herkese merhabalar. yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayınn sizi seviyorum.
iyi okumalar.
~~
kadın cevap bile beklemeden sakin adımlarla eve girdi. miniden bile kışa olan parlak gümüş bir elbise, platform topuklu, kürk yelek, anlamsız bir sürü takı ve yüzünden 'oturan' bir makyajla.
"barış ben geldim."
barış ayağa kalkıp kadının kolunu tuttu ve neredeyse sürüklercesine evden çıkarttı. kapının önünde bağırışları duyabiliyordum.
az önce verdiği sözler geldi aklıma "her şeyi düzelteceğim." barış bi şeylerş düzeltemezdi. toparlanacak bir ben yoktum ortada. ya da toparlanacak bir ilişki. tüm bunları düşünürken geliş amacımı hep unuttuğumu fark ettim. sineme toparlanmasını söyleyip üst kattan elbisemin olduğu barışın odasına girdim. gardolabın aynasından kendime bakıyorken komidinin üstünde çerçevelenmiş bir fotoğraf buldum.
fotoğraf dursun abinin kafesinde çekilmiş bir fotoğraftı. barış kolunu benim bir omzuma atmıştı. bende onu yanağından öpüyordum. bir anlığına fotoğrafla beraber geçmişe gittim. onur ve ecrinle beraber 2. yılımızı kutluyorduk. ben barışa bir krampon o ise bana bir kaset yaptırmıştı. dinlerken beni düşündüğü şarkıları.
çerçeveyi geri yerine koydum. arkamı donup yürümeye başladığım sırada arkadan cam kırılma sesleri geldi. çerçevenin kırıldığını anlyabiliyordum. arkamı dönmeden odadan çıktım. barış kadını göndermiş olmalıydı ki içerde pes oynuyorlardı.
"hadi sinem çıkalım."
"olur. herkese iyi akşamlar. bu güzel gece için teşekkürler tekrardan."
barış berkan ve keremin eve kadar bırakalım sözlerini bi şekil atlattıktan sonra bir taksiye bindik. sinem bir şeyler söylemek için doğruldu.
"o gelen kadın kimmi-"
"merak etmiyorum sinem."
"peki aşkım sen bilirsin."
eve girdiğimizde ikimizde hic konuşmuyorduk. sinem keremle mesajlaşıyordu. bende yukarı çıkıp duş almıştım. saat gece yarısını geçerken sineme iyi geceler deyip uyudum.
sabah erkenden kalktım. hemde alarmsız. kafamın içindeki her neyse ya da kimse tüm gece susmak bilmemişti. gece çekindiğim bir fotoğrafı instagrama attım.
duruonsall21: bambaşka gelecek,bensiz bir dünya istediğin buydu. sonra bir şarkı çalar kurtuldum dediğin anda bir öpücük kondurur 😘
barisalperyilmaz,iamberkankutlu ve 96.345 kişi beğendi.
(açıklama ati242-hoşçakal şarkısının alıtısıdır. )
kalkıp üstümü değiştirip aşağıya indim. bir kahve yapıp bir sigara yaktım. kahve eşliğinde sigaramı içtikten sonra sinemin odasına baktım. ölü gibi yatıyordu. uyandırmadan evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yarım kalan aşk| Barış alper yılmaz
FanfictionGalatasarayın jokeri Barış alper yılmaz geçmişten gelen aşkı duru önsalla karşılaşır