שלו אף אחד שמע מימנו הוא לא כתב שוב באף פושט לא פרסם כלום אני בספק אם הוא יענה לנו ..." איך נוכל לתקשר איתו? " אה! יש לי רעיון תשלחי לי את הפרטים שלו ותני לי לעשות שיחה שנייה" אני מסתכלת עליה בשאלה כילו מה היא תעשה ? אבל אני פשוט נותנת לה כי בשלב הזה כל עוד זה יתן לנו תשובה למשהו אני ישמח " כןןןן היי מה שלומך?? " לונה אומרת בטלפון שלה אני לא יודעת עם מי היא מדברת אבל אני מקווה שהוא או היא תעזור " כן טוב אני יודעת עבר הרבה מאוד זמן אבל אני ממש צריכה עזרה ..... אתה רציני???....... טוב בסדר אז אני צריכה שתגיד לי איפה נמצא משהוא בשם רוני רודגיבר ....... בסדר תודה מעולה !..... כן כן שמעתי ... ביי!" היא מסתכלת עלי בחיוך " מי זה היה ? ומה שילמת לו? " " אההה לא חשוב סתם הכרות מי מקום , אבל! בואי תשימי נעליים ואנחנו יוצאות להרפתקה של למצוא את רוני !" היא צועקת באושר ואני מצחקקת ושמה נעליים וככה אנחנו יוצאות .
מסתבר שרוני גר במקום לא כזה נטוש טוב הוא גר במרכז העיר מה שגורם לזה שיש הרבה אנשים לא יודעת למה חשבתי שהוא יגור במקום נטוש מאנשים אבל בסדר , אני ולונה מתקדמות לכיוון בניין שנראה פחות בולט מהשאר ואנחנו עולות במדרגות ונעצרות מול דלת " את בטוחה שזה פה נכון?" אני שואלת את לונה שמסתכלת באותו מבט חושש כמו שיש לי " אני חושבת שכן " " את מודעת לזה שאם זה לא הבית הנכון הוא כנראה יתקשר למשטרה ? " אני שואלת אותה שוב אבל היא פשוט מסתכלת עלי באותו מבט אני מבינה שאין לה יותר אינפורמציה מימה שיש לי " על החיים ועל המוות " היא אומרת ודופקת על הדלת , אחרי כמה שניות הדלת נפתחת ואנחנו רואות את מי שנמצא מאחורי הדלת ....
היייוששש מה נשמע אני קצת עסוקה כי יש מבחנים אבל סתם שאלה שלא קשורה איזה מגמה יש לכם שאתם עושים ?
YOU ARE READING
close to the dark side (gxg)
Vampireקרדיט לה תודה ממששש ❤️ 17healer17 @ רייצ׳ל מצלרית במסעדה יוקרתית , יש לה משכורת טובה משפחה ורכב , היא חיה את חייה שקטים ולא נותנת לאף אחד לנהל אותם טיילור יצור על טבעי שחייה כבר מעל ל 800 שנה ׳ קטלנית , מסוכנת , חזקה , וחסרת רגשות! מה יקרה כשהיצ...