פרק 6

63 5 1
                                    

״ מה זאת אומרת את ראית אותו ? היי רייצ׳ל?״ היא אומרת בתקווה להוציא מימני תגובה כלשהיא " אני ראיתי אותו הוא חייך אליי אני מצטערת שנלחצתי ככה פשוט לא רציתי שתראי אותו " אני עונה לה והיא מחייכת אלי "אני מעריכה את זה באמת אני גם לא הייתי רוצה להיתקל בו אל תתנצלי זה בסדר ." היא אומרת בצחקוק קל אבל אני יודעת שכמוני היא נלחצה "טוב יאללה בואי אני יורד אותך לבית ונפגש מחר כן ?" אני מנסה לחייך אבל מה אני יעשה אני לא רגועה ומשהו אומר לי שזה לא נגמר ..

" אוקי יאללה טסתי ביי רייצ' תודה שבאת אותי והסעת אותי אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך " היא אומרת בדרמטיות כמו תמיד " כן כן שמענו לכי לכי אני הולכת הביתה " והינה אני בדרך עכשו לבית, לבד בחושך אם זה לא ככה שמתחילים סרטי האיימה איזה טיפשי 

'הגעת לבית?' קיבלתי את ההודעה מי לונה 

'עוד לא למה?'

סתם תקשיבי חבשתי על זה הרבה והגעתי למסקנה שאת ואני חייבות לצאת למועדון !'

'ומאיפה בה לך את הרעיון המקסים הזה?' 

' נווו תזרמי ואני מרגישה שאת צריכה להשתחרר קצת אז למה לא?' 

' טוב מתי ואיפה ?' 

'תני לי לטפל בהכל רק תביא את עצמך ואיזה שמלה סקסית סבבה?' 

'כן כן ' מה אני יעשה איתה , כיביתי את הטפלון שלי והגעתי לבית אחרי שנעלתי את הרכב שלי נכנסתי לבית וריח טוב מציץ אותי " או היי רייצ'ל אני שמחה שהגעת הכנתי לך מרק כי לא נראית כל כך טוב הבוקר בואי שבי איתנו " 

" תודה לא היית צריכה להטריח את עצמך כל כך אני מעריכה את זה אבל ממש תודה" אני אומרת בחיוך " טוב אם גמרתם אם הכניסה הדרמטית שלכם ואפשר להתחיל לאכול אני יותר מי שמח " החייזר אומר " טוב אם תחסוך חמצן אז אולי לא תתלונן כל כך כי לחלוק את אותו אוויר גורם לי להרגיש רע" אני עונה לו ומחייכת ולפני שהוא עונה " טוב טוב יאללה בואו לאכול ילדים רעבים שלי " ואנחנו מתיישבים ומתחילים לאכול ואני כבר יכולה להרגיש את ההשפעה של האוכל הטוב ..

אחרי שגמרנו לאכול הלכתי לחדר והתחלתי לסדר אחרי שהרגשתי מסופקת התקלחתי ונכנסתי למיטה הנוחה שקוראת לי להיכנס ולישון  וככה נסחפתי לשינה עמוקה .... 

"לילה טוב גוזל קטן שלי "

אחרי שיינה טובה שהייתה לי התלבשתי והתכוננתי ללכת לעבודה ושמתי שמלה בתיק שלי כי לונה אמרה לי שהולכים מיד אחרי עבודה " רייצ'ל!! תקשיבי אני הולך ואמא הכינה שוב פעם אז אל תשכחי לקחת " הוא צועק " כן כן אני יודעת תודה וגם אני לא יחזור היום כילו כן אבל מאוחר " אני אומרת בצעקה אבל במקום שהוא ילך לעבודה אני שומעת אותו עולה במדרגות " מה זאת אומרת לאן את הולכת?" הוא שואל " אני יוצאת למועדון עם לונה כי היא רצתה אבל אל תדאג אני לא ישתה הרבה וגם זה קרוב ללונה ככה שמקסימום אני ילך לישון אצלה או משהו " אני עונה לו כי אני יודעת עד כמה הוא יכול לדאוג לי כמו אבא לפעמים וזה ממש חמים " טוב אבל תבטיחי לי שתזהרי ותכתבי לי אם משהו קורה" הוא אומר ואני מהנהנת אליו והוא עוזב , ואני גומרת להתכונן לוקחת את האוכל שאמא הכינה וסוגרת את הבית והולכת לרכב שלי .

כשהגעתי למסעדה כל המלצרים היו בחדר מה שמוזר כי בשעות האלו כולם אמורים להיות בתפקידים שלהם אבל משום מה אף אחד נראה לחוץ מה קורה פה?" רייצ'ללללל" אני שומעת צעקה שכמובן מגיעה מי לונה 

"את רוצה להסביר מה קורה פה? למה אף אחד עובד?" אני שואלת אבל היא עונה לי שגם היא לא יודעת אז אחרי כמה דק ג'ון מגיע ומתחיל לומר " אוקי חברה תקשיבו יש לנו לקוחים היום חשובים בצהריים ובערב אז חלק מכם יהיו בצהריים וחלק בערב עכשיו אלו שבצהרים הם טום לונה רייצ'ל ניקולאס ומיה השאר יהיו בערב מקווה שזה מובן יאללה לעבודה ." אני רק מקווה שהאישה לא תבוא היום אני ממש לא רוצה לראות אותה אבל גם אם היא תבוא נקווה שתהייה בערב ככה שאני לא יראה אותה ואני ולונה נלך לעשות כיף " רייצ'ל!!!" מה 

" מה מה ?"  

" את לא שמעת שקראתי לך איזה מיליון  פעמים ?" לונה אומרת במין צעקה כזאת " אממ לא סליחה לא הייתי מרוכזת אבל יאללה בואי נתחיל לעבוד ואחרי זה נלך לעשות כייף " אני אומרת בחיוך , והצהרים לא איחר להגיע ואנחנו התחלנו לעבוד ולמזלי היא לא הייתה שם וטוב שכך .

אני ולונה גמרנו לעבוד ואחרי שהתלבשנו שמנו קצת בושם ואודם " יאללה אני כל כך מתרגשת לצאת אמלה ואיזו יפה את !" לונה צועקת בהתרגשות כשיצאתי " נו קדימה את תגרמי לי להסמיק את עוד יותר מושלמת "אני עונה לה בצחקוק ואנחנו מחייכות ויוצאות לרכב ואני מתחילה לנסוע לכיוון שלונה אמרה . 

והינה הגענו " יאללה בואי בואי בואי " לונה צועקת בהתרגשות וגוררת אותי בפנים אבל לא ציפיתי  למה שראיתי בפנים....


הינה סורי על האיחור 



close to the dark side (gxg)Where stories live. Discover now