herkes hoşgeldi. okunmalar çok fazla fakat oy veren kişi sayısı cok cok az. bir bölüm yazmak maalesef çok çok zor ve fazla vakit alıyor. lütfen okurken oy ve yorum atmayı unutmayalım. iyi okumalar.
~~
barışla aramızda olan mesafe gitgide azaldığında bu işi durdurmam gerektiğini biliyordum. tekrar beni üzmesine izin vermeyecektim.
kafamı aniden geri geçtim. bir kaç adımla barıştan uzaklaştım.
"hadi gidelim." sinemin sesini duyduğumda kapıya yöneldim. barış apartmandan apar topar indi. bende peşinden inmeye. başladım.
sonunda arabaya bindiğimizde kimse konuşmuyordu. emniyet kemerini takıp sürmesini bekledim. telefonumun çalmasıyla beraber çantamı açtım. ve kimin aradığına baktim.
baba arıyor...
aramaya yanıt vermeden geri çantama koydum.
"kim arıyor?"
sinemin sesiyle arkaya döndüm.
"babam."
barış arabayı çalıştırıp hızlıca sürmeye başladı.
"açmayacak mısın?" barışın sorduğu soruyla ona döndüm.
"moralim bozulsun istemiyorum."
"2 gün sonra doğum günün aşkım. belki ondan arıyordur."
tam sineme cevap verecekken tekrar aramaya başladı. bu sefer inat etmeyip açtım.
"efendim."
"kızım nasılsın."
"iyi sen?"
"bende iyiyim esma annenle oturuyoruz."
"bir şey mi var baba?"
"müsait olduğunda rizeye gel diyecektim."
"ne yapacakmisim rizede?"
"geldiğinde konuşuruz. işten izin aldığında beni ara ben uçak ayarlarım."
"tamam haber veririm. görüşürüz."
telefonu kapatıp çantama koydum.
"ne diyor?"
"rizeye gel diyor. bir şey konuşacakmış."
sinem kafasını sallayıp arkaya yaslandı. 15 dakika sonra barışın telefonu çalmaya başladı.
telefonu açıp kulağına koydu."efendim anne."
"tamam anne haber veririm."
barış telefonu kapatıp bana döndü.
"beni de rizeye çağırıyorlar."
"allah allah. ne olmuş olabilir ki?"
"gidince öğreniriz." barışın evinin önüme geldiğimizde kalabalık olacağını anlamıştım.
arabanın kapısını açmama izin vermeden barış kapımı açtı. elinin birini bana uzattı.
"teşekkürler." diyip arabadan indi. sinem ben ve barış kapının önündeydik. barış zile bastı. ve kapıyı yunus açtı.
"ooo partinin göz bebeği. hoşgeldin."
"hoşbuldum yunus."
kapı biraz daha aralandığında içerinin baya kalabalık olduğunu gördüm. bazı furbolcular ise eşleriyle gelmişti.
hepsiyle selamlaşıp koltuğa oturdum. elime bir kokteyl aldım. sinem ve kerem yine yan yanalardı. baya anlaşmış gibilerdi. barış önümde durduğunda ona doğru baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yarım kalan aşk| Barış alper yılmaz
FanficGalatasarayın jokeri Barış alper yılmaz geçmişten gelen aşkı duru önsalla karşılaşır